Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Goede tijden slechte tijden topic

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 10 Dec 2013 09:21

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Nyx schreef:Janine doet het nog beter dan mijn moeder. Die van mijn moeder is net vier jaar ouder en zij en Janine zijn in hetzelfde jaar geboren. En ik vind mijn moeder een mooie vrouw, maar ze is geen Janine. Janine zou ik ook zeker geen 51 jaar geven, mijn moeder wel.

Ik vind de ontwikkeling niet heel erg schokkend. Maar wanneer zijn Nuran en Rick naar het buitenland vertrokken? Want ik snap helemaal niets van de shortie van morgen. Net of ik een heel deel heb gemist.



Dat doen ze vandaag :)
Op vakantie geloof ik, en volgens mij gaat Rikki ook mee, en Tim ook.
<<

Nyx

Bericht 10 Dec 2013 16:09

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Gisteren dacht ik al dat ik een stuk miste, vanochtend miste ik volgens mij een hele aflevering. Volgens mij heeft RTL Lounge vanochtend de preview van morgenavond al uitgezonden. Iemand anders die het vanochtend is opgevallen?
<<

Patsy

Bericht 10 Dec 2013 16:30

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik had dat idee ook, maar ik heb niet heel goed opgelet tijdens de aflevering van gisteravond. Normaal gaat gtst vrij langzaam dus ik kan me niet voorstellen dat ik, door één aflevering met een half oog te kijken ik gelijk heel veel gemist heb.
<<

Nyx

Bericht 10 Dec 2013 16:35

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Gisteravond de shortie van vandaag bekeken en daarin liep het één en ander mis met Nuran. Vandaag was dat al heel veel verder gevorderd en begon het er eigenlijk mee. Als in 'Wat er vooraf ging in GTST'. Vond het heel vreemd haha.
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 10 Dec 2013 17:29

Re: Goede tijden slechte tijden topic

klopt, is per ongeluk gebeurd, las het net op twitter
<<

Patsy

Bericht 10 Dec 2013 19:30

Re: Goede tijden slechte tijden topic

expressob schreef:klopt, is per ongeluk gebeurd, las het net op twitter


Aha, het lag dus niet aan mij.
<<

Nyx

Bericht 10 Dec 2013 19:49

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ah, gelukkig. Vroeg me al af of ik helemaal niet had opgelet. Toch wel.
<<

Anoniem187

Bericht 10 Dec 2013 20:38

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik snapte de volgorde inderdaad ook niet..
<<

Mis(s)poes

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 72

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:14

Bericht 11 Dec 2013 09:21

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Helaas denk ik dat verhaal Femke nog een staartje krijgt omdat het anders geen zin heeft het verhoor te laten zien. Eerdere stalkers (bv Tanja bij Jef) werden afgevoerd door de politie en verdwenen gewoon uit de serie.
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 19:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 11 Dec 2013 11:47

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik denk dat Menno door Femke er achter komt dat Rik Mike vermoord heeft ofzo.
2014 2016
<<

Anoniem280

Bericht 11 Dec 2013 14:11

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Dat denk ik dus ook.
<<

Anoniem75

Bericht 11 Dec 2013 19:06

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik heb eigenlijk vanaf het begin dat Rik heeft bekend een vermoeden dat Femke het gewoon heeft gedaan samen met Rik en dat Rik achteraf niet durfde. En dat Femke uiteindelijk iets met de parachute heeft gedaan omdat Rik ook nog eens te dronken was om überhaupt iets te doen en terugkrabbelde. Dan is het toch opgelost, gaat er iemand de cel in voor de moord en Rik komt eronder uit. Iedereen blij :)
<<

Kannibaal

Bericht 11 Dec 2013 19:29

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Als je het zo zegt klinkt het eigenlijk wel heel logisch
<<

Anoniem187

Bericht 11 Dec 2013 20:02

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Goh Razz, dat klinkt wel heel logisch. Zo ver zijn mijn gedachtes nooit gegaan terwijl het echt heel logisch is.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 13 Dec 2013 14:34

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik dacht dat Rik juist opbiechtte dat hij zo boos was op Aysen en meteen haar parachute onklaar is gaan maken en daarna de kroeg in is gegaan om het op een zuipen te zetten en stomdronken met Femke in bed is beland.

Maar het zou dus ook kunnen zijn dat hij meteen de kroeg in is gegaan, is gaan zuipen en tegen Femke heeft zitten zeiken over Aysen en toen samen naar de parachutes zijn gegaan enz enz.

Maar Femke wist toch helemaal niets van die sprong af? Dan zou het toch Rik zijn idee moeten zijn geweest...
05-05-2005 01-05-2011
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 13 Dec 2013 17:32

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Huh ik snap er niks meer van, het laatste wat we van Nuran hebben gezien was toch dat ze flauwviel ergens in the middle of nowhere? En nu komt ze ineens in vol ornaat op een boot aangevaren?
❤ 7 juni 2018
<<

sanskie

Kletskop

Berichten: 833

Geregistreerd: 29 Okt 2013 12:48

Bericht 13 Dec 2013 20:50

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Volgens mij zijn ze vergeten dat Anton eens heel die kikker collectie heeft laten vallen en toen bij iemand thuis een nieuwe collectie heeft gehaald. Dus deze kikker is van toen we 12,5 jaar samen waren, of met deze kikker is het allemaal begonnen niet kloppend want het zijn allemaal nieuwe !.
<<

Theeleut

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 669

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:04

Bericht 13 Dec 2013 20:59

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik zie de laatste tijd wel meer fouten bij gtst. Toen Rik Nuran nogmaals vroeg te trouwen in Kroatië had Nuran een soort van cocktailglas vast, en toen ze weg rende en ze haar glas aan Rik gaf zag je dat Rik in eens twee champagneglazen vast had.
05-05-2005 01-05-2011
<<

Lizzy

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 178

Geregistreerd: 04 Sep 2013 22:27

Bericht 13 Dec 2013 21:00

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Bliss schreef:Huh ik snap er niks meer van, het laatste wat we van Nuran hebben gezien was toch dat ze flauwviel ergens in the middle of nowhere? En nu komt ze ineens in vol ornaat op een boot aangevaren?


Haha :razz: ze was flauwgevallen, en toen werd zij door dat vrouwtje terug gebracht naar het hotel? En toen besloten ze toch maar te gaan trouwen!
Afbeelding
<<

Phileine

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 283

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:37

Bericht 13 Dec 2013 22:38

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ik dacht steeds dat Femke de parachute onklaar had gemaakt en haar nacht met Rik als alibi gebruikte. Femke zou dan een of andere duistere verhouding met Mike hebben gehad, zich vergist hebben in het nummer of door Ludo zijn ingehuurd. Maar het blijkt toch simpeler :P
R. 08-2020 ❤️

S. 07-2022 💜
<<

Anoniem129

Bericht 13 Dec 2013 22:43

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Lizzy schreef:
Bliss schreef:Huh ik snap er niks meer van, het laatste wat we van Nuran hebben gezien was toch dat ze flauwviel ergens in the middle of nowhere? En nu komt ze ineens in vol ornaat op een boot aangevaren?


Haha :razz: ze was flauwgevallen, en toen werd zij door dat vrouwtje terug gebracht naar het hotel? En toen besloten ze toch maar te gaan trouwen!


Haha ik denk dat ze zelf de verhaallijn ook een beetje te vonden worden dus trouwen we maar en praten we nergens meer over! :cheers:
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:55

Bericht 14 Dec 2013 00:35

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Lien schreef:
Lizzy schreef:
Bliss schreef:Huh ik snap er niks meer van, het laatste wat we van Nuran hebben gezien was toch dat ze flauwviel ergens in the middle of nowhere? En nu komt ze ineens in vol ornaat op een boot aangevaren?


Haha :razz: ze was flauwgevallen, en toen werd zij door dat vrouwtje terug gebracht naar het hotel? En toen besloten ze toch maar te gaan trouwen!


Haha ik denk dat ze zelf de verhaallijn ook een beetje te vonden worden dus trouwen we maar en praten we nergens meer over! :cheers:


Huh, volgens mij hebben jullie niet opgelet of te laat ingeschakeld.
Ze is teruggekomen, nadat ze goed was opgevangen door dat vrouwtje(alleen dat opvangen hebben we niet gezien). Vervolgens met Rik gepraat en bijgelegd. Daarna gezegd dat ze aysen door deze ervaring begreep en haar als getuige gevraagd.
Pas toen kwam dat bootje!
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 14 Dec 2013 01:59

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ja dat weet ik wel, maar gisteren in de vooruitblik zag je alleen dat ze ineens aan kwam varen, vandaar mijn opmerking. Maar alsnog ging t wel erg snel allemaal ineens!
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem129

Bericht 14 Dec 2013 11:02

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Ze heeft bijna een aflevering in het bos gezworven, vervolgens legt ze 3 min uit hoe het gegaan is en is alles goed...dat vind ik vaag. Maargoed het is en blijft een soap!
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 14 Dec 2013 13:39

Re: Goede tijden slechte tijden topic

Lien schreef:Ze heeft bijna een aflevering in het bos gezworven, vervolgens legt ze 3 min uit hoe het gegaan is en is alles goed...dat vind ik vaag. Maargoed het is en blijft een soap!


Dit, en het is ineens weer goed met Ayssen, ging iets te makkelijk
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers