Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Sep 2013 07:23

wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Vanmorgen belde mn vriendin dat ze gisteravond is bevallen. Super leuk natuurlijk.
Dit weekend vrij, dus komt mooi uit dacht ik. Maar toen ik dat liet vallen zei ze ja moet morgen ff kijken, wanneer ik bezoek wil etc.
Ik snap ook wel dat t vermoeiend is etc., maar had dit niet echt verwacht. Vooral niet omdat ik hun dezelfde avond nog vroeg on te komen kijken. Ik weet wel dat iedereen er anders over denkt, en dat is ook prima.

Maar wanneer kwamen bij jullie goede vrienden langs?
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem331

Bericht 07 Sep 2013 07:29

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Vroeg in de kraam week, en andersom ook zo!
<<

Fearie

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1428

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:38

Bericht 07 Sep 2013 07:30

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Ik ben dinsdag bevallen, vrienden van ons die tegenover woonden kwamen woensdag al. En andere vrijdag en in de loop van de nieuwe week.
D. 16-8 en J. 27-11
<<

Ella

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3276

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:44

Bericht 07 Sep 2013 07:30

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Ik kan me voorstellen dat ze eerst de ouders, broers en zussen wilt. Bij ons in elk geval wel. Daarna kwam mijn beste vriendin. Echter vanwege een rot start was dat hier pas een dikke week.
<<

Studiebol

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5084

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:19

Bericht 07 Sep 2013 07:31

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Misschien was haar bevalling wel heel heftig. Dit is voor iedereen natuurlijk anders wat ze wil met bezoek.
Je kan vandaag nog is een berichtje sturen hoe het gaat enzo.

Hier wisselt het heel erg hoe snel ik ergens ben, wanneer ik kan, wanneer de kersverse papa en mama er zin in hebben.
:heart: :heart: 2011
<<

Steep

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2940

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:52

Woonplaats: Arnhem

Bericht 07 Sep 2013 07:44

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Eens met Studiebol. En daarnaast mag zij toch zelf aangeven wat ze wel en niet wil? Dat zij snel bij jou is geweest houdt toch niet in dat jij dan ook snel bij haar moet zijn?
Ruben: 22-07-2011
Mirthe: 25-12-2013
<<

Anoniem7

Bericht 07 Sep 2013 08:03

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Ik ben op die vierde dag op bezoek geweest, maar dat was ook alleen maar omdat haar man me op dat moment uitnodigde. Anders had ik nog een week gewacht. Ik vind de eerste week echt alleen voor de kersverse ouders zelf, en de opa's en oma's en evt ooms en tantes. Bedenk dat een kindje krijgen echt een ontzettend overweldigend iets kan zijn.
<<

Anoniem219

Bericht 07 Sep 2013 08:10

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Onze beste vrienden kwamen dezelfde avond nog. om 14.00 was ik thuis en om 19.00 stonden ze op de stoep! andere goede vrienden zijn allemaal in de kraamweek geweest.
<<

Jezzie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8837

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:17

Bericht 07 Sep 2013 08:10

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Mijn beste vriendin is op de zesde dag gekomen. De eerste dagen zijn alleen mijn ouders, schoonouders, broertje, schoonzus en zwager geweest. Mijn vriend moest de eerste dagen gewoon werken en de bv liep ook niet lekker waardoor ik geen zin had in veel visite. Toen mijn beste vriendin kwam zijn we voor het eerst naar buiten geweest en heeft zij foto's gemaakt!
2012
2016
2020

Instagram
<<

Elroya

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4547

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:10

Bericht 07 Sep 2013 08:13

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Blijkbaar stond ik er anders in.
En zoals ik al zei prima, dan stel ik mn eigen verwachtingen bij
E april 2013
R juni 2017
Y november 2018
<<

Anoniem7

Bericht 07 Sep 2013 08:15

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Overigens had mijn vriendin ook een kraamhulp die aanraadde visite de eerste week nog op afstand te houden, ik kan me daar eigenlijk ook wel iets bij voorstellen. Ik had in elk geval niet verwacht na vier dagen al langs te kunnen komen, had eerder gegokt op na anderhalve week ofzo.
<<

Anoniem16

Bericht 07 Sep 2013 08:15

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Eigenlijk is ze meteen gekomen, na de opa's en oma's uiteraard. Wij vonden die gezelligheid juist leuk.
<<

Anoniem33

Bericht 07 Sep 2013 08:17

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Onze vrienden waren bij onze dochter op de derde dag langs gekomen. Als zij niet in een couveuse pp de kinderafdeling had gelegen waren ze de eerste dag al geweest maar we movhten maar met een x aantal mensen per dag bij haar.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:44

Bericht 07 Sep 2013 08:19

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Ik weet nog niet hoe het voor mij zal zijn, maar ik hoop dat onze beste vrienden ons ook de tijd geven om dat voor onszelf uit te maken. Zoals ik er nu tegenover sta, wil ik eerst een paar uurtjes gewoon met z'n drietjes zijn en aan elkaar wennen.
L2014 & H2017
<<

Anoniem261

Bericht 07 Sep 2013 08:28

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

De eerste week hebben we vooral gebruikt om met z'n 3tjes te wennen en te genieten (en te herstellen haha). Die week is er alleen familie geweest. Ook alleen overdag, 's avonds geen bezoek. Na die week ook vrienden/collega's. Ben heel blij dat we dat zo gedaan hebben, zou het bij een volgende weer zo doen.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Sep 2013 08:39

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Zij bij mij de dag erna, ik bij haar toen t kindje net een half uur oud was.
<<

Anoniem 77

Bericht 07 Sep 2013 08:45

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Mijn beste vriendin meteen toen we net thuis waren, na 2 dagen ziekenhuis.
Beste vriend van mijn vriend net na de bevalling in het ziekenhuis.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15895

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Sep 2013 08:47

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Dezelfde dag nog! En de dagen daarna ook iedere dag, maar dat kwam ook omdat ze in het ziekenhuis lag waar ik werk.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Anoniem60

Bericht 07 Sep 2013 08:49

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Mijn beste vriendin kwam de volgende dag bij ons op kraamvisite.
Ik kwam op dezelfde dag nog bij haar, omdat ze dat zelf vroeg. Haar man moest 's avonds even weg en zij wilde niet alleen zijn met de baby.
<<

Piertje

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 392

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:15

Bericht 07 Sep 2013 08:52

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Bij mij kwam mijn beste vriendin langs in het ziekenhuis, de dag nadat ik bevallen was.
Maar omdat ik een hele zware bevalling had gehad heb ik daar weinig van mee gekregen.
Ik weet niet hoe de bevalling van je vriendin was, maar als het zwaar geweest is kan ik me wel voorstellen dat ze het even rustig aan wil doen.
Afbeelding
Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 07 Sep 2013 09:57

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Ik denk dat dit voor iedereen anders is. Ik was na mijn bevalling een wrak, ik wist van voren niet dat ik van achteren nog leefde... (Ok, van onderen wel, want dat deed PIJN :nerd: ) Ik weet nog dat mijn vriendin vroeg wanneer ze kon komen en ik totaaaaallllll op dat moment niet wist en het overzicht had hoe en wat... Ik was totaal van de wereld. Ik gaf hetzelfde antwoord als jouw vriendin. Het was echt geen niet-willen, ik wist het echt gewoon niet.

Stuur gewoon een berichtje met de vraag hoe het gaat en dat je graag langs wil komen, maar dat zij maar aan moet geven wanneer ze dat graag zou willen. Het is heus geen onwil.

Mijn vriendin werd boos, ging een heel drama maken en ik heb het contact verbroken. Ik snapte niet hoe iemand zo weinig begrip kon opbrengen.
Afbeelding

Afbeelding
<<

Hanna

Noob

Berichten: 18

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:31

Bericht 07 Sep 2013 10:01

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Bij mij zijn een aantal vriendinnen dezelfde dag geweest.
Andersom ben ik altijd binnen een week geweest, soms de volgende dag en soms pas de vijfde dag.
Afbeelding
<<

Bolus26

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2396

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:47

Bericht 07 Sep 2013 10:02

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

mn beste vriendin is even in het ziekenhusi geweest toen ze 1 dag oud was maar ik voelde me dan ook erg fit. de rest is in de 3 weken na de geboorte langs geweest.Maar goed, ik kan me voorstellen dat je echt even helemaal niks wil.Ik had dat na een maand ook een paar dagen na erge buikgriep,regeldagen,mislukte bv etc. Ik wist t toen ook allemaal even niet.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 07 Sep 2013 10:02

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

Mijn beste vriendin was bij de bevalling en andere vrienden zijn in de loop van de week geweest, de meeste toen we net terug waren uit het ziekenhuis. Toen was D. 5 dagen.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 07 Sep 2013 10:04

Re: wanneer kraamvisite bij (beste) vriendin

De dag nadien.
AfbeeldingAfbeelding
Volgende

Terug naar Zwangerschap & kinderen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers