Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Badjas: van welk materiaal?

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2013 19:59

Badjas: van welk materiaal?

Ik zag net een lekkere badjas bij H&M, heel zacht enzo, maar 100% polyester (beetje fleeceachtig). Is dat wel fijn? Of moet ik echt badstof hebben? Wat hebben jullie?
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem29

Bericht 11 Dec 2013 20:02

Re: Badjas: van welk materiaal?

Ik weet denk ik welke je bedoelt. Ik heb ook zitten voelen bij H&M. Eentje uit de sale, zo lekker zacht!

Uiteindelijk niet gekocht omdat mijn vriend nu soms al zeurt dat ik er zo suf uitzie in mijn 'huiskleding' haha. Een badjas zal wel niet veel sexier zijn.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2013 20:03

Re: Badjas: van welk materiaal?

Haha nee maar daar gaat het mij niet om, is om 's morgens ff aan te schieten na het douchen. Idd uit de sale, hij was er in het zwart (die wil ik dan) en (gebroken) wit.
❤ 7 juni 2018
<<

Serena

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 718

Geregistreerd: 02 Sep 2013 07:37

Bericht 11 Dec 2013 20:07

Re: Badjas: van welk materiaal?

Als je gevoelig bent om statisch te worden zou ik er niet voor gaan, maar het is evengoed ook heel lekker warm hoor. Heb jaren met een fleece badjas gelopen :)
<<

Anoniem4

Bericht 11 Dec 2013 20:22

Re: Badjas: van welk materiaal?

De mijne is ook 100% polyester en ik vind 'm erg fijn!
Hij is lekker warm en na het wassen heel snel droog.
<<

Elvie

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 604

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:14

Bericht 11 Dec 2013 20:50

Re: Badjas: van welk materiaal?

Ik heb er ook één van fleecestof en hij zit echt heerlijk. Heb hem al best een tijdje en hij blijft ook mooi. En wat Rogue zegt, lekker snel droog na het wassen!
2014 2016
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:29

Bericht 11 Dec 2013 20:55

Re: Badjas: van welk materiaal?

Ik vind zo'n zachte ook fijn, al draag ik zelf zelden een badjas.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2013 22:04

Re: Badjas: van welk materiaal?

Heb m aan mn vader gevraagd voor kerst, dus nog ff afwachten of ie straks daadwerkelijk onder de boom ligt :D (aangezien ik wel meer gevraagd heb) Anders koop ik hem zelf denk ik alsnog!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem23

Bericht 11 Dec 2013 22:14

Re: Badjas: van welk materiaal?

Ik zou echt zweren dat ik gereageerd had maar niet dus!
Is het echt een soort fleecestof? Want dat lijkt me juist helemaal niet relax na het douchen want dat neemt toch voor geen meter water op? Wel lekker warm en zacht maar voor na de douche of in de sauna lijkt het me echt helemaal niks!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2013 22:20

Re: Badjas: van welk materiaal?

Ja dat dacht ik ook al, maar ik doe m natuurlijk pas aan nadat ik me heb afgedroogd! En naar de sauna ga ik überhaupt nooit (daarvoor lijkt ie me idd ook niet fijn nee!).
❤ 7 juni 2018
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11147

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 11 Dec 2013 23:15

Re: Badjas: van welk materiaal?

Mijn vriend heeft er 1 van fleece, ik voel me altijd heel zweterig in dat ding. De mijne is van badstof, ik doe hem vaak aan zonder mezelf af te drogen en dan ben ik zo droog. Vind zelf de mijne echt veel fijner.
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem193

Bericht 11 Dec 2013 23:34

Re: Badjas: van welk materiaal?

Ik heb er een van fleece en ga regelmatig naar de sauna. Ik vind het heerlijk. Lekker warm, warmer dan de badstoffen die ik daarvoor had.
<<

Anoniem130

Bericht 11 Dec 2013 23:39

Re: Badjas: van welk materiaal?

Ik haat polyester/fleece, als ik uit de douche kom dan ben ik altijd een beetje warm/vochtig (ook als ik me afgedroogd heb, badkamer warm en vochtig enzo) en bij synthetisch ga ik neemt het dan niet vocht op + ga ik juist weer een beetje zweten en dan voel ik me niet fris als ik erin rondhang na het douchen zeg maar. Wel zijn ze lekker warm (maar voor warmte ga ik toch eerder voor een trui/vest + joggingbroek). Zelfde ervaring als Carool dus en zelfde idee als Harrison....

Ik heb dus ook altijd katoen/badstof.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers