Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Leuke uitspraken-topic! #1

<<

Anoniem91

Bericht 29 Nov 2013 21:08

Re: Leuke uitspraken-topic!

Amé stond vanmiddag naar de slingers te kijken, hey mam, die zijn hetzelfde hè? Nee Amé, dat zijn verschillende slingers. Amé: kijk nou eens goed, die hebben toch hetzelfde patroon....
Ik heb geen peuter maar een halve puber.
<<

Saartje

Noob

Berichten: 21

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:46

Bericht 29 Nov 2013 21:41

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha! Kijkt ze misschien graag umizoomi?:)
<<

Anoniem16

Bericht 29 Nov 2013 22:28

Re: Leuke uitspraken-topic!

Vandaag een kleuter tegen een collega van mij.

Ik heb een mandarijntje mee maar daar kan ik niet tegen hoor. Ik ben er hilarisch voor ( allergisch)
<<

Anoniem20

Bericht 29 Nov 2013 22:31

Re: Leuke uitspraken-topic!

L liep de trap op naar boven ( hij moest naar bed). Vriend en ik stonden onderaan de trap te grappen en te treuzelen.

L: " Kom jongens! Ik moet naar bed". Veel te langzaam"
<<

Anoniem91

Bericht 30 Nov 2013 00:24

Re: Leuke uitspraken-topic!

Saartje schreef:Haha! Kijkt ze misschien graag umizoomi?:)


Yup!
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11145

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:18

Bericht 01 Dec 2013 14:01

Re: Leuke uitspraken-topic!

Nichtje (bijna 3) liet tijdens het eten een boer, ik vroeg 'wat zeg je dan?'. Niks want ik liet geen boer, ik deed een brulkikker na!
R. 2013
D. 2016
<<

Anoniem187

Bericht 09 Dec 2013 14:22

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn nichtje is momenteel haar blik met leuke uitspraken aan het opentrekken geloof ik.. Ik heb haar net van school gehaald, komen we bij mijn ouders, zegt ze heel serieus tegen mijn vader: 'Als (naam van mijn moeder) mij van school komt halen, zit jij in de gevangenis!' Ik hoop niet dat ze helderziend is ;)

En zojuist vroeg ik aan mijn nichtje of ze mee ging wandelen.. Haar antwoord: 'Ik ben een beetje moe, ik denk dat ik effe op de iPad moet spelen, daarna ben ik wel weer fit.'
<<

Nosa

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 885

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:47

Bericht 09 Dec 2013 15:17

Re: Leuke uitspraken-topic!

Carool schreef:Nichtje (bijna 3) liet tijdens het eten een boer, ik vroeg 'wat zeg je dan?'. Niks want ik liet geen boer, ik deed een brulkikker na!

Haha geweldig!
2010 2012 2015 2017
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 10 Dec 2013 21:53

Re: Leuke uitspraken-topic!

Anouk had zondagavond een mooie opmerking:

Later als ze groot is wil ze Sinterklaas worden! :sint: :sdans: :paard
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Anoniem331

Bericht 10 Dec 2013 21:57

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn dochter vroeg waar Jezus ook al weer geboren is. Ik zeg in Bethlehem. Oh zegt ze, dat is hier niet in de buurt he? Nee zeg ik, dat is hier inderdaad niet in de buurt...
Noh ja, zegt ze, misschien als we nog eens naar Turkijke gaan, zoeken we dat stalletje wel op.

(nog nooit verder dan Duitsland geweest, dus hoe ze nu bij Turkije komt?+
<<

Anoniem25

Bericht 10 Dec 2013 21:59

Re: Leuke uitspraken-topic!

Hahaha tangerine, dat stalletje :lol:

Ach waarom ook niet, Dora! Haha.

Luuk duwde gister mijn vriend weg toen hij tegen mij aan wilde gaan zitten, met een 'nee, mij mama!' en vriend wilde aan de kant gaan. Dus ik zeg tegen mijn vriend 'hallo, je luistert toch niet naar hem! Hij is hier niet de baas!'. Begint Luuk te lachen 'mij, baasje!'

En ik zeg regelmatig tegen hem 'haal die bananen eens uit je oren'. Laatst was hij weer eens niet aan het luisteren, dus ik vraag of we even naar de dokter moeten om te laten kijken of ze stuk zijn. Zegt hij 'neeheee, mij naan!'
<<

Liadan

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:10

Bericht 10 Dec 2013 22:01

Re: Leuke uitspraken-topic!

Yara zei toen ik haar bij een vriendinnetje ging ophalen: 'oja mama, ik schrok me vandaag echt hélemaal kapot op school! Ik kan gewoon opeens zelf de rits van mijn jas dichtdoen!' (ze heeft een nieuwe jas waarvan de rits wat lastiger gaat).

Kian net toen hij een trein zag rijden: 'wauw jaaf, jaaaaaf, echt echt jaaf, ja echt' (jaaf=gaaf).
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 10 Dec 2013 22:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn oudste vroeg mij van de week, naar aanleiding van het kerstverhaal of God een goochelaar is.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 11 Dec 2013 00:19

Re: Leuke uitspraken-topic!

Haha liadan wat grappig dat ze dat zelf zo bijzonder vond dat ze haar jas dicht had gekregen.
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

Novalee

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:28

Bericht 14 Dec 2013 23:09

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn vriend had vandaag een super kitscherig beeldje van 3 stokstaartjes met kerstmutsen gekocht bij de Action, als grap. Ninthe ontkent steeds dat het stokstaartjes zijn, volgens haar zijn het zeehonden :confused: Ik vond het ding spuuglelijk en tijdens het middageten discussieerden mijn vriend en ik er over, gewoon op een normale manier. Op een gegeven moment verslikte ik me en moest dus even hoesten. Zegt N.: "Mama, doe eens rustig!"
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 14 Dec 2013 23:26

Re: Leuke uitspraken-topic!

Mijn moeder stootte tegen N aan per ongeluk waardoor N 'au' zei. Niks ergs en niks aan de hand, zegt J ineens heel belerend tegen mijn moeder "Sorry zeg je dan!"

J krijgt nog bv, ik probeer het een beetje aan banden te leggen want ze wilt de laatste tijd best vaak bij me drinken. Toen we naar de auto liepen viel ze. Toen ik haar troostte zei ze "zullen we dan maar even in de auto tietie gaan doen?"
Mother of 3 adorable children
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 14 Dec 2013 23:29

Re: Leuke uitspraken-topic!

:lol:
<<

maia

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 918

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:01

Bericht 15 Dec 2013 00:02

Re: Leuke uitspraken-topic!

N is erg bezig met rekenen en getalllen. Hij had een doosje snoepjes mee van school. Toen hij ze ging opeten zei ik dat hij ze wel kon delen met J. Zegt hij "nee mama ik heb er 11 en dat kan je niet delen".
Mother of 3 adorable children
<<

Anoniem272

Bericht 15 Dec 2013 09:08

Re: Leuke uitspraken-topic!

Nu al verstand van priemgetallen :thumbup:
<<

Parisienne

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3787

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:55

Bericht 15 Dec 2013 12:16

Re: Leuke uitspraken-topic!

N. ging gisteren samen met mijn zusje en haar 1 maand oude baby in bad. Toen mijn zusje nog zwanger was had N. het telkens over dat ze het zo leuk zou vinden om met de kleine later in het grote bad te gaan, dat is namelijk één van N.'s favoriete dingen. Gisteren was HET moment dus daar. N. zat helemaal te genieten. Zegt ze: "Mijn droom is eindelijk uitgekomen!"

Ik ging van de week even onder de douche. Loopt ze naar me toe, ruikt even aan me en zegt: "Mama, je stinkt niet hoor. Je hoeft van mij niet te douchen." :laughcry:
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8845

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:17

Bericht 15 Dec 2013 13:11

Re: Leuke uitspraken-topic!

Aah parisienne wat lief, haar droom!
2012
2016
2020
oktober 2024

Instagram
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 15 Dec 2013 20:46

Re: Leuke uitspraken-topic!

past wel in dit topic:

Mijn moeder was in de bouwmarkt, hoort ze ineens een kindje roepen.. "mamaaaaaa ze hebben geen wc papier!"
bleek nou.. kindje was gaan zitten poepen op 1 van de showmodellen hahaha
(mijn moeder had toen wat zakdoekjes gegeven :P)
<<

Surya

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 996

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:27

Bericht 15 Dec 2013 21:47

Re: Leuke uitspraken-topic!

expressob schreef:past wel in dit topic:

Mijn moeder was in de bouwmarkt, hoort ze ineens een kindje roepen.. "mamaaaaaa ze hebben geen wc papier!"
bleek nou.. kindje was gaan zitten poepen op 1 van de showmodellen hahaha
(mijn moeder had toen wat zakdoekjes gegeven :P)


Hahahahahaha
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:18

Bericht 15 Dec 2013 22:10

Re: Leuke uitspraken-topic!

O, heerlijk dit topic altijd...

L.iz had vandaag ook weer 2 van die uitspraken.

Waren op visite bij mijn schoonouders, alvast voor kerst aangezien ze volgende week op vakantie gaan. Had haar kerstjurk aan. Zegt ze: "ik heb een prachtig mooi kostuum aan he?"

En toen ze na haar middagdut van de trap liep: "Hey mama, ze hebben pluisjes op de trap"
Haha, wij hebben een geschilderde trap, zij dus vloerbedekking :thumbup:
Afbeelding

Afbeelding
<<

Anoniem331

Bericht 15 Dec 2013 22:12

Re: Leuke uitspraken-topic!

Onze jongste was bij beppe een doos met trico's onder een stapel Libelle's aan het plukken. Ik vroeg hem of het wel lukte;

'Alles onder controle, alles onder controle'

Ik wist heel niet dat hij dat woord kent, en het dan ook nog goed toe kan passen.
VorigeVolgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Ginny