Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vaste telefoonlijn

<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 05 Sep 2013 12:53

Re: Vaste telefoonlijn

Wij hebben een vaste telefoonlijn en ik wil hem zeker niet kwijt. Maar ook hier zit hij in het alles-in-eenpakket en is het niet goedkoper om een ander pakket zonder telefoon af te sluiten.
Ik vind het wel makkelijk dat ze op mijn werk alleen mijn vaste nummer hebben, zeker ook voor de ouders. Ik kan dan alleen maar thuis gebeld worden en dat vind ik wel zo fijn.
Ook de oma van A wil nogal eens bellen zonder reden, dan vind ik het wel fijn dat ze alleen ons thuisnummer heeft en me niet overal lastig kan vallen.
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Anoniem331

Bericht 05 Sep 2013 13:03

Re: Vaste telefoonlijn

Wij hebben ook gewoon een vaste lijn. Word best veel gebruikt ook. Ik heb bijvoorbeeld op de telefoonlijst van school ook ons thuis nummer staan. Ik heb geen belang bij moeders die mobiel bellen om speelafspraken. Werk idem dito, ook daar staat mijn thuisnummer op de lijst.
In noodgevallen op school hebben ze mijn mobiele nummer, en ook een aantal collega's wel. Maar in principe bellen ze niet mobiel.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:38

Bericht 05 Sep 2013 13:15

Re: Vaste telefoonlijn

Wij hebben ook een vaste lijn. Maar ik bel wel heel vaak.
AfbeeldingAfbeelding
<<

Jeanette

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 955

Geregistreerd: 01 Sep 2013 00:31

Bericht 05 Sep 2013 13:17

Re: Vaste telefoonlijn

Nee, ik heb er geen. Heb de aansluiting en alles wel liggen, maar maak er geen gebruik van. Krijg nu al mijn belminuten niet op.
<<

Anoniem100

Bericht 05 Sep 2013 14:25

Re: Vaste telefoonlijn

Nee, wij hebben beiden alleen mobiel. Hebben nu tv en internet los, toen mijn vriend hier kwam wonen was er van beide aanbieders een actie en op dat moment goedkoper dan een pakket. Inmiddels hebben we een andere tv en om de kwaliteit optimaal te maken zijn we nu wel naar een ander pakket aan het kijken. Dan waarschijnlijk wel tv en internet bij elkaar, telefoon twijfelen we nog omdat we die gewoon echt niet nodig hebben.
<<

Eep

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 298

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: Noord-Brabant

Bericht 05 Sep 2013 16:41

Re: Vaste telefoonlijn

Wij hebben ook een vaste lijn. Ik maak er veel gebruik van en zou echt niet zonder willen.
Afbeelding
<<

bosjesvrouw

Major Yipyapper

Berichten: 5016

Geregistreerd: 01 Sep 2013 20:03

Woonplaats: Friesland

Bericht 05 Sep 2013 22:15

Re: Vaste telefoonlijn

Ja maar gebruiken hem weinig.
2014 2016
<<

Anoniem91

Bericht 06 Sep 2013 09:59

Re: Vaste telefoonlijn

Wij hebben ook een vaste lijn en gebruik hem ook regelmatig.
<<

Thunder

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6365

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:24

Bericht 06 Sep 2013 11:35

Re: Vaste telefoonlijn

Ik heb dat al jaren en gebruik hem ook regelmatig.
Liefde is niet krampachtig vasthouden, maar vertrouwend loslaten.
<<

Anoniem44

Bericht 06 Sep 2013 11:37

Re: Vaste telefoonlijn

Wij hebben er wel één, maar gebruiken hem nooit. Ik gebruik hem eigenlijk alleen wanneer mijn mobiel kwijt is, dan bel ik mezelf op met de vaste telefoon ;)
<<

Kajaka

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2863

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:15

Bericht 06 Sep 2013 11:43

Re: Vaste telefoonlijn

Wij hebben er een zodat ik in huis overal bereikbaar ben. Ik loop niet de hele dag met m'n mobiel op zak. Nu hebben we op elke verdieping een telefoon staan. Niet meer te missen. We hebben wel afgesproken dat ie in principe alleen is voor het gebeld worden. Tenzij het ziggo-ziggo is of echt niet anders kan.
En laatst toen ik zo'n 3 week totaal geen bereik had door een fout van Vodafone, was het toch ook wel makkelijk.
<<

Bloemetjesgordijn

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2241

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:19

Bericht 06 Sep 2013 15:57

Re: Vaste telefoonlijn

Wij hebben er ook 1 maar gebruiken 'm zelden. Iedereen heeft ons mobiele nr dus meestal worden we daarop gebeld. Wij gaat daarom waarschijnlijk ook de vaste lijn eruit doen. Scheelt inderdaad 10 euro per maand.
<<

Jelin

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:05

Bericht 06 Sep 2013 22:27

Re: Vaste telefoonlijn

Nee, wij hebben geen vaste lijn. We hebben allebei een mobiel en vonden het niet nodig.
J: 2 maart 2008
A: 5 maart 2013
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 00:07

Re: Vaste telefoonlijn

Ja, wij hebben wel een vaste lijn, maar ook alleen omdat het in het pakket zat. We gebruiken 'm erg weinig. Alleen onze ouders en mijn opa en oma bellen er nog wel eens op.
<<

Tom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6229

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:32

Bericht 07 Sep 2013 09:36

Re: Vaste telefoonlijn

Wij hebben er nog niet een door een fout, gaan er wel een nemen. Wordt nu alleen een ander zodat we ook gratis met anderen kunnen bellen :)
Als liefde leven wordt, krijgt geluk een naam. 21-07-2019
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers