Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Winkels open op zondag..

<<

Anoniem19

Bericht 05 Dec 2013 09:22

Re: Winkels open op zondag..

Ik vind het heel handig dat de supermarkten open zijn op zondag maar alsjeblieft niet elke zondag de hele stad! Ik woon midden in de binnenstad en vind het juist heerlijk om op zondag door een lege stad te wandelen/hardlopen. Maar ik vind het wel weer handig dat in Utrecht bijvoorbeeld alle winkels WEL open zijn op zondag. Dus... op zich handig, in de grote steden ofzo.
<<

Anoniem199

Bericht 05 Dec 2013 12:33

Re: Winkels open op zondag..

Ik zou ook wel willen dat er bij ons een supermarkt open is op zondag. Mocht ik wat vergeten zijn, dan kun je nog even snel naar de supermarkt. Van mij hoeven verder niet alle winkels open. Als ik echt wil shoppen ga ik toch wel naar een grotere stad. Denk trouwens niet dat er snel een supermarkt bij ons open zou gaan op zondag.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 05 Dec 2013 12:57

Re: Winkels open op zondag..

Wij werken allebei onregelmatig en daarom vind ik het handig dat er steeds meer winkels ook op zondag open zijn. En dat die mensen dan moeten werken, tsja dat moet ik ook.
R. 2013
D. 2016
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 05 Dec 2013 17:06

Re: Winkels open op zondag..

Waar ik woon is zowel ' onze' supermarkt als de stad iedere zondag open. Ik ben er helemaal aan gewend en vind het ideaal. Al merk ik wel altijd dat zondag daarmee ook de drukste dag van de week is.
<<

SoGood

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6114

Geregistreerd: 11 Sep 2013 11:54

Bericht 05 Dec 2013 17:11

Re: Winkels open op zondag..

Open ! Ik vind het al vervelend dat mijn zondagse supermarkt om 17:00 sluit, dan moet ik naar de winkel tegenover die van mij die om 20:00 sluit.
<<

Winegum

Major Yipyapper

Berichten: 4015

Geregistreerd: 26 Okt 2013 18:21

Bericht 05 Dec 2013 17:40

Re: Winkels open op zondag..

Ik vind het heerlijk dat de supers en veel winkels hier op zondag open zijn! Ik kan het me voor de kleine ondernemers wel voorstellen dat ze er niet altijd op zitten te wachten, want ze lopen hierdoor denk ik echt wel inkomen mis al ze niet open willen gaan.

Verder heb ik 9 jaar lang in de supermarkt gewerkt, waarvan de laatste paar jaar als teamleider. Maar ik moet heel erg hard nadenken wanneer ik mijn bedrijfsleider gebeld heb tijdens mijn werk. Of dat op zondag was of een andere dag boeit voor mij niet. Want ik kan het me eerlijk gezegd niet herinneren of en wanneer ik dat gedaan heb.

Dus ik denk dat het bij jou toch een uitzondering op de regel zal zijn, Razz. Ook als ik naar de reacties van hier kijk. Toen ik nog in de supermarkt werkte runden we de zaak met z'n 2e. Ik zeg niet dat dat alles is, maar het was prima te doen. Twee teamleiders, 1 op de vloer en ik zelf bij het kassapark. Het liep eigenlijk altijd gesmeerd en het was een stuk goedkoper dan een (assistent) bedrijfsleider te laten werken op die dagen.
<<

Anoniem287

Bericht 05 Dec 2013 20:00

Re: Winkels open op zondag..

In mijn woonplaats is geen enkele winkel open op zondag en ik mis het niet. Ik ben er ook wel bij om, want ik woon midden in de binnenstad. Heerlijk rustig dus nog op zondag! De winkel waar ik werk (andere stad) is sinds kort elke zondag open, maar gelukkig hoef ik maar 1 zondag per maand te werken ongeveer.
<<

Anoniem 63

Bericht 06 Dec 2013 21:09

Re: Winkels open op zondag..

No. 3 schreef:Hm, ik geloof niet dat ik met jou in discussie ga.


Haha, +1 :yes:
<<

Anoniem123

Bericht 07 Dec 2013 13:03

Re: Winkels open op zondag..

Hier is sinds kort de supermarkt een paar uur op zondag open. Het maakt mij eerlijk gezegd niets uit of ze open of dicht zijn. Ik vergeet zelden wat te kopen en als ik wel iets vergeet kan het ook wachten tot maandag.
<<

Anoniem321

Bericht 10 Dec 2013 13:14

Re: Winkels open op zondag..

Hier in het dorp is er niks open, zelfs geen supermarkt. Ik vind het maar een dooie boel. Ik denk niet dat ik het hier ooit ga meemaken dat er 'gewone' winkels op zondag open gaan, maar supermarkten zullen binnen niet al te lange tijd wel 'moeten'. En ik juich dat alleen maar toe.
<<

Anoniem193

Bericht 10 Dec 2013 13:28

Re: Winkels open op zondag..

Hier zijn winkels niet open op zondag, alleen restaurantjes, bios, kroegjes etc. Heb het ook nog nooit gemist, ondanks dat we beiden voorheen 40+ uren werkten, vonden we altijd wel een half uurtje tijd om even boodschappen te doen.
Soms als we ons vervelen kijken we wel waar koopzondag is, maar het is nooit noodzaak om er op die dag heen te moeten.
Vorige

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers