Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2013 13:18

Re: Datetopic

Sushi schreef:Ik dacht altijd: "Daten is leuk!" Maar ik kom er nu achter dat het best stressvol is en helemaal niet altijd zo heel leuk is ;-)


NEE! Dat probeer ik jullie al jaren duidelijk te maken :wink: Daten is stom!

Ik heb net weer een afspraak gemaakt met m'n scharrel voor vrijdagavond :) Dat gevoel dat ik ff dacht te hebben, is alweer wat gezakt. Zal wel komen omdat ie nu weer gewoon reageert ipv een dag niks te laten horen :laughcry:

Bolletje, dat klinkt goed!
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Dec 2013 13:53

Re: Datetopic

Ik zie die pandadas steeds dichterbij komen joepie! Veel plezier op je scharrelafspraak vrijdag :)


En inderdaad, date is stom! Daarom doe ik er ook eigenlijk niet aan.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 11 Dec 2013 13:59

Re: Datetopic

Bliss, heb je je date man nog geappt dat je niet verder wilt daten? En hoe reageerde hij?

Leuk Bolletje! Wat bijzonder dat het zo klikt in real life! Op naar een vervolg.

Ik heb vrijdag een date. Een derde date eigenlijk al. Ik ben niet overtuigd. Ik vind hem leuk, maar nog niet het gevoel van wow! of zo. Dus wil ik vrijdag zoenen. Want dat hebben we nog niet gedaan. En dan ben ik benieuwd wat ik voel en denk. Als we niet gaan zoenen ben ik er klaar mee. :laughcry:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 11 Dec 2013 14:03

Re: Datetopic

Zohe! Inderdaad als je op de derde date nog niet zoen, zou ik er ook helemaal klaar mee zijn haha

Succes!
<<

Anoniem 53

Bericht 11 Dec 2013 14:24

Re: Datetopic

Veel plezier vrijdag Carra en Bliss! Op een derde date nog niet gezoend ben ik ook niet gewend haha!
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 11 Dec 2013 15:12

Re: Datetopic

Nu moet ik er wel bij zeggen dat de tweede date ook wel een beetje suf koffie drinken was en dus niet echt een zoenmoment. Maar we gaan het zien vrijdag!
<<

Anoniem59

Bericht 11 Dec 2013 17:02

Re: Datetopic

Haha wow wat een updates allemaal!

Polly Dot: wat balen!! Juist zo mooi gepland allemaal en dan dit.. Heb je al een beetje zicht op of er nog iets aan gedaan kan worden?

Caro: hmmm ja, bij zoveel vaagheid zou ik het er ook bij laten, graag of niet hoor... Gelukkig voel je je te goed om als een hondje achter hem aan te hobbelen, je hebt wel wat beters te doen lijkt me..

Sushi: op zich fijn dat je ex-date eerlijk tegen je is, inderdaad. Maakt het nog niet leuk natuurlijk, zeker niet als je met zo'n smoesje wordt afgescheept voor je gevoel terwijl hij ook gewoon had kunnen zeggen dat je zijn type niet bent of dat hij het niet voelt voor je. Misschien slim om heel even te wachten nu inderdaad, als dit je toch wel geraakt heeft. Je hebt tenslotte geen haast toch?

Carra: hmmm ja. Derde date moet er dus wel wat gaan gebeuren qua zoenen! Maar heb je er nu dan niet echt een duidelijk gevoel bij nog?

Bliss: fijn dat je weer een afspraak hebt staan! En ook goed dat die gevoelens wat gezakt zijn. Verstandig dat je niet gelijk handelt op je gevoelens maar dat je eerst even afwacht of ze wel blijvend zijn. Hopelijk heb je een fijne vrijdag! :)

Bolletje: klinkt goed joh! Ik ben benieuwd hoe het verder verloopt voor je!

Pffff ik had gisteren even een freakmoment zeg. De 'mijne' was zondag hier, hij was toen jarig, en het was superfijn! Hij heeft eindeloos Lego gebouwd met mijn jongste zoon, was zo leuk! Toen ik zoon maar bed bracht was hij helemaal verdrietig dat mijn date niet zou blijven slapen, en was bang dat hij hem niet meer zou zien net nu hij hem zo lief vond. Hartverscheurend zeg. Ik heb dat maar even niet tegen date gezegd, ik wil hem niet onder druk zetten. Date zei zelf al wel dat hij mijn zoons zo leuk vond en dat hij enorm klikte met de jongste en dat hij het zo'n leuk jochie vond en zo. Daarna nog een beetje gerommeld op de bank en hij ging om half 2 in de nacht naar huis :)

Maar gisteren had ik even een freakmoment. Ik was bang dat hij weer ineens zou verdwijnen of zo, of dat zijn gevoel voor mij niet echt goed zit omdat hij zich zo moeilijk uitspreekt. En ik heb mijn gefreak nog naar hem geappt ook! Argh. Maar hij was heel lief. Hij zei dat hij nooit meer zomaar zou verdwijnen. Hij dacht wel dat ik ter plekke een antwoord wilde van waar we heen gaan, en vroeger zou hij dan gelijk weggerend zijn maar nu dacht hij: hmmm, daar moet ik dus serieus over gaan nadenken nu. Is voor hem en zijn terughoudendheid heel wat, al. Dus toen heeft Bazinga me even ongenadig op mijn donder gegeven en me uitgelachen, want ze zei: hallo... Hij speelt met je kinderen, wil oud en nieuw met je doorbrengen, is op zijn verjaardag bij jou. Hij vindt het alleen moeilijk om te zeggen maar zijn acties zijn toch wel duidelijk?
Dus nog even gebeld en dat was goed. Uitgelegd dat ik hem helemaal niet nu voor het blok wil zetten, alleen wel graag zou willen weten als hij besluit dat hij toch niets voor me voelt. En hij zei: ja jeetje het is toch wel duidelijk wat ik voor je voel? Ik vind dat moeilijk om te zeggen maar ja natuurlijk is een vriendschap niet zo, tuurlijk voelt het als meer. Ik kan alleen niet beloven hoe ik me over een half jaar of een jaar voel. Maar ja, wie wel? Dus we hebben afgesproken gewoon lekker door te gaan met genieten van elkaars gezelschap en als er iets verandert in het gevoel zijn we daar eerlijk over. En daarna nog een uur fijn en ontspannen gekletst en afgesproken dat we zaterdag bij hem in de buurt naar de film gaan eb dat ik bij hem blijf slapen :)

En na het ophangen kreeg ik een appje met: ik vind je echt wel heel lief... Enzo. :) zit wel goed dus, denk ik :)
<<

Anoniem59

Bericht 11 Dec 2013 17:03

Re: Datetopic

Waaaaah wat een verhaal, haha!
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Dec 2013 17:50

Re: Datetopic

RYW schreef:Haha wow wat een updates allemaal!


Caro: hmmm ja, bij zoveel vaagheid zou ik het er ook bij laten, graag of niet hoor... Gelukkig voel je je te goed om als een hondje achter hem aan te hobbelen, je hebt wel wat beters te doen lijkt me..


Pffff ik had gisteren even een freakmoment zeg. De 'mijne' was zondag hier, hij was toen jarig, en het was superfijn! Hij heeft eindeloos Lego gebouwd met mijn jongste zoon, was zo leuk! Toen ik zoon maar bed bracht was hij helemaal verdrietig dat mijn date niet zou blijven slapen, en was bang dat hij hem niet meer zou zien net nu hij hem zo lief vond. Hartverscheurend zeg. Ik heb dat maar even niet tegen date gezegd, ik wil hem niet onder druk zetten. Date zei zelf al wel dat hij mijn zoons zo leuk vond en dat hij enorm klikte met de jongste en dat hij het zo'n leuk jochie vond en zo. Daarna nog een beetje gerommeld op de bank en hij ging om half 2 in de nacht naar huis :)

Maar gisteren had ik even een freakmoment. Ik was bang dat hij weer ineens zou verdwijnen of zo, of dat zijn gevoel voor mij niet echt goed zit omdat hij zich zo moeilijk uitspreekt. En ik heb mijn gefreak nog naar hem geappt ook! Argh. Maar hij was heel lief. Hij zei dat hij nooit meer zomaar zou verdwijnen. Hij dacht wel dat ik ter plekke een antwoord wilde van waar we heen gaan, en vroeger zou hij dan gelijk weggerend zijn maar nu dacht hij: hmmm, daar moet ik dus serieus over gaan nadenken nu. Is voor hem en zijn terughoudendheid heel wat, al. Dus toen heeft Bazinga me even ongenadig op mijn donder gegeven en me uitgelachen, want ze zei: hallo... Hij speelt met je kinderen, wil oud en nieuw met je doorbrengen, is op zijn verjaardag bij jou. Hij vindt het alleen moeilijk om te zeggen maar zijn acties zijn toch wel duidelijk?
Dus nog even gebeld en dat was goed. Uitgelegd dat ik hem helemaal niet nu voor het blok wil zetten, alleen wel graag zou willen weten als hij besluit dat hij toch niets voor me voelt. En hij zei: ja jeetje het is toch wel duidelijk wat ik voor je voel? Ik vind dat moeilijk om te zeggen maar ja natuurlijk is een vriendschap niet zo, tuurlijk voelt het als meer. Ik kan alleen niet beloven hoe ik me over een half jaar of een jaar voel. Maar ja, wie wel? Dus we hebben afgesproken gewoon lekker door te gaan met genieten van elkaars gezelschap en als er iets verandert in het gevoel zijn we daar eerlijk over. En daarna nog een uur fijn en ontspannen gekletst en afgesproken dat we zaterdag bij hem in de buurt naar de film gaan eb dat ik bij hem blijf slapen :)

En na het ophangen kreeg ik een appje met: ik vind je echt wel heel lief... Enzo. :) zit wel goed dus, denk ik :)


Idd.. hou op zeg. Ik vond dit al erg veel moeite haha! Nee, hij mag zeker wat moeite doen en aangezien ik na zaterdag ook niks meer heb gehoord ga ik er niet vanuit dat dat nog verandert. En ik ben er volledig tevreden mee!! Ik twijfelde toch al, maar wilde het iig nog een kans geven.

Haha.. af en toe freaken is toch helemaal niet erg! En het is uitgesproken dus helemaal prima. En je hebt gelijk, niemand heeft garanties, hell.. ooit zei ik 'ja ik wil' tegen iemand en dtadaa... dat werd hem ook niet. Dus eerlijk zijn als het gevoel verandert is het beste wat je dan kan doen. Voor nu: gewoon genieten!
<<

Anoniem 52

Bericht 11 Dec 2013 17:52

Re: Datetopic

Caro, dat is precíes wat RYW zei, gister! Ze heeft in d'r mooie jurk gestaan en kijk hoe 't nu is ;)

Freaker hoort erbij en zeker wanneer 't gaat om 'bevestiging' en al helemáál als je vrouw bent, volgens mij...
<<

Anoniem59

Bericht 11 Dec 2013 17:58

Re: Datetopic

Haha Caro, precies dat heb ik ook tegen hem gezegd... Dat ik dat als geen ander weet, omdat ik nota bene zwanger en wel in een witte jurk van alles heb staan te beloven aan iemand waarmee ik anderhalf jaar later in scheiding terecht zou komen :)

Fijn dat je er in ieder geval wel rust van hebt, dat het je niet frustreert of zo. Heb je nog iemand anders op het oog of laat je het eventjes, nu?

Lief wat je zegt trouwens. Hij zei ook dat freaken niet erg was en dat niet alles moet wijken om het hem maar gemakkelijk te maken, en dat ik gewoon moet zeggen wat in me opkomt want hij wil niet dat ik ergens mee zit. Klinkt wel fijn in elk geval :)

Edit: haha ja wat Bazinga zegt dus ;)
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 11 Dec 2013 20:33

Re: Datetopic

Carra schreef:Bliss, heb je je date man nog geappt dat je niet verder wilt daten? En hoe reageerde hij?


Ja, ik heb gestuurd dat ik het gezellig vond, maar dat ik niet die klik voelde waar ik wel naar op zoek ben en dat ik het contact daarom hierbij wil laten. Hij wenste me alleen nog "succes met het vinden van de juiste partner" en vandaag heb ik hem geblokkeerd op WA (doe ik altijd bij mensen waar ik toch niks meer van wil). Klaar dus en ik ben alleen maar opgelucht dat ik weer ff niet hoef te daten :dance:

Ben benieuwd hoe het bij jou gaat vrijdag en of er gezoend gaat worden! Je kunt hem ook zoenen hè :nerd:

RYW, fijn hè, dat gefreak zo af en toe :wink: Maar volgens mij zit het wel goed hoor, denk dat hij er ook gewoon weer ff aan moet wennen, maar dat het met de tijd wel goedkomt met jullie!
❤ 7 juni 2018
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 11 Dec 2013 21:40

Re: Datetopic

RYW schreef:Haha Caro, precies dat heb ik ook tegen hem gezegd... Dat ik dat als geen ander weet, omdat ik nota bene zwanger en wel in een witte jurk van alles heb staan te beloven aan iemand waarmee ik anderhalf jaar later in scheiding terecht zou komen :)

Fijn dat je er in ieder geval wel rust van hebt, dat het je niet frustreert of zo. Heb je nog iemand anders op het oog of laat je het eventjes, nu?

Lief wat je zegt trouwens. Hij zei ook dat freaken niet erg was en dat niet alles moet wijken om het hem maar gemakkelijk te maken, en dat ik gewoon moet zeggen wat in me opkomt want hij wil niet dat ik ergens mee zit. Klinkt wel fijn in elk geval :)

Edit: haha ja wat Bazinga zegt dus ;)


Ik weet het gewoon even niet. Ik wil daten, maar ik weet niet meer hoe ik eraan moet komen zeg maar. Ok. Dat klinkt vrij banaal, maar ik doe mijn best maar blijkbaar willen mannen niet met mij online daten. Of uberhaupt daten. Ik krijg geen tot weinig berichtjes terwijl ik denk: joh.. zó slecht zie ik er nu ook weer niet uit. Maar blijkbaar ben ik niet hun type. Dus ik weet het gewoon even niet..

En als je nu aankomt met 'joh, je bent zo leuk/ lief/ aardig etc ben je dan te kieskeurig' dan doe ik je wat! :razz:
<<

Anoniem126

Bericht 11 Dec 2013 23:03

Re: Datetopic

Caro dat is zo verschrikkelijk herkenbaar!!
<<

Anoniem285

Bericht 12 Dec 2013 00:57

Re: Datetopic

Haaai! Het werd even hectisch, dus geen tijd gehad om hier te schrijven, en ik zie dat ik weer veel gemist heb. Leuk dat het topic zo leeft!

Toet, hoe staat het er voor bij jou? Nog contact gehad of toch vooralsnog niet? Hoe voel je je?

Bolletje, ik heb mijn date nog niet gezien. Maar wat leuk dat jij hem wel hebt gezien ondertussen en dat het zo’n succes was! Klinkt veelbelovend hoor. Is toch nog snel gegaan opeens! Nog veel contact gehad sindsdien? Al plannen voor een volgende date? Ik vind je heel enthousiast klinken, leuk!

Sushi, hij klinkt hoe langer hoe vager, ik denk dat je blij moet zijn dat je nog in een relatief vroeg stadium van hem af bent. Ik snap wel dat je geappt hebt, en nu kun je het in ieder geval achter je laten... Snap ook wel dat je er weer even klaar mee bent, maar wie weet loop je binnenkort wel weer een leuk nieuw exemplaar tegen het lijf! :) Dat gebeurt namelijk altijd wanneer je op en top van je single-heid aan het genieten bent. En ik ben het helemaal met de rest eens; je verdient beter!

Carra, wat een goed nieuws dat je weer aan het daten bent :D Ook al ben je niet overtuigd, daarvoor heet het toch daten? Tijd voor actie inderdaad, ik ben benieuwd naar de sappige verhalen :P Tot nu toe had hij nog een excuus om je niet te zoenen, maar het wordt tijd!

Joyce, veel plezier morgen!

Caro, leuk dat je meeleeft :) Ik ook met jou! Alleen jammer dat het vooralsnog geen succesverhaal is. Dat komt wel weer, daar ben ik van overtuigd! Maar in de tussentijd moet je het dus maar doen met de gebruikelijke twijfels, vreemde vogels (‘Ik ben slecht in prive planningen’ – werkelijk??!??) en het drama dat internetdaten heet. Ik weet niet waar je leuke mannen zou kunnen ontmoeten; misschien een nieuwe hobby/vrijwilligerswerk/taalcursus/koffiebar/supermarkt?
Of ga samen met May op pad? :D

Bliss, hahaha, nu hij weer beschikbaar is, is hij meteen weer minder interessant? Ik snap wel hoe dat werkt :D In ieder geval heb je weer een leuke avond op het programma staan, haha!
Moet lachen om je opluchting, voorlopig weer even niet daten :D Ik heb trouwens gisteren het nieuwe boek van Bridget Jones gekocht (in het Spaans, goede oefening...), moest aan jou denken, haha!

