Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat doen jullie? Laten weten?

<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 05 Dec 2013 13:53

Wat doen jullie? Laten weten?

Van de week heb ik een sinterklaascadeau inclusief gedicht op de post gedaan. Gisteren of vandaag werd/wordt het bezorgd. Ik weet zeker dat ze het totaaaaaal niet verwachten dat het van mij afkomt. Nu het volgende, zouden jullie (als jullie zoiets krijgen) in dit geval proberen erachter te komen van wie het afkomt. (Door het gedicht en een beetje denkwerk denk ik wel dat ze bij mij uitkomen) En die persoon opbellen/navragen? En in mijn geval, als je niks ervan hoort, wil je dan wel weten of het bezorgd is? Ik zit ongemerkt heel de tijd mijn telefoon in de gaten te houden terwijl dat eigelijk nergens opslaat!
<<

Anoniem331

Bericht 05 Dec 2013 13:57

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Dat zou ik wel even een paar dagen afwachten!

Zo weet ik dat mijn schoonzus elk jaar een kaart van Sint & Piet krijgt en nog steeds niet weet wie deze kaart verstuurd. Heeft wel wat toch?
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 05 Dec 2013 15:04

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Dat heeft zeker wat!! Maar het nieuwsgierige aagje in mij wil graag weten wat ze er van vinden :dance:
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:44

Bericht 05 Dec 2013 15:08

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

ja tuurlijk! komt wel goed;) je krijgt vast wel bericht of een telefoontje
<<

Paperclip

Noob

Berichten: 101

Geregistreerd: 04 Dec 2013 20:22

Bericht 05 Dec 2013 15:10

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Ik zou het ook zeker wel willen weten,maar ik denk toch nog even een aantal dagen wachten en dan even contact opnemen. Nog even geduld hebben ;)
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Dec 2013 18:44

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Ik heb dit een keer voor buren gedaan. Zij waren allebei hun baan verloren en kregen in december geen loon gestort (bedrijven betaalde niet). Dus ik heb een mand gemaakt met kadootjes en eten en een gedicht. Die voor de deur gezet. Helaas is een andere buurvrouw er met de eer vandoor gegaan. Ik heb het nooit durven vertellen, maar ik baalde wel dat die andere buurvrouw heeft gezegd dat zij die mand heeft gemaakt.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem309

Bericht 05 Dec 2013 19:03

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Ik zou het ook afwachten, en als ze er niet achter komen zou ik het denk ik ook niet zeggen. Dan ben je toch een soort secret santa.
Steep, wat stom van die buurvrouw. Echt slecht als mensen zoiets doen :thumbdown:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15897

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 05 Dec 2013 19:15

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Steep schreef:Ik heb dit een keer voor buren gedaan. Zij waren allebei hun baan verloren en kregen in december geen loon gestort (bedrijven betaalde niet). Dus ik heb een mand gemaakt met kadootjes en eten en een gedicht. Die voor de deur gezet. Helaas is een andere buurvrouw er met de eer vandoor gegaan. Ik heb het nooit durven vertellen, maar ik baalde wel dat die andere buurvrouw heeft gezegd dat zij die mand heeft gemaakt.



Wat triest van die andere buurvrouw zeg! Woon je er nog steeds? Ik zou het dan alsnog vertellen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

SunnyFlower

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 15:07

Bericht 05 Dec 2013 19:18

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

.
Laatst gewijzigd door SunnyFlower op 19 Jul 2014 13:47, in totaal 2 keer gewijzigd.
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 05 Dec 2013 19:22

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Ja ik woon er nog, maar het is inmiddels 2 jaar geleden en ergens is het mijn eer te na om er nu nog wat van te zeggen.
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

dodo

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 191

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 05 Dec 2013 21:44

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Zo dat is een laffe streek van je buurvrouw. Dat mensen dat gewoon durven!

Ik wacht inderdaad nog maar even af. Volgende week zie ik ze als het goed is weer, ben benieuwd!
<<

Anoniem185

Bericht 06 Dec 2013 13:49

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Jeetje Steep wat een asociale actie van je buurvrouw...
<<

Anoniem 41

Bericht 10 Dec 2013 14:49

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Steep schreef:Ja ik woon er nog, maar het is inmiddels 2 jaar geleden en ergens is het mijn eer te na om er nu nog wat van te zeggen.


Dan had ik gewoon het jaar erop een kaartje in de bus gedaan met de vraag of het mandje in de smaak was gevallen en dat sint niet degene is die ze denken dat hij is. Dan gaan ze gewoon weer opnieuw op onderzoek uit. Of door de mand laten vallen als je met elkaar in gesprek bent. Bijvoorbeeld wat er allemaal in zat, of het moeilijk te bedenken was, gewoon van die vragen.
<<

Anoniem 42

Bericht 10 Dec 2013 15:41

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Steep schreef:Ik heb dit een keer voor buren gedaan. Zij waren allebei hun baan verloren en kregen in december geen loon gestort (bedrijven betaalde niet). Dus ik heb een mand gemaakt met kadootjes en eten en een gedicht. Die voor de deur gezet. Helaas is een andere buurvrouw er met de eer vandoor gegaan. Ik heb het nooit durven vertellen, maar ik baalde wel dat die andere buurvrouw heeft gezegd dat zij die mand heeft gemaakt.


Wow raar zeg!
<<

Anoniem27

Bericht 10 Dec 2013 16:31

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Al een reactie gehad dodo?
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 10 Dec 2013 16:49

Re: Wat doen jullie? Laten weten?

Steep schreef:Ik heb dit een keer voor buren gedaan. Zij waren allebei hun baan verloren en kregen in december geen loon gestort (bedrijven betaalde niet). Dus ik heb een mand gemaakt met kadootjes en eten en een gedicht. Die voor de deur gezet. Helaas is een andere buurvrouw er met de eer vandoor gegaan. Ik heb het nooit durven vertellen, maar ik baalde wel dat die andere buurvrouw heeft gezegd dat zij die mand heeft gemaakt.


:shock:

Maar wat een lief gebaar van jou

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers