Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

<<

Guus

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 948

Geregistreerd: 05 Sep 2013 20:25

Bericht 07 Dec 2013 11:18

Re: Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

Op ben slecht in mijzelf toestaan fouten te maken, lichtelijk perfectionistische trekjes. Maar alleen naar mijzelf, naar mensen om mij heen ben ikveel coulanter.

Ooh en ik kan echt heel betweterig zijn, rete irritant. Maar ik kan me blijkbaar niet inhouden iemand te verbeteren wanneer diegene bijvoorbeeld iets verkeerd uitspreekt...
Vet Goochem!


30-08-2013, ik ook van jou
01-06-2015, mama is het woord waar het leven mee begint
<<

Anoniem 47

Bericht 07 Dec 2013 11:32

Re: Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

Ik zou wel meer zelfvertrouwen willen hebben en ik zou willen dat ik eerst aan mezelf denk in plaats van eerst aan anderen te denken. Op het moment vind ik het goed, maar achteraf heb ik altijd een beetje spijt.
<<

Anoniem318

Bericht 07 Dec 2013 12:12

Re: Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

Harrison schreef:Ik kan geen beslissingen maken als er anderen bij betrokken zijn. Ik ben altijd bang dat ik iemand tekort doe en wil dat iedereen blij is. Daar krijg ik steeds meer last van. Ik wil gewoon kunnen kiezen en zeggen wat IK wil en dan komen we er wel uit als iemand anders iets anders wil/voelt.


Oh hier heb ik ook heel erg veel last van! Ik word dan zelfs zo gestrest dat het voor mezelf niet meer duidelijk is wat ik nu zelf wil, het is dan helemaal blurry door de voorkeuren van anderen. Een beetje alsof ik niet meer goed kan nadenken, haha!
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:06

Bericht 07 Dec 2013 17:06

Re: Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

Ik wil wel wat zelfverzekerder in mijn werk en vriendschappen zijn.
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Dec 2013 18:48

Re: Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

Ik wil heel graag wat geïnteresseerder zijn in anderen, beter naar ze luisteren voordat ik zelf met m'n 'ohja dat heb ik ook eens gehad en toen...' verhaal kom. En het dan ook beter onthouden. Nu luister ik wel, maar ik ben soms teveel bezig met mezelf om het goed te onthouden. Iets attenter zijn wordt dan ook makkelijker.

Daarnaast zou ik graag mijn perfectionisme wat meer kunnen loslaten. Leren dat niet alles op mijn manier hoeft (want wat Nyx zegt herken ik heel erg) en dingen uit handen kunnen geven of gewoon kunnen laten. Ik voel me nooit helemaal tevreden over bijvoorbeeld mijn huis (want daar zit nog een plint los en hemel wanneer heb ik de ramen voor het laatst gedaan), of mijn werk. Omdat het nooit perfect is. En terwijl ik weet dat dat ook helemaal niet kan en dat heus niemand daarom vraagt heb ik daar zelf dan toch moeite mee.
<<

Ixis

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 102

Geregistreerd: 04 Sep 2013 13:11

Bericht 07 Dec 2013 20:42

Re: Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

Ik mag in werksituaties best wat assertiever worden. Wat duidelijker uitkomen voor mijn mening en ook vaker nee zeggen, of iets terugleggen bij de ander. Privé (daar waar ik me echt vertrouwd voel) ben ik assertief genoeg, maar dit zou ik zelf ook op mijn werk meer willen kunnen.
<<

Anoniem142

Bericht 07 Dec 2013 21:07

Re: Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

.
Laatst gewijzigd door Anoniem142 op 05 Jul 2014 18:50, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Jules

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 914

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:33

Bericht 10 Dec 2013 18:12

Re: Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

Privé: Meer zelfvertrouwen krijgen. En tactischer worden. Ik bedoel het niet slecht maar sommige dingen komen gewoon ontzettend ongelukkig m'n strot uit.

Werk: Actiever opstellen.

En voor beide geldt eigenlijk wel dat ik positiever moet worden.
<<

Foxes

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 463

Geregistreerd: 10 Sep 2013 22:05

Bericht 10 Dec 2013 20:05

Re: Wat zijn jullie ontwikkelpunten?

Jip83 schreef:Minder bescheiden zijn
Nee durven zeggen
Minder onzeker
Losssssssslaten
Leren voelen
Mezelf zijn


Dit dus! Gaat me steeds beter af, maar merk dat er toch nog veel energie verloren gaat aan het druk maken over wat anderen van mij denken/zeggen.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers