Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoe kom ik achter een achternaam

<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Dec 2013 13:34

Hoe kom ik achter een achternaam

Vroeger zat er bij ons in de klas een jongen, waar ik onwijs goed bevriend mee was.
Ik speelde veel samen met hem, en mijn beste vriendinnetje. Ook kwamen we op elkaars kinderfeestjes enzo.
In groep 3 of 4 is hij verhuisd.
Het enige wat ik nog weet is zijn voornaam en dat hij ongeveer tegelijk met mij jarig is.
Onmogelijk natuurlijk om hem zo te vinden op facebook! Ik ben zo benieuwd hoe het nu met hem gaat, en of hij uberhaupt nog weet wie wij zijn haha

Maar, hoe kom je nou achter een achternaam?
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3086

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 09 Dec 2013 13:37

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Heb je geen vrienden op facebook die mogelijk ook bevriend met hem kunnen zijn?
<<

Anoniem12

Bericht 09 Dec 2013 13:38

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Oude klasgenoten vragen of zij nog zijn naam weten?
<<

rapa nui

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3403

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:35

Bericht 09 Dec 2013 13:43

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Kijken op Schoolbank.nl of hij daar op staat of dat iemand anders daar bv een klassefoto heeft neergezet van groep 1 of 2 waar hij ook op staat.
Twenty years from now you will be more disappointed by the things you didn’t do than by the ones you did do. So throw off the bowlines, sail away from the safe harbor. Catch the trade winds in your sails. Explore. Dream. Discover. – Mark Twain
<<

zonneschijn

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4886

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:28

Bericht 09 Dec 2013 14:08

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

De school bellen of hun het nog weten of nog ergens hebben staan.
Trots op mijn stoere ventje!
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Dec 2013 14:33

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Rush schreef:Oude klasgenoten vragen of zij nog zijn naam weten?


Ik heb helaas met nog maar weinig klasgenoten contact. Mn vriendin weet het ook niet meer.

Oeh, ik ga eens op schoolbank zoeken inderdaad.

School bellen kan, maar betwijfel of het nog iets oplevert, er zit bijna niemand meer die er toen zat, en het is tenslotte al 20 jaar geleden ongeveer.
<<

Anoniem119

Bericht 09 Dec 2013 14:39

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Weten je ouders dat niet meer? Of hebben zij nog oude schoolboekjes met adressenlijsten of klassen foto's ofzo? Mijn moeder schreef altijd de namen van de kinderen achterop de klassenfoto.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Dec 2013 14:45

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Marin schreef:Weten je ouders dat niet meer? Of hebben zij nog oude schoolboekjes met adressenlijsten of klassen foto's ofzo? Mijn moeder schreef altijd de namen van de kinderen achterop de klassenfoto.


Nee, vraag het net aan mijn moeder. Die weet het ook niet meer.
Kon op schoolbank ook niets vinden.
<<

Jorja

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2778

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:55

Bericht 09 Dec 2013 16:03

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Kan je op facebook niet zoeken op de naam van je basisschool? Weet niet of mensen dat invullen, maar wie weet? Of vind je iemand anders uit die tijd die hem kent?
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 09 Dec 2013 16:13

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Weet je ook waar hij nu woont? Volgens mij kan je ook zoeken op naam en dan de woonplaats erbij. En dan misschien ook even op Google proberen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 09 Dec 2013 18:14

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Smeagol schreef:Weet je ook waar hij nu woont? Volgens mij kan je ook zoeken op naam en dan de woonplaats erbij. En dan misschien ook even op Google proberen.


Nope.. Of hij is toen naar B.ergschenhoek verhuisd, of naar Z.evenbergschenhoek.
Maarja, dat is dus 20 jaar geleden, denk dat hij ondertussen vast op zich zelf woont, en waar.. ja dat mag joost weten natuurlijk.
<<

Anoniem122

Bericht 09 Dec 2013 19:17

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Je zou eens kunnen kijken of er geen soort reünie facebook is van je basisschool en dan tussen de mensen daar kijken.
<<

Anoniem280

Bericht 10 Dec 2013 12:39

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Ik heb ook heel lang naar een oud klasgenoot van mij gezocht op facebook. En na dit topic ben ik weer gaan zoeken. Na 24 jaar heb ik hem gevonden. Maar ik weet niet wat ik er verder mee wil. Wil ik überhaupt wel weten hoe het met hem is? Misschien weet hij wel niets meer van toen.
<<

Anoniem280

Bericht 10 Dec 2013 13:39

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Toch maar een bericht gestuurd.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 10 Dec 2013 13:47

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Wat leuk Caramba!
Ik ben benieuwd!

Dat vraag ik me dus ook af, zou hij nog weten dat hij bij ons op school heeft gezeten enzo?
<<

Anoniem 41

Bericht 10 Dec 2013 15:40

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Klasgenotenboekje of Poëziealbum van vroeger?
Daarin staan bij mij alle namen en achternamen.
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:39

Bericht 10 Dec 2013 16:07

Re: Hoe kom ik achter een achternaam

Behalve de tips die al gegeven zijn heb ik geen tips meer. Ben wel heel benieuwd hoe dit afloopt.
Ik heb een tijd terug via facebook mijn ex-stiefzusje en inmiddels ook mijn ex-stiefmoeder terug gevonden. Dat was erg emotioneel. Zij zijn op een hele nare manier weg gegaan bij mijn vader en ik vind het heel fijn om weer contact met ze te hebben.
Insta: je_ei_kwijt

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers

cron