Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Samsung Galaxy S3 of S4 mini?

<<

Fauve

Major Yipyapper

Berichten: 2685

Geregistreerd: 02 Sep 2013 22:40

Bericht 09 Dec 2013 15:45

Samsung Galaxy S3 of S4 mini?

Hoi,

Ik mag mijn abonnement verlengen en qua maandkosten kosten deze twee telefoons bijna hetzelfde (T-Mobile, 2 jaar looptijd, 38 euro p.m. incl. 300 belminuten en 1000MB internet.)
Met welke telefoon heb je goede ervaringen en waarom? Beiden hebben ze 4G.
Welke zouden jullie kiezen?
Ik kan ook sim only nemen, maar dat is alsnog 20 euro per maand (zonder internet!). Volgens mij was dit vroeger echt veeeeeeeel goedkoper (10 euro pm ofzo). Bovendien ben ik mijn telefoon een beetje zat (Samsung Galaxy S advance).

Kortom, wat zouden jullie doen?
04-2014
10-2015
<<

Anoniem 52

Bericht 09 Dec 2013 19:27

Re: Samsung Galaxy S3 of S4 mini?

Ik zou alsnog voor Sim Only gaan en evt. een toestel loskopen (bij bijv. een betrouwbare Marktplaatshandelaar, ik kan je een link doorsturen) SimOnly via Youphone.nl is vrij goedkoop, voor 250 belminuten/smsjes en 1000MB betaal je per maand 14euro.
<<

Pineco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2383

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:09

Bericht 10 Dec 2013 01:20

Re: Samsung Galaxy S3 of S4 mini?

Jaa Bazinga's Marktplaatstip is inderdaad een hele goede :yes: En op bijvoorbeeld gsmweb.nl vind je vrij goedkope sim only-abonnementen (Telfort en Tele 2 hebben op dit moment volgens mij de gunstigste abonnementen). Ik heb er laatst een afgesloten met 300 belminuten en een internetbundel van 1500 MB voor nog geen twee tientjes per maand (Telfort).
Drie meiden maken ons geluk compleet! 04-01-2009 / 16-05-2012 / 19-02-2014
<<

Anoniem100

Bericht 11 Dec 2013 10:42

Re: Samsung Galaxy S3 of S4 mini?

Hoi!

Ik heb begin vd week de S3 mini gekocht, los en simlockvrij. Heb al n sim only abonnementje bij Ben waar ik erg tevreden over ben.

Superblij met de telefoon, werkt simpel en lekker snel! ▪
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:47

Bericht 11 Dec 2013 14:12

Re: Samsung Galaxy S3 of S4 mini?

ik heb een s3 gekozen omdat dit me 20 euro in de maand aan abbonnementskosten scheelde. Ik vind het een fijne telefoon! had eerst een galaxy x

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers