Chava schreef:Dat mogen mijn nabestaanden bepalen. Zij moeten er troost uit halen.
Ik hoor het toch niet meer.
Hugo schreef:Chava schreef:Dat mogen mijn nabestaanden bepalen. Zij moeten er troost uit halen.
Ik hoor het toch niet meer.
100% eens maar dat was de vraag niet. De vraag is wat er gedraaid mag worden als jij het wel voor het zeggen hebt
Tabbie schreef:Jeetje Hugo, jij hebt mij even flink laten huilen hier achter de laptop. Ik kende dat liedje van Winter Bear niet, maar jeetje, tranen hier. Prachtig nummer voor zo'n verdrietige -what if- situatie.
Tabbie schreef:Jeetje Hugo, jij hebt mij even flink laten huilen hier achter de laptop. Ik kende dat liedje van Winter Bear niet, maar jeetje, tranen hier. Prachtig nummer voor zo'n verdrietige -what if- situatie.
Kira schreef:Heb hem net eens geluisterd, jeetje.
Kon hem niet helemaal afluisteren. Je hart breekt.
Knap dat je zulke liedjes kon luisteren in die tijd Hugo, en het lijkt me verschrikkelijk zulke angsten te hebben.
Alexis schreef:Ik zou kiezen voor liedjes die nooit op de radio komen. Bij mijn vader hebben we dat ook gedaan. Ik raak erg overstuur als ik muziek hoor met zo’n zware lading. Nu kan ik het wel opzoeken als ik dat wil.
Bliss schreef:Ik ben al een lijstje aan het bijhouden op Spotify:
Snow Patrol - Run
Andy Burrows - Hometown
Live - Lightning crashes
Simon & Garfunkel - The sound of silence
Diggy Dex & Wulf - Jonathan
Coldplay - Green eyes
Red Hot Chili Peppers - Wet sand
Zo af en toe vul ik eens wat aan of haal ik wat weg.
Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers