Re: Verkiezingen
Maar ik vind het altijd al lastig, maar nu gewoon helemaal.
En wat lady zegt, ik lees hier mee en doe wel ideeën op maar nog niet echt iets waar ik het meeste achter sta.

Luisa schreef:kerel schreef:Maar migratie beperken is nou juist zo'n oneerlijk verkiezingsstandpunt van de rechtse partijen. Blijven wijzen op de asielzoekers (die nog geen 10 procent van de internationale migratie vormen), maar wel blijven volhouden dat je uit economisch gewin 400.000 werkers uit Roemenie en Bulgarije (want: Polen wordt al te duur!) nodig hebt voor distributiecentra, landbouw en slachterijen. Nee, migratie tegengaan, dan moet je ook geen VVD stemmen!
Ik stem ook zeker geen VVD. NSC, die wil ook arbeidsmigranten beperken.
Zora schreef:Met de debatten de laatste dagen neig ik steeds meer naar D66, ten nadele dan van GL/PvdA. Daar zie ik echt de passie, het hart voor de ‘zaak’. Ik vind Rob Jetten het echt heel goed doen, en ben het vaak helemaal met hem eens. Dat is echt anders dan hoe ik eerder over hem dacht 🤭
Zora schreef:Met de debatten de laatste dagen neig ik steeds meer naar D66, ten nadele dan van GL/PvdA. Daar zie ik echt de passie, het hart voor de ‘zaak’. Ik vind Rob Jetten het echt heel goed doen, en ben het vaak helemaal met hem eens. Dat is echt anders dan hoe ik eerder over hem dacht 🤭
Marin schreef:Zora schreef:Met de debatten de laatste dagen neig ik steeds meer naar D66, ten nadele dan van GL/PvdA. Daar zie ik echt de passie, het hart voor de ‘zaak’. Ik vind Rob Jetten het echt heel goed doen, en ben het vaak helemaal met hem eens. Dat is echt anders dan hoe ik eerder over hem dacht 🤭
Ja hè! Vind ik ook! Ben afgelopen weken echt overtuigd geraakt van zijn kundigheid. Vorige verkiezingen was ik nog terughoudender en heb ik D66 gestemd, maar op een vrouw die lager in de lijst stond (en het was heel erg leuk haar te volgen afgelopen jaren en te zien wat voor dingen ze kon doen). Maar waar ik een paar weken nog twijfelde of ik wel op Rob Jetten wilde stemmen ga ik dat nu wel echt met overtuiging doen.
Luisa schreef:Het liefst stem ik groenrechts
Filoria schreef:Mijn man en ik willen Rob Jetten en Esther Ouwehand gewoon bij PvdA/GL hebben en dan is alles perfect 🥰
Zo jammer dat Timmermans het wat minder goed doet in de campagne. Ik vind hem als persoon ook echt niet zo leuk eigenlijk. Maar onder hem staan supergoede mensen op de lijst. Op één van hen ga ik stemmen. Ik denk Suzanne Kröger omdat zij zich de afgelopen jaren hard heeft gemaakt voor onderwerpen die ik belangrijk vind.
Pompoen schreef:Mijn man noemt hem TimmerFrans.
.
Bliss schreef:Nog even een artikel over strategisch stemmen. Dit zegt Jetten hier zelf over: https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/politie ... rkiezingen
Max schreef:Wat een horror dat er een realistische kans bestaat dat Wilders wint. Ik kan daar met de pet niet bij. Bijna Amerikaanse gekkigheid.
Terug naar Nieuws & actualiteiten
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers