Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Weekplannen!

<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Bericht 19 Sep 2023 21:22

Re: Weekplannen!

Leuk Bloom, waar gaan jullie heen? En succes met je nieuwe functie!
Let's discover the world together.

Afbeelding

Afbeelding
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Sep 2023 22:25

Maandag tm donderdag werken en verder geen andere plannen

Vrijdag ben ik jarig, ga ik gewoon werken en 's avonds met mijn moeder en broers naar een wokrestaurant

Zaterdag met de trein naar Nijmegen, stad of museum oid bekijken. S avonds naar Theater werkplaats Roest om naar theatervoorstelling te gaan van een vrouw die ik in juni tijdens weekend weg heb ontmoet, we kwamen aan de praat en ze noemde dat ze een theatervoorstelling gaat doen voor vrienden en bekenden gewoon omdat haar dat al jaren leuk leuk. Vind ik heel bijzonder en ben heel benieuwd.
Lees dit net: zie de link: zou jezelf ook kunnen doen
https://www.theaterwerkplaatsroest.nl/
Net hotelovernachting geboekt, hotel Credible, heeft ook restaurant dus daar eerst hapje eten.

Zondag uitslapen, ontbijten en of daarna in Nijmegen weer wat doen of dat ik in Arnhem iets ga bekijken

Iemand nog tip voor Nijmegen of Arnhem om te bekijken of te doen? Ben in beide wel vaker geweest, moet nog googelen en hangt natuurlijk ook van het weer af
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 21 Sep 2023 05:09

Marin schreef:Leuk Bloom, waar gaan jullie heen? En succes met je nieuwe functie!

Thanks!
We gaan naar Landal Sonnenberg
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Hugo

Kletskop

Bericht 21 Sep 2023 12:03

We zijn al halverwege de week maar ach:

Maandag: waren we een dagje in de Efteling.
Dinsdag: gewerkt, bij mijn ouders gegeten en op bezoek bij mijn oma in het ziekenhuis.
Woensdag: in de ochtend thuis flink opgeruimd (berging, de (kleding)kasten van mijn zoon en mezelf. ‘s Middags een pedagogiekstudent (dochter van een oud collega) op bezoek, ze wil voor haar opleiding Riv gaan observeren. Super leuk!
Donderdag: werken, eten bij mijn ouders
Vrijdag: werken, ‘s avonds naar vrienden die terug zijn van vakantie.
Zaterdag & zondag: gewoon geen plannen! Dat is lang niet meer voorgekomen. Poetsen, was wegwerken, kleding van Riv en mezelf op Vinted/FB zetten, even bij mijn ouders of bij mijn opa en oma langs en verder zien we het wel.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 22 Sep 2023 13:02

Maandag: werken, bij oma langs en sporten en J moest sporten.

Dinsdag: werken en boodschappen

Woensdag, hardlopen, werken, vaatwasser monteur kwam en bij oma langs

Donderdag; werken op locatie, gesprek met school en hardlopen

Vrijdag: sporten, mondhygieniste, bij oma langs, boodschappen doen, naar de vuilstort

Zaterdag: wat kleine dingen halen, J wegbrengen en tent kopen daar moeten we voor naar Zwaag dus is een stukje rijden.

Zondag: hardlopen J halen.

Deze week 1x minder gesport omdat mijn vriend uit eten ging. Verder vaak bij oma langs want dat gaat slecht.
2015 💙
Vorige

Terug naar Algemeen