15 Nov 2023 08:16 door Biechtje
Ik kan later pas uitgebreider reageren maar wil nh wel op twee dingen ingaan:
June, nee, ik werk inmiddels 16 jaar binnen dit bedrijf en 8 jaar binnen dit team. De punten die ik gekregen heb (verkeerde prioriteiten stellen, passiever zijn) zijn punten die vaker naar voren gekomen zijn in een verder verleden toen er iets anders moeilijks speelde, prive. In die zin dus niet onbekend en ik was er al mee bezig maar hun feedback gaf me wel het gevoel echt de schouders eronder te willen zetten. Daar heb ik voor mijn gevoel nauwelijks de kans voor gekregen.
Luisa, jouw reactie vind ik fijn, beide kanten belicht en dat probeer ik zelf ook te doen. Het vervelende in het verhaal is ook nog eens dat we eens in de zes weken normaliter teambespreking hebben mét leidinggevende erbij, waar de samenwerking ook besproken zou moeten worden, als ergens tegenaan gelopen wordt. De gesprekken hebben we wel amar over samenwerking is nooit gesproken, want zoals één van m'n collega's zegt: dat voelt huichelachtig omdat leidinggevende erbij zit en we dingen als team ook prima zelf kunnen oplossen. Nouja, dat blijkt nu dat we dat blijkbaar niet kunnen.