Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

<<

Anoniem75

Bericht 11 Dec 2013 22:10

Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Ik krijg bij deze baby een keizersnede en moet zo'n 3-4 dagen in het ziekenhuis blijven. Nu was het vorig jaar Maart nog ontzettend koud en op mijn verjaardag viel er zelfs sneeuw. Zou ik in het ziekenhuis gewoon iets met korte mouwen meenemen? En iemand een idee waar ik nachtjaponnen met knopen kan vinden ivm borstvoeding? Bij S. ben ik er ook erg lang naar op zoek geweest en uiteindelijk heb ik 2 van die oma japonnen op de markt en 1 japon bij de Hema gevonden die erg doorscheen :thumbdown: Ik ben nu eigenlijk op zoek naar iets hipper en wat dikker van stof. Een normale pyjama wil ik niet want dat zit niet fijn ivm de wond.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 11 Dec 2013 22:13

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Misschien bij livera, hunkemuller? En ik zou gewoon korte mouwen doen en dan eventueel een vestje nog meenemen die je als je het koud hebt erover aan kan doen
<<

Annie24

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1405

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:22

Bericht 11 Dec 2013 22:32

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Y. is van 28 januari en ik heb 3 dagen in het ziekenhuis gelegen. Buiten was het superkoud, maar in het ziekenhuis bloedheet. Ik had bigshirts met korte mouw bij de Zeeman gekocht. Zwart met grijs gestreept waren ze, zonder printje er op. Bij de Zeeman en Wibra staan de ook vaak verpakt bij de verpakte pyama's. Misschien dat je daar eens kan kijken?
Afbeelding
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Dec 2013 22:34

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Het lijkt mij dat ze er wel voor zorgen dat het binnen in het ziekenhuis gewoon goed op temperatuur is en dat je er daar niks van merkt dat het buiten nog winter is.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem331

Bericht 11 Dec 2013 22:40

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Ik had destijds in februari een keizersnede. Was echt super warm in het ziekenhuis! Had zo'n luchtige pyama broek, een shirt zonder mouwen, en een dun vestje er over.
<<

Anoniem75

Bericht 11 Dec 2013 23:00

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Korte mouwen gaan het dus worden! Nu alleen nog zoeken waar. Ik was net op de site van Hunkemöller en zag er een van 30 euro. Beetje duur als ik er 3-4 wil aanschaffen.. Hoopte eigenlijk met 10-15 euro per stuk wel normaal budget te hebben.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Dec 2013 23:07

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Ik had een zonder knoopjes van de Zeeman, in maat xxxl. Door de grote maat had ik zat ruimte om borstvoeding door de hoofd-opening (zo heet het niet, maar hoe wel?) te geven.

Er stond de toepasselijke tekst I love to sleep the whole night op. Ik slaap sinds dat nachthemd vrijwel geen enkele 'whole night' meer :laughcry:
R. 2013
D. 2016
<<

Pandora

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3183

Geregistreerd: 02 Sep 2013 15:45

Bericht 12 Dec 2013 08:50

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Ik droeg voornamelijk trainingsbroeken (ivm de wond) en ruime shirts. Als ik ging voeden deed ik mijn shirt gewoon omhoog. En mijn ervaring is inderdaad ook dat het altijd erg warm is in ziekenhuizen.
Remind yourself that it's okay not to be perfect....
<<

Anoniem133

Bericht 12 Dec 2013 09:50

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Ik heb bij de oudste meer dan een week in het ziekenhuis gelegen en ik droeg makkelijke broek, een hemdje dat ik naar beneden kon trekken voor de bv/het kolven en daar overheen een vestje.
<<

love_iloverose

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 126

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:24

Bericht 12 Dec 2013 10:51

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

A IS 24nov geboren ook met ks.Maar ik had het echt bloed heet in het ziekenhuis .Eerste dag alleen hempje aan , en een laken daarna joggingbroek van h&m lekker zacht zijn die, met een hempje
Nu krijg ik weer ks .ik neem weer joggingbroek, hempje, vest mee .in iedergeval niet te dikke kleding
Twa famkes 2011-2014 Trotze mem♥

Nov2010*5weken*
Okt 2012*5weken*
Apr 2014*6.6weken*

In mem hâldt it
handtsje fan har bern
in skoftsje fêst, mar
har hert foar ivich.
<<

Anoniem168

Bericht 12 Dec 2013 11:24

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Ik zou ook bij de Zeeman gaan kijken. Toen ik net mijn spoedkeizersnede (en andere operaties) had gehad, heb ik mijn man erop uitgestuurd om wat te nachthemden met knoopjes te gaan halen daar. Was voor mijn wonden wel zo makkelijk en fijn om wat ruimere nachthemden aan te hebben.
Ik zou me ook niet te warm kleden in het ziekenhuis, het kan er behoorlijk warm zijn. Soms, dat je geen idee ervan hebt dat het buiten wel heel koud is. Een vestje of een ochtendjas meenemen en dan is het ook goed voor mocht je het toch koud krijgen.
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:44

Bericht 12 Dec 2013 12:32

Re: Kleding ziekenhuis in de winter/voorjaar

Ik had voor het ziekenhuis een mooie pyjama gekocht bij de hunkemoller, heb het alleen niet aangehad, had het snikheet. Een t-shirt was genoeg. En het was in januari toen.

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers