Re: Zwemles

Godsavethequeen schreef:Ik ben ook een ouder die haar kinderen met alle liefde en plezier naar alle sporten en clubjes breng. Waar kan ga ik kijken en waar kan draag ik vrijwillig bij in ondersteunen. Maar zwemles was niet leuk. De kinderen vonden het niet leuk, er zat geen progressie in. Andere kinderen mochten wel door, mijn kinderen niet. Opeens weer zonder overleg terug de kurk om. Als je ergens niet goed in bent en dat ook zichtbaar is, dan is het voor een kind (maar ook voor een groot mens) ook niet een leuk wekelijks leermoment. Kinderen werden er moedeloos van en ik ook.
Siesa schreef:Weet je waarom ik zo'n hekel heb aan zwemles, bij mijn zoon zat ik steeds met moeders die zichzelf graag horen praten. Ik vond het heerlijk om gewoon even rustig daar te zitten, even mijn eigen tijd te hebben. Maar helaas. Juist een half uur zonder kinderen en daar in stilte zitten had ik perfect gevonden. En nu hebben we dus privéles, heb ik continu mijn zoon bij me. En hij praat ook veel. En dan ook nog het gesprek van de poetsvrouw over de nichtjes van de kleinkinderen van de buurvrouw van haar zus.
Maar ik wil ook gewoon zien wat ze doen tijdens de les.
Ik raak gewoon overprikkeld van zwemles.
Volgende keer neem ik een spelletje mee voor zoon en mij. Dan maar iets anders doen.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
Terug naar Zwangerschap & kinderen
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers