Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afvaltopic #1

<<

Anoniem301

Bericht 25 Nov 2013 16:47

Re: Afvaltopic

Sushi schreef:
Carrie schreef:
Sushi schreef:Ja Nyx ze zeggen wel eens dat één kledingmaat vijf kilo is. Maar of dat ook echt zo is weet ik niet. Zal vast per persoon verschillen.

Ik heb een tijdje op een soort plateau gezeten. Er ging even niks af. Nu inmiddels is het weer goed aan het gaan. Ik ben nu 11,1 kilo kwijt! Yesssss! Voelt écht heel goed! Kan het bijna niet geloven eigenlijk.

Wat ontzettend knap! Wil je voor en na foto's plaatsen? Kan ook zonder hoofd :D

Wat lief, dankjewel :D
Dan moet ik even op zoek naar mijn lelijke voor-foto (zonder hoofd inderdaad haha) die ik aan het begin heb gemaakt. Ik zal daar morgen eens naar zoeken en dan ook een foto van nu maken :D

Inmiddels is er trouwens 11,9 kilo vanaf. Voel me echt geweldig!

Edit: stom trouwens dat ik zo laat pas reageer!

Ja superstom! :P Ik wacht geduldig af :D
<<

Mar88

Noob

Berichten: 2

Geregistreerd: 26 Nov 2013 13:29

Bericht 26 Nov 2013 13:37

Re: Afvaltopic

Hoi dames, ik ben nieuw hier, zie het voorsteltopic....
Vinden jullie het goed dat ik meepost en meelees hier?

Ik volg het dieet van Yvonne Lemmers, het GOKdieet.
Ben al een tijdje bezig, zo'n 3 maanden, en inmiddels 9 kilo afgevallen, maar ik moet er nog veel meer af hebben, dus ik hou me sinds gisteren strikt aan het boek, daarnaast sport ik 2 keer per week in de sporschool.

Ik hoop dat we wat aan elkaar kunnen hebben, en tips en trucs kunnen uitwisselen....
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 10 Dec 2013 18:16

Re: Afvaltopic

Wat een stilte!

Ik heb mijn before-foto gevonden en die vind ik echt vreselijk. Misschien dat ik hem post hier. Maar dan moet ik wel even een nieuwe foto maken haha. Ik kijk even of dat straks lukt.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 10 Dec 2013 18:35

Re: Afvaltopic

Oké. Eerste foto is van 1 augustus 2013.
Tweede foto is van vandaag (10 december 2013).
Het verschil tussen deze foto's is 9,1 kilo.

Ik vind het echt vreselijk om deze foto's te zien. Dan realiseer ik me pas echt dat ik door moet gaan met afvallen, omdat ik gewoon echt te zwaar ben. Aan mijn gewicht zie ik het ook natuurlijk, maar dit soort foto's vind ik echt te confronterend.
De kwaliteit van de foto's is trouwens niet echt om over naar huis te schrijven.

Zelf zie ik trouwens niet echt verschil.

Niet quoten a.u.b. Wil de foto's morgenmiddag weer offline halen.

*weg*

Dit vind ik echt heel eng om te posten.
Laatst gewijzigd door Sushi op 11 Dec 2013 16:01, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Anoniem4

Bericht 10 Dec 2013 18:40

Re: Afvaltopic

Wauw Sushi je ziet echt wel goed verschil hoor! Je hebt nu volgens mij veel meer taille.
Ik zie ook weinig verschil in de foto waar ik 9 kilo zwaarder ben maar ik heb het wel aan mijn kleren gemerkt. Jij waarschijnlijk ook? Je bent supergoed bezig!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 10 Dec 2013 18:41

Re: Afvaltopic

Inmiddels ben ik trouwens 13 kilo kwijt!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 10 Dec 2013 18:42

Re: Afvaltopic

Rogue schreef:Wauw Sushi je ziet echt wel goed verschil hoor! Je hebt nu volgens mij veel meer taille.
Ik zie ook weinig verschil in de foto waar ik 9 kilo zwaarder ben maar ik heb het wel aan mijn kleren gemerkt. Jij waarschijnlijk ook? Je bent supergoed bezig!

Oh wat lief :D Ik zie het zelf echt nog niet. Misschien inderdaad wel iets meer taille. Mijn moeder zegt het ook steeds, dat ze ziet dat ik meer taille krijg.
Dankjewel voor je complimentje trouwens, doet me goed!

Ik merk het aan sommige kleren inderdaad wel. Dat voelt best goed :D
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 10 Dec 2013 18:51

Re: Afvaltopic

Ik stuurde de foto's net door naar mijn moeder via whatsapp. Zegt ze (zo lief!): "Spectaculair! Hartstikke goed!" (met duimpjes en hartjes erachter haha).
<<

Anoniem23

Bericht 10 Dec 2013 18:55

Re: Afvaltopic

Nouu Sushi echt super goed hoor! Ik zie duidelijk verschil.
<<

Anoniem29

Bericht 10 Dec 2013 18:57

Re: Afvaltopic

Ik zie het ook goed hoor! Daar mag je trots op zijn.

Vooral bij je knieen en bovenbenen is het al een wereld van verschil!
<<

Anoniem273

Bericht 10 Dec 2013 19:02

Re: Afvaltopic

Knap joh, Sushi! Ik zie echt wel verschil. Je bent hartstikke goed bezig :)
<<

Meneer de Uil

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6162

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:08

Bericht 10 Dec 2013 19:04

Re: Afvaltopic

Wauw Sushi! Je ziet het verschil super goed joh! Heel knap.
The familytree will always grow 2-12-2015 en 10-10-2018
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 10 Dec 2013 19:36

Re: Afvaltopic

Wow. Ik vind jullie reacties echt heel leuk! :D
<<

Anoniem219

Bericht 11 Dec 2013 10:34

Re: Afvaltopic

Ik wil ook graag mee schrijven. Ben inmiddels 3 kilo kwijt door meer te bewegen en 1500 kal ongeveer te eten. Gaat erg goed met hier en daar een down momentje....

@sushi: wauw knap hoor! ik zie ook wel veel verschil! 9 kilo is heel veel natuurlijk!
<<

Anoniem301

Bericht 11 Dec 2013 10:48

Re: Afvaltopic

Superknap Sushi! Goed gedaan! Ik zie ook echt verschil! Heel knap van je!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 11 Dec 2013 10:56

Re: Afvaltopic

Dankjulliewel :D
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Dec 2013 11:05

Re: Afvaltopic

Ik doe verder niet mee met dit topic maar wil wel even kwijt dat ik het heel knap van je vind Sushi! Je ziet het verschil echt wel!
Zeker bij je benen en je taille ook wel naar mijn idee. Ga zo door!
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 11 Dec 2013 14:32

Re: Afvaltopic

Dankjewel! Lief van je :D
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Dec 2013 14:39

Re: Afvaltopic

Ik denk dat we beide wel van een hoog getal afkomen, ik weet natuurlijk niet wat jij weegt, maar ik weet wel dat het niet altijd even makkelijk is dat afvallen. En dat het fijn is als men het ook ziet dat je afgevallen bent :) Dus dan vind ik ook dat het gezegd mag worden :)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 11 Dec 2013 14:43

Re: Afvaltopic

Mijn gewicht vertel ik hier niet. Maar ik woog/weeg inderdaad echt te veel.
Hoor ook van vriendinnen dat ze het in mijn gezicht gaan zien. Dat is ook leuk :)
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Dec 2013 14:48

Re: Afvaltopic

Oh nee dat hoef ik ook niet te weten, maar als ik zo je foto zie lijkt het beetje mijn richting op te gaan van wat ik ook woog. En het is zeker leuk als men het ook aan je gezicht ziet, fijn!!

Ik ben benieuwd hoe jij afvalt. Met een dieet of gezonder eten / meer bewegen?
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 11 Dec 2013 16:00

Re: Afvaltopic

Gezonder eten/meer bewegen. Ik denk dat dat op de lange termijn het beste helpt. Ik pas namelijk mijn hele eet-/leefpatroon aan. Een dieet is slechts tijdelijk en als je daarna weer "normaal" gaat eten komt alles er weer aan. Tenminste, zo kijk ik er tegenaan.

Ik snoep vrijwel nauwelijks meer terwijl ik dat eerst veel te vaak deed. Tuurlijk heb ik dit jaar ook kruidnootjes en wat chocola gegeten, maar ik ben het nu na zo'n 30 à 40 gram chocola wel zat. Ik mis snoepen helemaal niet eigenlijk.

Verder wandel ik veel vaker. Fietsen deed ik sowieso al veel, maar ik denk dat wandelen meer voor je conditie/gewicht doet dan fietsen. Ik wandel geen enorme afstanden, maar wel meer dan normaal. Dus dat gaat goed :)

Hoe val jij af? En hoeveel ben jij kwijt inmiddels?
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1556

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:10

Bericht 11 Dec 2013 20:25

Re: Afvaltopic

Foto gemist.. :(

Anyways, ik ga ook zo nu en dan eventjes meekletsen..is dat goed?
Ik ben nu weer een maandje bezig en wegen heb ik afgezworen :P Daar wordt ik alleen maar depressief en down van dat ik dat maar beter niet kan doen. Ik merk wel dat mijn broeken iets afzakken terwijl mijn buik helemaal niet dunner lijkt.. En ik sport sinds 2 weken fanatiek en ik vind het ook nog leuk ook nog :nerd: Vooral omdat ik erachter ben gekomen dat ik hardlopen ;oké wel op de loopband dus dat is makkelijker dan buiten; echt superleuk vind.. ik doe nu nog 5x1 minuut hardlopen, 6x2min wandelen maar ik wil uiteindelijk naar 5min hardlopen :) Qua voeding let ik op en probeer ik gezonde keuzes te maken wat eigenlijk best goed lukt :)
Wat als het lukt
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 11 Dec 2013 21:08

Re: Afvaltopic

Sushi schreef:Gezonder eten/meer bewegen. Ik denk dat dat op de lange termijn het beste helpt. Ik pas namelijk mijn hele eet-/leefpatroon aan. Een dieet is slechts tijdelijk en als je daarna weer "normaal" gaat eten komt alles er weer aan. Tenminste, zo kijk ik er tegenaan.

Ik snoep vrijwel nauwelijks meer terwijl ik dat eerst veel te vaak deed. Tuurlijk heb ik dit jaar ook kruidnootjes en wat chocola gegeten, maar ik ben het nu na zo'n 30 à 40 gram chocola wel zat. Ik mis snoepen helemaal niet eigenlijk.

Verder wandel ik veel vaker. Fietsen deed ik sowieso al veel, maar ik denk dat wandelen meer voor je conditie/gewicht doet dan fietsen. Ik wandel geen enorme afstanden, maar wel meer dan normaal. Dus dat gaat goed :)

Hoe val jij af? En hoeveel ben jij kwijt inmiddels?



Zelfde als jij. Gezonder en bewuster eten ipv alles zo maar naar binnen schuiven ;) En ook meer bewegen. Ik ben bijna zo'n 20 kilo kwijt in inmiddels bijna 2 jaar nu. Ook langzaam, maar goed er af is er af ;)
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 12 Dec 2013 09:12

Re: Afvaltopic

@Pannetoet: misschien plaats ik 'm later vandaag nog wel even of in 't weekend.

@D'n Ibbel: goed zeg! Ik denk dat het juist goed is als het er niet te snel afgaat. Zo blijft het er ook gewoon makkelijker vanaf dan wanneer je in korte tijd 20 kilo zou zijn afgevallen.

Een vriendin van me is in vier maanden tijd 20 kilo afgevallen. Vind ik toch wel erg snel. Ze heeft zo'n shake-dieet gedaan en eet nu weer normaal. Ze heeft de shakes wel afgebouwd, maar ik zie dat ze nu regelmatig weer een patatje of chocola eet en ik hoop dus echt voor haar dat die kilo's eraf blijven en dat ze niet over een jaar weer op haar oude gewicht zit, want dat zou zo zonde zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers