Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Liefde, seks & relatie biechttopic #3

<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 09 Nov 2023 15:45

Re: Liefde, seks & relatie biechttopic #3

Tabbie schreef:Lastig zeg biechtje. Vooral als je er als vriend voor iemand wil zijn, maar in dit geval lijkt dat me niet verstandig. En aangezien jullie af en toe contact hebben, vind ik het slim dat je hier ook niet veel op in zal gaan. Wel lastig, want hoe breng je dan zoiets?

Het contact gaat op en af. De ene week hebben we dagelijks contact gehad en belden we ook wel. Toen werd het rustiger in mijn leven en werd het contact minder. Daarna weer wat meer contact. Toen weer wat minder. Nu dus weer wat meer, omdat hij het moeilijk heeft.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Nov 2023 18:02

.
Laatst gewijzigd door DronkenTaart op 10 Nov 2023 12:52, in totaal 1 keer gewijzigd.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 09 Nov 2023 21:42

Dat is wel heel lang zeg. En echt een grote lange liefde dus. Mooi dat je je dochter er uit hebt gekregen maar het heeft je vast ook veel pijn en verdriet gekost.

Lief dat je dit zegt en erkent Tabbie. Het voelt niet echt alsof ik medeleven hierin verdien want het is natuurlijk iets slechts wat ik voel maar ik ben ook maar een mens en die erkenning dat het menselijk is, voelt wel fijn inderdaad.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2023 08:57

Anoniem antwoord: is het niet eens tijd om het bespreekbaar te maken met je eigen man? Als ik je goed begrijp duurt je verliefdheid nu al ruim twee jaar. Het is dus geen fling maar zit dieper. In plaats van het met de man in kwestie te bespreken, lijkt me je eigen man een eerste stap.
<<

Anoniem Antwoord

Gebruikers-avatar

Noob

Bericht 11 Nov 2023 13:08

Dat durf ik echt niet zo goed. Dat zou wel het beste en eerlijkste zijn maar ben ook heel bang voor wat er dan allemaal zou komen. Ik wil niet m'n relatie op het spel zetten. Het is laf en oneerlijk, ik weet het. Ik hoop eigenlijk dat het nog over gaat maar dat zal echt vanuit mijzelf moeten komen. Heb me afgelopen twee dagen weer zo verdrietig gevoeld omdat ik het hier had gedeeld en er zo mee bezig was. Dus misschien moet ik dat maar niet meer doen. Ik kan me voorstellen dat het niet leuk is om op zoiets te reageren omdat het zo'n stomme situatie is, maar bedankt dat je dat toch deed.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 11 Nov 2023 13:37

Maar je wil er ook niets mee doen verder toch? En dan denk ik: waarom vertellen en iemand onzeker maken als je duidelijk kies voor je man.
Ik denk dat je wellicht beter kan accepteren dat er zoiets bestaat als: om meerdere mensen geven. Je kan prima houden van je man en ook verliefde gevoelens hebben voor een ander. We zijn allemaal mensen met gevoelens en die gevoelens gaan vaak meerdere kanten op. Zelfs een nieuwe vriendschap kan voelen als verliefdheid.

Ik denk dat je acties het belangrijkste zijn en naar mijn weten doe je daarin niets verkeerds.
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 13:33

Is het gek om te scheiden als je ontzettend veel van elkaar houdt, maar elkaar wel ongelukkig maakt? Er zijn leuke momenten maar momenteel overheersen de minder leuke momenten, dus we hebben naar elkaar uitgesproken dat we het niet zo goed weten. En nu?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Nov 2023 13:48

Ik zou de tussenstap nog willen voorstellen: relatietherapie, zeker als er kinderen in het spel zijn. Maar soms is alleen houden van niet genoeg. En als jullie allebei denken gelukkiger te zijn zonder elkaar, dan hoef je verder aan niemand verantwoording af te leggen toch?
Laatst gewijzigd door Lady op 21 Nov 2023 15:16, in totaal 1 keer gewijzigd.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 15:12

Ja, helemaal eens met Lady.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 15:31

Ja inderdaad. Als je nog zo goed met elkaar kunt praten hierover dan zou ik zeker therapie overwegen. Het lijkt me vrij natuurlijk dat geluk in een relatie ook met ups en downs gaat. Wellicht helpt therapie jullie over deze down heen. Zo niet, dan weet je dat je alles geprobeerd hebt.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Nov 2023 21:17

Ik was even benieuwd of de dingen al wat helderder in je hoofd zijn Biechtje?
<<

Biechtje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 01 Dec 2023 11:57

Gelukkig wel, Feline. We hebben veel met elkaar gepraat en ook met een professional erbij. En eigenlijk willen we helemaal niet uit elkaar, maar moeten we meer onze verwachtingen van elkaar naar elkaar uitspreken en meer accepteren dat we zijn wie we zijn, dat we niet meer (kunnen/willen) veranderen en dat dit het is. En als we daar allebei mee kunnen leven gaan we met elkaar door, en wat mij betreft heel graag! Wat hem betreft volgens mij ook want hij heeft me de hele week alleen maar geknuffeld en gecomplimenteerd dat ik zo vrolijk ben en zo betrokken bij de kinderen. Was ik volgens mij al, maar het is fijn dat het nu ook opvalt.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties