Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Ongeluk en angsten

<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2023 13:09

Re: Ongeluk en angsten

Wat vervelend Feline. Ik zou via je zorgverzekering een schriftelijk verzoek indienen met daarbij de mededeling dat je op de website niet verder komt omdat je er geen een kan vinden zonder wachttijd.
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 10 Nov 2023 13:56

Helaas is bijna overal wel een wachttijd. Je verzekeraar kan bemiddelen maar de maximale wachttijd die aangehouden mag worden is 14 weken.
Het hangt van je polis af of je ook naar praktijken kunt zonder contract en dan bijvoorbeeld 75% vergoed krijgt (restitutiepolis).
<<

Valkyrie

Noob

Bericht 10 Nov 2023 19:06

Feline schreef:Dank je Scandic. De website lijkt het op mijn telefoon niet goed te doen.
Het is echt zo onhandig. Ik zoek me rot naar praktijken zonder wachttijd of patiëntenstop en dan vind ik iets en die wordt dan weer niet vergoed. Maar als ik bij m’n verzekering zoek kan ik alleen praktijken vinden en die hebben dan weer geen plek.

Mijn therapie werd in eerste instantie ook niet vergoed, via 1NP heb ik toch alles vergoed gekregen. Daar zou je ook nog naar kunnen kijken.
<<

Floor

Noob

Bericht 10 Nov 2023 23:09

Wat van de therapie eventueel niet wordt vergoed, moet de tegenpartij in je letselschadezaak vergoeden.
Meld dit dus ook aan je advocaat en hou de kosten die je maakt vanwege het ongeval echt goed bij.

Sterkte! Hopelijk gaat het gauw wat beter met je!
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 11 Nov 2023 08:15

Ik weet niet of je open staat voor online therapie? Via de wachtlijstbemiddeling van de zorgverzekeraar kreeg mijn man dat door en dan kon hij direct terecht. Dus dat zou ook nog een optie kunnen zijn.
<<

Tess_droom

Noob

Bericht 15 Nov 2023 09:41

emdr online werkt heel erg goed.
Ik heb het bijna 2 jaar ervaren met een dubbele afspraak per week. :hulde:

Wel is het dan handig dat je een laptop hebt voor het beeldbellen incl koptelefoon (want via speaker komt het niet over door de wisseling van tikjes in je oor)
+ dan nog een apart scherm (ipad) voor je het 'balletjes programma op kunt laten draaien).
+ goede internet verbinding!

Het werkt dan perfect!
.
<<

Marsy31

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 15 Nov 2023 18:38

Ik heb je pb gestuurd en niet zeker of je hebt ontvangen
Afbeelding
Afbeelding
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Nov 2023 09:35

Hoe gaat het Feline? Heb je iets kunnen vinden?
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Nov 2023 19:44

Lief dat je ernaar vraagt. Ik heb wat opties uitstaan nu. Vandaag ook voor het eerst de bedrijfsarts gesproken en ik kan ook via m’n werkgever psychische hulp aanvragen. Hopelijk kan m’n werkgever het dan verhalen op de dader want ik voel me daar beetje schuldig over.
Werk nu ongeveer 2 halve dagen op kantoor en dat vond de bedrijfsarts eigenlijk best wel veel. Hij adviseert om dit even zo te laten en per maand met 2 uur op te bouwen als m’n lichaam het toelaat.
Na een werkdag ook veel oorsuizen en afgelopen donderdag zware griep gekregen waardoor ik me nu eigenlijk constant dronken van vermoeidheid voel maar gelukkig wel weer m’n bed uit kan :)
Heb een tijdje terug een nieuw trommelvlies gekregen en precies ook op die kant van m’n hoofd de klap gekregen dus denk dat ik dat ook nog even laat checken, misschien komen daar die oorsuizen vandaan.
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Nov 2023 19:57

Heb je ook je rechtsbijstand indertijd ingeschakeld? Dat heb ok indertijd wel gedaan bij de afhandeling toen ik als fietser aanrijding had met auto. Ik bleef toen bv ook behoorlijk lang duizelig en dat soort dingen die me belemmerden in mijn functioneren in bv ook huishoudelijk werk werden allemaal maanden lang bijgehouden voor bedrag van de vergoeding van de letselschade oid. Voor mijn kapotte fiets kreeg ik bv amper wat vergoed maar bedrag van de letselschade was uiteindelijk nog redelijk bedrag. Mijn werk heeft bedrag voor mijn afwezigheid door dit ongeval indertijd ook vergoed gekregen door verzekering tegenpartij
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Feline

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Nov 2023 21:08

Ja, staat een advocaat op. Wordt een strafzaak want verlaten plaats ongeval met letsel wordt gelukkig serieus genomen. Denk dat het ook niet voor hem spreekt dat hij pas net z’n motorrijbewijs had en op volle snelheid op een fietspad reed. Z’n motor is ook direct in beslag genomen al heeft ie die nu weer terug begreep ik van de politie.
Vanwege m’n handicap heb ik al hulp in de huishouding dus dat telt verder niet mee.
Vorige

Terug naar Persoonlijk