Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

(gezins)camping Duitsland/Oostenrijk

<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 11:51

(gezins)camping Duitsland/Oostenrijk

Ik kan bijna niet geloven dat ik dit in november typ maar ik kreeg het ineens op de heupen door een ander topic.
Wij zijn dus al 100 jaar niet meer in Europa op vakantie geweest en hoewel ik graag op de bonnefooi wil, vind ik het ook spannend. En ook handig om wat links in 1 topic te hebben.

We zijn in de zomer 2024 met een jongen met 7 en meisje van van 2,5, gaan met een tent en de auto en willen ongeveer 4 weken gebruiken om door Europa te crossen. Op zich hoeft het niet zo ver, maar het mag verder dan Oostenrijk.
Van vroeger heb ik geweldige herinneringen aan kamperen bij bergbeekjes of mooie meertjes, aan een leuk zwembad maar ook een plek waar overdag een plekje is voor de jeugd of 's avonds een kinderdisco of live muziek ofzo. Maar ook wel weer in de natuur. Maar deze campings waren allemaal in Frankrijk. Wie weet gaan we de weg terug wel door Frankrijk, dus als daar onmisbare tips zijn hou ik me ook aanbevolen, maar voor nu focus ik me even op Duitsland en Oostenrijk.

Wie oh wie heeft er een tip?
Afbeelding
Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 20 Nov 2023 13:51

Re: (gezins)camping Duitsland/Oostenrijk

Wij hebben de afgelopen twee vakanties een aantal nachten doorgebracht op Schlosscamping Aschach. Echt een fijne, kleine camping met prachtige uitzichten en voldoende vertier in de omgeving. De camping heeft geen animatie maar wel een simpel zwembad en ligt tegen een klein heuveltje (vergelijkbaar met een babypiste) waar de kinderen wel heerlijk kunnen spelen en ravotten.

https://www.schlosscamping.com/

Ik kan het je van harte aanbevelen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Nov 2023 15:10

Re: (gezins)camping Duitsland/Oostenrijk

Dankjewel Lady, ik zet hem meteen op de lijst!
Afbeelding
Afbeelding

Terug naar Reizen & vakanties