Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Plannen week 47!

<<

Amelie123

Noob

Bericht 19 Nov 2023 20:06

Plannen week 47!

Wat zijn jouw plannen voor volgende week?
<<

Amelie123

Noob

Bericht 19 Nov 2023 20:10

Re: Plannen week 47!

Maandag: Werken, savonds dansles dochter, ik een uur wandelen

Dinsdag: Werken, savonds atletiek dochter, ik weer wandelen

Woensdag: werken, savonds yoga

Donderdag werken, vriendinnetje dochter mee uit school, man savonds paddelen

Vrijdag vrij. Intake gesprek bij psycholoog en daarna met dochter naar een vriendin van me die 1.5 uur rijden verder woont. We blijven daar logeren, gaan naar een sinterklaasfair

Zaterdag: bij die vriendin naar de intocht kijken. Eind vd middag weer naar huis

Zondag: huishouden, boodschappen
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Nov 2023 20:13

Wat slim dat je tijdens de dansles van je dochter gaat wandelen, Amelie. Kan ik eigenlijk ook wel doen, mijn dochter danst ook op maandagavond.

Mijn week:
Maandag: therapie, 's avonds dansles van de jongste.
Dinsdag: man moet voor MRI naar het ziekenhuis, ik ga waarschijnlijk mee. Rest van de dag geen plannen.
Woensdag t/m vrijdag ook niks op de planning.
Zaterdag: naar Sinterklaasviering op de dansschool.
Zondag: met oudste dochter naar Groningen, naar het concert van Davina Michelle. Zin in!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Nov 2023 20:15

Maandag: Ik ben verplicht een dag vrij en komt me heel slecht uit. Ga dus alsnog deels werken (vanuit huis) omdat ik anders de rest van de week overstroom. S middags uitgebreid gesprek op school over zoon dus daar neem ik wel de tijd voor.
Dinsdag: op kantoor werken
Woensdag: Vrij, als ik nog plekje kan krijgen weer een Barre Class. Smiddags met zoon naar de voorstelling van Charlotte Dematons, mits dochter extra opvang heeft. Anders moet ik het helaas laten schieten. En stemmen natuurlijk.
Donderdag: op kantoor werken. Ik regel de borrel dus ga een kleine wijnproeverij doen.
Vrijdag: Vrij, dochter dansles.
Zaterdag: Sinterklaas viering bij vrienden.
Zondag: Evt nog Sint Viering in het dorp. Maar denk dat we overslaan.
Let's discover the world together.
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2023 20:37

Maandag: werken.
Dinsdag: werken.
Woensdag: werken en uit werk naar hockey training met dochter.
Donderdag: vrij. Ga naar een Pilates les, helpen bij dochter op school en naar fysio.
Vrijdag: werken.
Zaterdag: eerst heeft dochter een hockeywedstrijd, dan naar Scheveningen naar de Club van Sinterklaas.
Zondag: naar mijn ouders.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2023 20:51

Maandag: moet ik naar Den Haag want ik ben donderdag mijn overnachtkoffertje in de trein vergeten en ipv Leeuwarden is het pas in Den Haag gevonden. Blij maar wel irritant. Dus ga werken in de trein en blijf dan in Leiden overnachten. Had die donderdag rotnieuws gekregen dus was er niet helemaal bij.
Dinsdag: collega uit Kopenhagen rondleiden en les draaien voor internationale studenten
Woensdag: thuiswerken en stemmen natuurlijk
Donderdag: lange dag met conferentie en training to 21.00
Vrijdag: dag vrij, markt enzo
Zaterdag: op bezoek bij vriendin
Zondag: niks
Afbeelding
Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 19 Nov 2023 21:05

Maandag: werken
Dinsdag: werken
Woensdag: er komt een meubelmaker nieuwe eikenhouten planken in onze badkamer monteren, oudergesprek op school en natuurlijk stemmen
Donderdag: opleiding voorbereiden
Vrijdag: opleiding
Zaterdag: intocht Sinterklaas in onze woonplaats
Zondag: lunchafspraak

En verder elke dag wandelen op m'n nieuwe loopband op zolder met een serie of stevige muziek erbij.
❤ 7 juni 2018
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2023 21:07

Morgen: werken, bijeenkomst in Gouda. Hopelijk rijden de treinen gewoon normaal. Avond training
Dinsdag: werken
Woensdag: werken ; studieochtend en daarna administratie
Donderdag: ochtend werken, alweer de teeede lessenserie over gamen en veilig online zijn afronden. Middag zoon uit school halen en met hem naar logopedie.
Vrijdag: vrij, opruimen en schoonmaken. Wellicht Sint inkopen.
Zaterdag en zondag nog geen plannen.
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2023 21:53

Ma- lange dag werken van 7-17
Di- hardlopen, huishouden, geen verdere plannen
Wo- logopedie met 1 v/d kinderen, daarna denk ik Ballorig want ze hebben studiedag
Do- lange dag werken van 7-17
Vr- hardlopen, 3x naar school om kinderen te brengen/halen(om verschillende tijden vrij)
Za- Sinterklaas feestje van de buurtvereniging
Zo- hardlopen en verder geen plannen
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 19 Nov 2023 22:23

Maandag: van 8 tot 12.45 uur werken. Snel de kinderen ophalen (om 12.50 uur uit om 20 minuten afstand ongeveer). Om 17 uur weer terug naar het werk tot alles klaar is (rond 20.30 uur)
Dinsdag: van 8.00 uur tot 12.45 uur werken. Weer snel de kinderen ophalen. Vervolgens om 14.30 uur weer met de oudste in B.reda staan. Daarna verjaardag van mijn moeder 'vieren'
Woensdag: Vrij, kinderen naar school brengen, dan sporten en stemmen. Om 12.50 uur aan school staan om de kinderen weer op te halen. Om 15 uur hebben we met zijn 3-en een afspraak bij de tandarts. En daarna 'vieren' we de verjaardag van mijn vader.
Donderdag; van 8.00 uur tot 12.45 uur werken. Op die dag verschoon in mijn bed altijd dus daar gaan we mee aan de gang en ik wil dan de badkamer doen. En om 14.35 uur aan school staan.
Vrijdag: weer van 8.00 uur tot 12.45 uur werken. Kinderen weer ophalen en mee helpen met hun bedden op te maken.
Zaterdag: om 9 uur de nagelstyliste in R.oosendaal, om 12.30 uur een lunchafspraak in E.tten-L.eur, daarna terug naar Breda. En eind van de middag of begin van de avond weer naar R.oosendaal voor de verjaardag van mijn ouders.
Zondag: van 9.00 uur tot 16.15 uur werken.
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 19 Nov 2023 22:31

Deze week komt er visite uit het buitenland dus waarschijnlijk gezellig een dagje op pad.
4 dagen werken waarvan 1 op kantoor
Kerstkadootjes regelen
Sinterklaasgedicht schrijven
Aan de surprise beginnen met mijn dochter voor school
Mijn dochter heeft een kinderfeestje
Fotoboek voor een nichtje afmaken die nul kinderfoto's meer heeft van zichzelf (kwam ik laatst achter)
Naar de film met de moeder van mijn dochters BFF en natuurlijk de meiden
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 06:27

Maandag: thuiswerken. Eind van de dag naar de podotherapeut.
Dinsdag: preoperatieve screening. Daarna door naar kantoor.
Woensdag: mama-dag. Na de dutjes met een vriendin en vriendje naar het kindercafe. In de avond stemmen en misschien nog sporten.
Donderdag: werken op kantoor
Vrijdag: in de ochtend motorrijles. In de middag thuiswerken. Ook nog ergens wat dingen kopen ivm black friday. Nu al uitgezocht, hopen dat de aanbiedingen nog beter worden.
Zaterdag: overdag niks bijzonders. In de avond komen vrienden eten en spelletjes spelen.
Zondag: komt Sint aan in de wijk. Daar gaan we met alle opa’s en oma’s heen.
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Nov 2023 06:54

Bloom, ik dacht oprecht dat black friday al geweest was afgelopen weekend. Heb verschillende dingen met korting kunnen kopen. Wel goed op blijven letten dat ze de prijs niet omhoog gooien hoor!

Ik heb een drukke (werk)week deze week.

Maandag: kom nu net uit de nachtdienst. Zometeen een paar uurtjes slapen, vanmiddag denk ik even sporten en verder rustig aan.

Dinsdag: 24-uursdienst

Woensdag: Sporten en naar de orthodontist om de laatste dingen van mijn beugel te laten verwijderen en spalkjes te krijgen. Van te voren langs de tandarts om mijn linkerkaken te laten verdoven omdat ik dat gepruts anders niet kan verdragen. ‘s Middags zwemles. En stemmen natuurlijk.

Donderdag: hele dag scholing. Mogelijk ‘s avonds nog een borrel van ons werk in de stad. Mijn man gaat sowieso, ik bedenk nog even of ik daar oppas voor wil regelen of ik dan zelf ook even kan gaan. Maar ik denk dat ik lekker thuis blijf.

Vrijdag: 24-uursdienst

Weekend: lekker vrij en bijkomen. Sporten, borrelen en chillen.
Laatst gewijzigd door Lady op 20 Nov 2023 07:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fantine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 07:32

Maandag: thuiswerken en bij mijn detacheringsbureau langs.
Dinsdag: naar kantoor werken.
Woensdag: naar kantoor werken.
Donderdag: naar kantoor werken.
Vrijdag: vrij, s avonds borrelen met een vriendin.
Zaterdag: Sinterklaas viering bij ons in de wijk met vrienden en hun kids.
Zondag: geen plannen.

Fijne week iedereen!
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Nov 2023 07:48

Maandag: thuis werken, tussen de middag even sporten omdat ik ‘‘s avonds niet kan. J naar zwemmen brengen.

Dinsdag: thuis werken, boodschappen doen en hardlopen

Woensdag: thuis werken, stemmen en ‘‘s avonds sporten

Donderdag: werken op kantoor en hardlopen

Vrijdag: sporten, nog even een bijeenkomst voor m’n werk volgen en boodschappen doen.

Zaterdag: geen plannen

Zondag: hardlopen, we moeten met de fam van mijn vriend op de foto. Wij vinden de locatie niets en ik vind de kwaliteit foto’s die de fotograaf aflevert ook nog eens om te janken.
2015 💙
<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Bericht 20 Nov 2023 09:44

Maandag: werken, avond zoon voetbaltraining.
Dinsdag: werken, avond wandelen.
Woensdag: werken tot 13.00u, daarna even wat boodschappen doen, avond zoon voetbaltraining en met dochter naar Sinterklaas bij de buurtvereniging. Ook nog stemmen ergens tussendoor.
Donderdag: werken tot 13.00u middag dochter zwemles, avond wandelen.
Vrijdag: vrij, boodschappen en huishouden doen, eind middag/begin avond verjaardag zoon vrienden.
Zaterdag: zoon voetbalwedstrijd, middag verjaardag zoon vrienden.
Zondag: nog geen plannen.
Maart 2014
Februari 2018
<<

sophiee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 20 Nov 2023 11:26

Vandaag: huishouden, sporten, Sint-inkopen, speelafspraakjes, hockey oudste, ‘s avonds nog een keer sporten.
Morgen; Avi-lezen, tandarts, sporten, dansles oudste, paardrijden middelste, ‘s avonds projectoverleg.
Woensdag: Avi-lezen, 24-uursdienst in.
Donderdag: dienst uit, BHV, speelafspraakjes, hockey oudste, ‘s avonds niks!
Vrijdag: zwemmen met vriendin, atelier op school bij oudste, keeperstraining middelste. ‘s Avonds versieren op school.
Zaterdag: twee keer hockeywedstrijden (kunnen allebei najaarskampioen worden), scouting jongste, workshop chocoladeletter jongste, ‘s avonds naar museum in het donker.
Zondag: wandelen, ‘s middags een bijeenkomst voor ons nieuwe project.
3 dochters van 11, 8 en 7 jaar 💜
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 20 Nov 2023 12:08

Maandag: Werken, vanavond rondje hardlopen.

Dinsdag: Terugkomen voor een overleg, daarna even gauw de stad in, daarna met de jongste naar logopedie.

Woensdag: Werken, hopelijk weer rondje hardlopen.

Donderdag: Werken, 's middags sollicitatiegesprekken voeren voor een nieuwe leidinggevende. Merk dat ik dat best spannend vindt. Daarna aanschuiven bij m'n ouders voor het eten.

Vrijdag: Boodschappen, huishouden, aanrommelen.

Zaterdag: Zwemles oudste, 's middags intocht Sinterklaas in het dorp. 's avonds verjaardag van m'n tante.

Zondag: Nog geen plannen.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 20 Nov 2023 13:53

Vandaag vrij, vanochtend boodschappen gehaald, en zo als zoon wakker is naar de speelgoedwinkel heb een cadeaubon.

Dinsdag werken

Woensdag vrij in de middag peuter gym, en nig stemmen nog steeds geen idee waarop

Donderdag werken

Vrijdag werken

Zaterdag geen plannen, moeten nodig naar de oma van man misschien dit weekend

Zondag geen plannen

Fijne week allemaal
Afbeelding
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 18:46

Fijne week allemaal!

Maandag - werken en sporten
Dinsdag - wat klusjes in huis en zwemles zoon
Woensdag - werken en ballet
Donderdag - werken
Vrijdag, zaterdag en zondag eigenlijk nog helemaal geen plannen kom ik nu achter. Eens kijken of we wat leuks kunnen verzinnen.
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 19:55

Ik ben weer ziek thuis omdat ik weer zoveel pijn heb. Ik hoop dat ik me donderdag wel beter voel want dan heb ik een concert. Verder dus geen plannen.
<<

Kira

Kletskop

Bericht 20 Nov 2023 20:00

Vandaag had ik vrij, fijn dagje thuis gehad en lekker gewandeld in het bos.
Morgen hele dag werken. Begin om 9.30 en pas rond 20u thuis denk ik.
Woensdag weer vrij, beetje boodschappen doen en m'n auto poetsen als het goed weer is. Ik heb een nieuwe!
Donderdag dagdienst.
Vrijdag late dienst.
Zaterdag feest met de fanfare in de avond, overdag wat thuis doen en lekker wandelen.
Zondag repetitie en uitbrakken.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 20:16

Maandag; werken en met de meiden naar ponyles.
dinsdag: werken, en meiden in de avond overhoren.
Woensdag: vrij, huishouden, naar de nagelstyliste, sint cadeaus shoppen en denk nog ponyrijden met mijn dochters en ze helpen met de toetsen
donderdag, werken, eten bij mijn ouders en ook weer helpen met de toetsen.
vrijdag; vrij boodschappen doen, huishouden
zaterdag; in de middag verjaardag
zondag; in de ochtend ws ponyrijden en s 'middags een verjaardag. En in het weekend ook weer helpen met toetsen er staan er aardig wat op de planning.
:heart: :heart: 2011

Terug naar Algemeen