Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Uitstrijkje

<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 29 Jun 2023 13:05

Re: Uitstrijkje

Wat vervelend dat het zo rot was. Hopen op een goede uitslag, ben je er gelijk weer een paar jaar vanaf.

Ik heb toevallig deze week een uitstrijkje gedaan met een zelftest. Ik wilde het wel eens proberen en als de uitslag niet goed zou zijn ga ik het bij de dokter laten doen. Die zelftest stelde echt niks voor, je voelt echt gewoon bijna helemaal niets.
<<

Mizz_S

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Jun 2023 13:50

Ik heb een half jaartje geleden ook de zelftest gedaan met het idee dat ik het altijd kom proberen en als het goed ging ik mezelf iig een tripje huisarts had bespaard. Inderdaad supersimpel en ik merkte het nauwelijks terwijl ik het bij de dokter vrij pijnlijk vind. Het ging zelfs zo eenvoudig dat ik dacht dat ik het vast verkeerd gedaan moest hebben. Ik zou het iedereen aanbevelen!
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 29 Jun 2023 14:16

Mizz S, ik dacht precies hetzelfde! Maar het is dus goed gegaan bij jou neem ik aan? Ik heb de uitslag nog niet gekregen dus ik heb verder echt geen idee.
<<

Lilou

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Jul 2023 15:27

Verbaasd dat de uitslag er al heel snel was, precies twee weken na uitstrijkje. Gelukkig alles goed en geen hpv gevonden, toch opgelucht. Over vier jaar doe ik die zelftest haha.
♥️ N. juli 2014
♥️ L. maart 2016
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 13 Jul 2023 15:59

Fijn Lilou, altijd een opluchting.

Mijn uitslag was er ook echt ontzettend snel, na 1 week al. En ook niks gevonden. Ik mag weer over 10 jaar.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 13 Jul 2023 21:54

Die zelftest is inderdaad echt top. Als er hpv gevonden wordt is het advies naar de huisarts te gaan. Het stelt inderdaad niets voor en was ook verbaasd over de snelle uitslag. Ik had verwacht dat het veel langer zou duren.
2015 💙
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Bericht 13 Jul 2023 22:07

Hoe werkt dat dan, zo'n zelftest? Niet met een eendenbek dan lijkt me?

Ik verwacht binnen nu en een paar maanden ook weer een oproep, want ik word 40 eind september.
❤ 7 juni 2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 13 Jul 2023 22:20

Google:
Bij de zelftest zit een papier waar precies opstaat wat je moet doen.

Met een kwastje haal je zelf wat slijm uit je vagina.
Je doet de zelftest in de envelop die ook in het pakket zit. Er zit ook een adres-sticker bij.
Doe de envelop op de post.
Binnen 4 weken krijg je een brief met de uitslag.
Staat in de brief dat je HPV hebt? Bel je huisarts om een uitstrijkje te laten maken.
Je huisarts krijgt de brief met de uitslag niet. Daarom moet je dus zelf je huisarts bellen.

Toevoeging June: ik vind het woord kwastje niet helemaal goed gekozen. Ik vond het wel een soort schrapertje.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 01 Sep 2023 08:38

Gisteren een half jaar na de lisexcisie weer een uitstrijkje gehad. Over 2,5 week de telefonische uitslag. Ben benieuwd
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Hugo

Kletskop

Bericht 01 Sep 2023 09:36

Mizz_S schreef:Ik heb een half jaartje geleden ook de zelftest gedaan met het idee dat ik het altijd kom proberen en als het goed ging ik mezelf iig een tripje huisarts had bespaard. Inderdaad supersimpel en ik merkte het nauwelijks terwijl ik het bij de dokter vrij pijnlijk vind. Het ging zelfs zo eenvoudig dat ik dacht dat ik het vast verkeerd gedaan moest hebben. Ik zou het iedereen aanbevelen!

Precies dit! Aanrader zie zelftest.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 19 Sep 2023 17:22

Burn schreef:Gisteren een half jaar na de lisexcisie weer een uitstrijkje gehad. Over 2,5 week de telefonische uitslag. Ben benieuwd

Zojuist gebeld door het ziekenhuis.
Er is een pap 1 gevonden. Wel is het HPV virus nog aanwezig.

Over een half jaar opnieuw een uitstrijkje om te kijken hoe het dan is.
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 20 Sep 2023 06:48

Wat fijn Burn! Nu maar hopen dat je lichaam die hpv de komende tijd gaat opruimen.
Vorige

Terug naar Lichaam & gezondheid