Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Waar baal jij op dit moment van? #7

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 26 Jan 2024 19:05

Re: Waar baal jij op dit moment van? #7

ja voor het eerst mijn zijn drieën naar het buitenland. We zijn ook niet vaak samen op vakantie geweest helemaal niet z'n stuk rijden

auw lejow klinkt pijnlijk
Afbeelding
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jan 2024 13:53

Dank jullie Dronkentaart, Chava en Siesa. Uiteindelijk hebben we toch weer wat beter weer gehad en gisterochtend ook nog mooi strandweer (bizar om te bedenken, 24h geleden nog in zee, nu thuis met m'n willen sokken aan haha)

Siesa, ik kan mij cbl nog een klein beetje herinneren. Idd bijzonder hoe iemand jedan toch bij kan blijven inderdaad.

Lejow, beterschap!
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 07 Feb 2024 17:04

Van goede doelen die, naast de maandelijkse donatie die ik al doe, bellen om nog meer geld te vragen.
Vandaag was het weer raak.
Heb gezegd dat ik ze weet te vinden als ik extra wil doneren en dat ik de volgende keer bij zo’n telefoontje mijn donatie helemaal stop zet.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2024 08:50

Dat ik ziek ben; griep...

Ik ben zo enorm toe aan de Lente dit jaar!
Meer licht en warmte.
Ik ben aan het aftellen.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 08 Feb 2024 09:07

Pff anders ik wel. Ik snak ernaar! Beterschap, Gekkie!
❤ 7 juni 2018
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2024 10:42

Nog 40 dagen, dan is het lente ☀️ Ik gebruik er een aftel-app voor, je moet iets als je een hekel hebt aan de winter 🙈

Beterschap Gekkie!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 08 Feb 2024 11:13

Haha heel goed, al mag ik hopen dat we daadwerkelijk een lente krijgen en niet zoals vorig jaar dat de lente ons totaal door de neus geboord werd. 😵
❤ 7 juni 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2024 12:50

Beetje van mezelf (al probeer ik dat juist niet te doen) maar het voelt toch een beetje als falen. Ik ben de laatste weken best wat dingen vergeten, afspraak verloskundige bijna vergeten, iets kwijt geraakt, was een dag te vroeg met een speciale dag op school en vandaag heb ik de accu van de auto leeg laten lopen.

Ik denk dat dit ook ergens een signaal is 🙁 dus probeer lief te zijn maar baal er wel van.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 08 Feb 2024 12:55

Oh Lot, niet zo hard voor jezelf zijn! En je bent zwanger, dus dan werkt je brein ook nog eens anders dan anders. Zie het inderdaad als een signaal dat je wat te veel op je bord hebt. Misschien lukt het om wat meer rustmomenten in te plannen de komende tijd?
❤ 7 juni 2018
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2024 13:04

Lief van je Bliss. Ik probeerde alles nog een beetje te relativeren maar het wordt wel een beetje een optelsom zo. Nu is het wel even goed zo 😅. Allemaal goed te verklaren, zwanger, slaaptekort, inpakstress, recent groot verlies binnen de familie en ook nog veel afspraken/regeldingen de laatste tijd. Ik ga maar eens even rustiger aandoen ja. Dank je.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 08 Feb 2024 13:15

Hahaha Lot, ik kan een boek schrijven over wat ik allemaal vergat toen ik zwanger was van de eerste, mijn PhD jaar is ook helemaal een blur en e-mails van toen zijn vrijwel niet te begrijpen. Dieptepunten was dat ik eieren ging kopen bij de supermarkt, ging er speciaal heen want man had ze nodig. Bij thuiskomst vroeg man waar de eieren waren, ik dacht in de koelkast maar ergens tussen de supermarkt en het weer op de bank gaan zitten ben ik ze kwijtgeraakt. En ik ben eens vergeten mijn broek naar beneden te doen bij het plassen en toen had ik dus in mijn broek geplast terwijl ik op de wc zat. Sleutel auto vergat ik standaard uit auto te halen. Zwanger zijn is leukkkkk 😂.
Ik maak er nu grapje van maar dacht echt dat ik gek aan het worden was, dus snap je volledig.
Afbeelding
Afbeelding
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 08 Feb 2024 13:27

Oh Chava, hier heb ik ook een hekel aan en daarom geef ik eigenlijk zelden mijn telefoonnummer. Waar ik een hekel aan heb is dat je bedrijven hebt waar je dan alleen een opzegging per telefoon kunt doen. Ik snap wel dat ze je willen proberen over te halen om te blijven maar ik wil gewoon op papier hebben dat ik heb opgezegd (en welke datum). Zo irritant. Vandaag toch maar even wat dingen op gaan zeggen. Een ex van me ging eens loterijen opzeggen en gaf daar duidelijk bij aan dat hij geldproblemen had. Gingen ze hem toch nog gewoon over proberen te halen dan met minder loten mee te spelen. Ik vond het ronduit asociaal. Ik ben al chagrijnig voor ik de telefoon gepakt heb :haha:

Beterschap Gekkie!

En Lot, klinkt inderdaad als een duidelijk teken dat je rustiger aan moet doen...
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Hugo

Kletskop

Bericht 11 Feb 2024 12:41

Even een egpost. Wij zitten middenin de carnaval hier. Maaaanden naar uitgekeken, vrijdag eindelijk feest.. vind een 1 of andere malloot het grappig om drugs in mijn drinken te gooien. Met als gevolg dat ik knock-out gegaan ben, afgevoerd ben naar de EHBO tent en me gisteren (op de verjaardag van mijn zoontje ook nog) me zo slecht voelde. Gisteren geen verjaardag gevierd, geen carnaval gevierd. Echt, bedankt idioot. Vandaag gaan we wel weer maar ik voel me nog steeds lamlendig, heb overal spierpijn en ben echt doodmoe. En ik ben boos!

Zo, dat moest ik even kwijt😅
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 11 Feb 2024 12:48

Wow, wat een naaistreek zeg. Sterkte!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 11 Feb 2024 13:40

Jeetje wat eng zeg! Weet je op welk moment het gebeurd kan zijn? Dan kun je kijken of er wellicht beelden zijn en aangifte mogelijk is. Wie weet wat ze nog meer gedaan hebben… Bah!
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Siesa

Yipyapper

Bericht 11 Feb 2024 16:20

Jeetje Hugo, wat een klootzak!
Hopelijk kan je toch nog genieten van carnaval! En nog gefeliciteert met jouw zoon!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 11 Feb 2024 16:29

Jeetje wat heftig en naar Hugo. En ook nog op de verjaardag van je zoon. Balen ook dus nog!
Let's discover the world together.
<<

Hugo

Kletskop

Bericht 12 Feb 2024 08:16

DronkenTaart schreef:Jeetje wat eng zeg! Weet je op welk moment het gebeurd kan zijn? Dan kun je kijken of er wellicht beelden zijn en aangifte mogelijk is. Wie weet wat ze nog meer gedaan hebben… Bah!

Ja dat denken we ongeveer te weten maar dat is midden op straat gebeurd tussen duizenden mensen. Niet te traceren helaas. Schijnt vrijdag bij veel mensen gebeurd te zijn. Echt, idioten zijn het hoor.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 12 Feb 2024 08:20

Oh wat erg voor je, Hugo! Wat een klootzakken lopen er ook rond. 🤮
❤ 7 juni 2018
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 12 Feb 2024 08:24

Bah wat akelig Hugo. Kan me voorstellen dat je hele carnavalsgevoel dan flink verziekt is. Gefeliciteerd nog met je zoontje en hopelijk heb je nog een paar leuke dagen.

Ik baal omdat ik via Vinted de meest prachtige jurk heb gescoord. Maar mijn bovenlijf is te breed. Of de jurk is gewoon te klein. Dus ik krijg de rits niet dicht. Zo zo jammer.
<<

Siesa

Yipyapper

Bericht 12 Feb 2024 09:12

Hugo schreef:
DronkenTaart schreef:Jeetje wat eng zeg! Weet je op welk moment het gebeurd kan zijn? Dan kun je kijken of er wellicht beelden zijn en aangifte mogelijk is. Wie weet wat ze nog meer gedaan hebben… Bah!

Ja dat denken we ongeveer te weten maar dat is midden op straat gebeurd tussen duizenden mensen. Niet te traceren helaas. Schijnt vrijdag bij veel mensen gebeurd te zijn. Echt, idioten zijn het hoor.

Was dit in V?
Mijn nichtje en haar vriend zijn vrijdag naar V geweest en hadden ook iets in hun drinken gekregen denken ze. Ze hopen vandaag weer op stap te kunnen, zijn 2 dagen goed ziek geweest maar mijn nicht durft nu eigenlijk niet meer ook al gaan ze naar een kleiner dorp.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Feb 2024 09:28

Heftig Hugo!

Ik baal dat alles weer even als heel veel voelt. Ik ben moe, moet veel te veel ballen hoog houden en het voelt alsof ik er geen kan laten vallen. Vannacht voelde het heel zwaar allemaal.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 12 Feb 2024 09:37

Jeetje wat heftig Hugo. Snap echt niet waarom mensen zoiets doen! Hoe gaat het nu met je?

Hier valt de carnaval ook helemaal in het water want de jongste is ziek. Gisteren ben ik met de oudste alleen geweest. Gisteren in de loop van de dag leek de jongste wat op te knappen maar vanmorgen 40 graden koorts en de hele nacht liggen jammeren (en wij dus ook nauwelijks geslapen). Vandaag zouden we bij een superleuk tentje gaan ontbijten/brunchen en dan naar de optocht maar helaas. Misschien gaat een van ons wel even met de oudste naar de optocht, maar het vastelaoves ontbijt moeten we helaas maar laten zitten.
<<

Hugo

Kletskop

Bericht 12 Feb 2024 14:18

Siesa, ja in V. inderdaad! Vervelend dat zij waarschijnlijk ook iets in hun drinken hebben gehad. Je snapt die mensen toch echt niet hè?

Ik lig nu weer in bed, naast het lamlendige gevoel nu ook strontverkouden/grieperig. Gaat lekker zo. Hoop echt dat ik vanavond en morgen kan gaan maar ben er bang voor.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 12 Feb 2024 19:50

heftig hugo. Eens meegemaakt met mijn man die is echt een week kapot geweest.
Afbeelding
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen