Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Moderatortopic

<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 18 Sep 2023 17:49

Re: Moderatortopic

Silly-One schreef:Blijf het bericht niet staan totdat deze is gelezen door de andere persoon? Er staat mij zo iets bij.

Dit klopt inderdaad 🙂
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Bericht 18 Sep 2023 19:59

Ja dat is zo. Staat in postvak uit tot de ander het leest.
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Bericht 18 Sep 2023 20:33

Burgemeester Nicky schreef:Excuus voor de late reactie, Spencer.
Heel erg vreemd en vervelend.
Waarschijnlijk was jij aan het internetten op een openbare plek of je was niet op de vaste plekken waar je normaal gesproken forumt?
Enige wat ik kan bedenken is dat er een ipban is opgelegd in het verleden voor iemand anders, waar jij op die plek dus last van hebt.
Wat je de volgende keer kunt doen als je er weer last van hebt, is even kijken wat je IP-adres is op dat moment. Dat kan via oa deze link: https://www.ip-adres.nl/

Het IP-adres kun je dan naar ons mailen of later als je weer op het forum kunt via een PB naar ons toesturen.
Dan kunnen we het even onderzoeken en kijken of we de IP blokkade kunnen opheffen.

Toen het begon was ik wel in dezelfde stad als Rapa Nui, maar daarna thuis ook. Heel gek!

Het email adres uit de foutmelding deed het niet. Dat is deze: info@zegmaaryes.nl
R. 2013
D. 2016
<<

Burgemeester Nicky

Gebruikers-avatar

Site Admin

Bericht 20 Sep 2023 17:31

Spencer schreef:
Burgemeester Nicky schreef:Excuus voor de late reactie, Spencer.
Heel erg vreemd en vervelend.
Waarschijnlijk was jij aan het internetten op een openbare plek of je was niet op de vaste plekken waar je normaal gesproken forumt?
Enige wat ik kan bedenken is dat er een ipban is opgelegd in het verleden voor iemand anders, waar jij op die plek dus last van hebt.
Wat je de volgende keer kunt doen als je er weer last van hebt, is even kijken wat je IP-adres is op dat moment. Dat kan via oa deze link: https://www.ip-adres.nl/

Het IP-adres kun je dan naar ons mailen of later als je weer op het forum kunt via een PB naar ons toesturen.
Dan kunnen we het even onderzoeken en kijken of we de IP blokkade kunnen opheffen.

Toen het begon was ik wel in dezelfde stad als Rapa Nui, maar daarna thuis ook. Heel gek!

Het email adres uit de foutmelding deed het niet. Dat is deze: info@zegmaaryes.nl

Heel vreemd. Mocht je het nog eens hebben, check dan even je IP adres en stuur het naar ons door. Dan kunnen we er naar kijken.

Wat betreft de foutmelding bij het mailadres. Bedankt voor het doorgeven! Dit was ons onbekend.
Heb er even naar gekeken en de doorschakeling werkte inderdaad niet meer.
Dit is nu als het goed is verholpen.
Vorige

Terug naar Forumzaken