Tabbie, balen voor je dat je alweer terug bent, wat vliegt de tijd toch he?? Zeker als je het zo naar je zin hebt! Vertel eens iets meer over je vakantiedate? Hoe was het nog, die dagen bij elkaar? Wat hebben jullie samen gedaan en hoe was het afscheid? Is er nog sprake van contact houden/elkaar eventueel weer opzoeken? Of heb je daar ook geen behoefte aan (praktisch is het immers niet). Moest lachen om die link die je plaatste!
Van de ene kant denk ik dat een vakantieliefde soms meer lijkt dan het is vanwege de vakantiesfeer erom heen, maar van de andere kant heb je dan wel juist meer tijd om elkaar te leren kennen. Je hebt in ieder geval een geweldige herinnering aan een knappe Israelier, en deze reis ga je sowieso nooit meer vergeten!
Bedankt voor je enthousiasme, vind ik ook LEUK om te lezen! :D
Wat betreft die baan, ik kan het aanraden! Ik heb weer een hele leuke week achter de rug :D
Verder ben ik nog benieuwd naar hoe dat werkt; verkering met iemand die jou leuk vindt? Ik snap wel hoe dat gaat, is mij ook wel eens overkomen, maar dan vond ik hem op een gegeven moment ook echt leuk hoor. Jij niet?

Char, spannend dat je weer aan het daten bent, ik kijk uit naar je verhalen :D

RYW, je schrijft zo leuk! En wat fijn dat het allemaal zo goed klikt en dat jullie zo’n fijn weekend gehad hebben. Ik vind het ook heel positief dat hij zo reageert als je eens een keer freakt, dat zegt ook veel, dat hij zich realiseert dat hij daar af en toe maar mee moet leren om te gaan, en dat dat ook komt door hoe het eerder is gelopen. Het lijkt me inderdaad wel duidelijk dat hij gewoon hartstikke verliefd op je is. Garanties krijg je inderdaad toch nooit.... Maar het vertrouwen moet er wel zijn natuurlijk. Het klinkt in ieder geval super positief en je hebt weer een leuk weekend om naar uit te kijken, dus :D
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 13 Dec 2013 23:34, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 12 Dec 2013 09:46

Re: Datetopic

Polly: wat schrijf je toch weer leuk. Het enthousiasme spat ervanaf! :-)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 12 Dec 2013 09:56

Re: Datetopic

Jaaa vind ik ook Polly! Ik vind het ook spannend voor je hoe het zal gaan! Ontzettend leuk dat het toch lijkt te gaan lukken. En ja, die 'paar' uur vliegen heeft hij voor je over. Dat zegt heel veel!! :heart:

RYW; van jouw verhaal word ik ook blij. Logisch dat je een keer freakt. Mag best. Maar dat 'enzo' in zijn berichtje zegt denk ik alles. Hij is verliefd!


Ik voel inderdaad nog niet heel veel bij mijn date. Ja van zijn appjes word ik heel blij en ik vind hem heel grappig. We appen ook echt heel veel. Hij ook uit zichzelf heel veel! Maar dat is nog weinig flirterig. En lichamelijk voel ik me niet direct tot hem aangetrokken. Hij is ook weer niet afstotelijk, haha maar ik weet niet, ik voel er nog niks bij. Gewoon neutraal of zo. Kan dat? Dus ik weet niet of het nou puur vriendschappelijk is of dat er wel iets kan gebeuren. Daarom wil ik zoenen en hem aanraken. Oh dear, dit klinkt heel gek volgens mij. Nou ja. Hij zei wel dat hij zin had om me morgen te zien. Dat is zo'n beetje het flirterigst wat hij tot nu toe heeft gezegd. :laughcry:
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Dec 2013 13:18

Re: Datetopic

Haha wat zijn jullie ook grappig Polly en RYW. Natuurlijk zijn die gasten helemaal dol op jullie :) HALLO! Jullie zijn ook om dol op te zijn!

Al herken ik het wel hoor. Het is toch anders als ze het echt zeggen dan dat ze er alleen naar handelen. Maar woorden zijn ook maar woorden en daden, tja daar heb je over het algemeen meer aan.

Wel heel lief hoe hij reageerde op je gefreak RYW.

Carra, als je ziet wel toch. Daar is daten nu eenmaal voor. Plus als je geen vonken voelt vrijdag, dan weet je dat ook direct. Oh en sommige mannen zijn gewoon niet flirterig. Niets van aantrekken.

Polly, leuk dat hij waarschijnlijk toch gaat komen. En inderdaad, wat Carra zegt, als hij die uren voor je gaat vliegen, vindt hij je echt wel leuk. Geniet er gewoon van en als het tegenvalt.. tja dan weet je in ieder geval dat je weer kriebels kan krijgen voor iemand. Dat is ook erg fijn!

En waar kan ik solliciteren? Zal mijn cv alvast vertalen naar het engels ;)

Tja, wat kan ik vertellen over mijn vakantieliefde. De laatste dagen dat we in dezelfde stad waren was het heel gezellig een joods feest elke dag, dus dat hakte wel in onze tijd samen. Ik had daar wel even de balen in. Gelukkig had ik zelf genoeg te doen, dus ik vermaakte me alsnog prima. We zijn ook op officiele date geweest haha, als in hij betaalde alles ook mijn taxi naar huis en had me zelfs officieel over de app gevraagd op een "date". Mijn laatste avond heeft hij mijn vrienden daar ontmoet en zijn we daarna in een hotel gaan slapen, zodat we samen wakker konden worden haha. Daarna moest ik weg en was het gewoon een doei kus zwaai. Geen tranen ofzo. Waren beide moe door de korte nacht. Verder niet echt afgesproken, maar wel dat we soms wel contact zouden hebben. En even een berichtje heen en weer dat we beide weer veilig terug in ons thuisland waren. Daarna maandag geappt (hij begon, zeer belangrijke info in dit verhaal) en wel gezegd dat we elkaar een beetje miste en hij waarschijnlijk naar nederland zou komen komende zomer. Hij kan echter amper engels schrijven, dus de berichten zijn kort en vol spelfouten. Ik kan hier voor de verandering wel om lachen (ik kan immers geen rare hebreeuwse letters lezen, ben al blij dat hij engels typt). We zullen zien. Ik denk ook zeker dat het dan toch anders zou zijn ofzo, want inderdaad ik had vakantie, het was zonnig, die hele rits. Eerst maar eens zien of we elkaar echt weer gaan zien ooit.

Als reactie op:

"Verder ben ik nog benieuwd naar hoe dat werkt; verkering met iemand die jou leuk vindt? Ik snap wel hoe dat gaat, is mij ook wel eens overkomen, maar dan vond ik hem op een gegeven moment ook echt leuk hoor. Jij niet?"

Op een gegeven moment wel hoor. Denk ik :) Ik denk enkel dat ik geen interesse had gekregen als ze mij niet zagen zitten. Snap je? Ik had het ook een beetje met de Israel. Eerst zag ik hem niet als potentieel wat dan ook, gewoon gezellig (en ik had een enorm romantische nacht achter de rug met een ander "vakantieliefde", waar ik overigens nog steeds bijna elke dag contact mee heb :redface: ). Toen zei iedereen dat hij zo leuk was voor mij en hij met mij flirten. Met een paar borrels te veel ging ik blijkbaar terugflirten, zonder bijbedoelingen te hebben en pas toen hij me zoende dacht ik Ow, hij is inderdaad best leuk. Haha, ja ik ben onneuzel soms. Maar serieus daarvoor zag ik hem echt niet als iemand waarmee je kan zoenen of wat dan ook. Maar als iemand je diepzinnig aankijkt zegt dat hij je echt leuk vindt en je daarna zoent.. ja dan ga je er opeens anders naar kijken. :yes:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25108

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 12 Dec 2013 23:54

Re: Datetopic

Leuheuk Polly! Nu al benieuwd naar de update :D Keep us posted hè, we willen alles horen zoals je merkt :P

Had ik trouwens al gezegd dat ik over twee weken weer een keer ga speeddaten? Nee hè? Ik ga over twee weken weer een keer speeddaten. Ik mocht nog steeds een keer gratis omdat ik de vorige keer overal nee had aangekruist. Ik verwacht dat nu weer te doen, dus daarna zal ik er nog wel een keer aan moeten geloven :wink: Haha, ik neem het echt niet serieus, zie het meer als een grappig avondje met een vriendin en dan achteraf lekker alle mannen bekritiseren :D Maak me hier ook niet druk om, maar verder hoef ik voorlopig echt ff niet meer te daten denk ik. Bluh. Eigenlijk wil ik nooit meer daten. Maar ja
❤ 7 juni 2018
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9770

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 13 Dec 2013 00:24

Re: Datetopic

<<

Nyx

Bericht 13 Dec 2013 00:32

Re: Datetopic

Ga je de druk opvoeren, Tabbie?

Vanavond kwam ik de buurman tegen op de trap. Onze trap is niet breed genoeg om langs elkaar te lopen en dus als ik iemand hoor dan wacht ik even tot degene boven is voor ik mijn weg vervolg. Ditmaal bleek het de buurman te zijn. En hij kwam naar boven in slakkengang. Dus ik zei hem dat hij wel even wat tempo erop mocht zetten. En toen zag ik ook nog dat hij net eten had afgehaald, dus toen maar even gezegd dat als hij dat zou gaan opeten dat hij het wel nodig had om er even wat tempo op te zetten. Kreeg een sneer terug, maar hoorde het niet goed. Denk dat het met mijn gewicht te maken had. :P Toen ik vroeg wat hij zei, zei hij dat het niets uitmaakte en ging er vandoor. Echte liefde.
<<

Anoniem58

Bericht 13 Dec 2013 08:13

Re: Datetopic

Oh wat een leuke ontwikkelingen hier allemaal!!

Nou, ik ben gisteren bij mijn date geweest, eergisteren vertelde hij dat hij echt geen relatie wil, want hij weet op geen enkel gebied wat hij wil op dit moment. Hij kan ik het buitenland aan het werk, en nu z'n relatie over is is hij dat aan het overwegen. Hij wil dus mij en ook zichzelf beschermen. Dus dat was even een shock, en konden er verder niet echt over praten want hij moest werken. Gisterochtend kreeg ik een appje of ik langs wilde komen, dus dat heb ik gedaan. En het was weer net zo fijn. Alleen nu weet ik even niet hoe het verder moet want hij gaf aan nu echt aan het werk te moeten, eigen baas, en een opdracht moet over twee weken klaar zijn. Dus ik laat hem nu met rust en wacht op hem :)
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 13 Dec 2013 10:45

Re: Datetopic

Jeetje Bolletje, wat heb jij met mannen met issues. :/ Wat jammer dat hij dat heeft gezegd. Goed dat je het aan hem overlaat nu.
<<

Caro

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8396

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:26

Bericht 13 Dec 2013 13:00

Re: Datetopic

Carra schreef:

Ik voel inderdaad nog niet heel veel bij mijn date. Ja van zijn appjes word ik heel blij en ik vind hem heel grappig. We appen ook echt heel veel. Hij ook uit zichzelf heel veel! Maar dat is nog weinig flirterig. En lichamelijk voel ik me niet direct tot hem aangetrokken. Hij is ook weer niet afstotelijk, haha maar ik weet niet, ik voel er nog niks bij. Gewoon neutraal of zo. Kan dat? Dus ik weet niet of het nou puur vriendschappelijk is of dat er wel iets kan gebeuren. Daarom wil ik zoenen en hem aanraken. Oh dear, dit klinkt heel gek volgens mij. Nou ja. Hij zei wel dat hij zin had om me morgen te zien. Dat is zo'n beetje het flirterigst wat hij tot nu toe heeft gezegd. :laughcry:


haha dat was bij mij en die ene vent ookzo. De hele dag door appen, maar niet echt flirterig ofzo. Vond hem niet afstotelijk maar ook niet woest aantrekkelijk. Oftewel. Hier heb je geen hol aan :-). Zoen hem maar eens flink vanavond ;-)
<<

Anoniem58

Bericht 13 Dec 2013 14:01

Re: Datetopic

Ja, ik ben aan de ene kant wel blij dat hij dat zegt en dat dat ook de reden is om nu niet te willen vastleggen. En daar heb ik alleen maar begrip voor. Verder is hij super lief, heeft al afspraken verzet zodat ik gisteren kon komen omdat hij nu de komende weken geen tijd heeft. Dus qua gevoel zit het goed, alleen de timing is ronduit *** :)
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers