Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Is er interesse om te kletsen over dromen ?

<<

Tess_droom

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 01 Mei 2023 16:07

Bericht 12 Mei 2023 09:20

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

die vind ik bijzonder en vredig!
.
<<

Tess_droom

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 01 Mei 2023 16:07

Bericht 12 Mei 2023 09:23

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

sorry dit hoeft natuurlijk niet dus heb dit weggehaald.

Ik hou gewoon van uitgeschreven dromen!
Laatst gewijzigd door Tess_droom op 12 Mei 2023 11:56, in totaal 1 keer gewijzigd.
.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9786

Geregistreerd: 04 Sep 2013 12:33

Bericht 12 Mei 2023 09:46

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

Ik droomde over alle opties waar we een brandmelder kunnen hangen boven op de overloop...

Ik droom dus eigenlijk altijd over waar ik mij die dag of de dag later mee moet bezighouden.

Als kind had ik wel echt een terugkerende droom. Dat ik achterna werd gezeten door een vos. Ik heb dat echt jarenlang vaak gedroomd al was het meer een nachtmerrie. Ik ben nog steeds benieuwd wat dat betekende.
<<

Morrisey

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 420

Geregistreerd: 16 Sep 2022 10:09

Bericht 12 Mei 2023 09:50

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

Tess_droom schreef:Als jullie een droom hebben en die ie wil je graag uitschrijven in verhaal vorm dan mag hij altijd op mijn blog hoor :-)
(Weet alleen niet of ik een gast kopje kan openen of in een reactie als hij een beetje lijkt)

Ik hou van uitgeschreven dromen!


Waarom wil je dat?
Het gaat niet zozeer om de metworst
<<

Tess_droom

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 01 Mei 2023 16:07

Bericht 12 Mei 2023 09:55

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

hoeft niet hoor en ik heb het weer weg gehaald komt toch beetje stom over.

Ik vind het gewoon leuk.
Laatst gewijzigd door Tess_droom op 12 Mei 2023 11:57, in totaal 1 keer gewijzigd.
.
<<

Tess_droom

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 01 Mei 2023 16:07

Bericht 12 Mei 2023 09:59

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

Tabbie schreef:Ik droomde over alle opties waar we een brandmelder kunnen hangen boven op de overloop...

Ik droom dus eigenlijk altijd over waar ik mij die dag of de dag later mee moet bezighouden.

Als kind had ik wel echt een terugkerende droom. Dat ik achterna werd gezeten door een vos. Ik heb dat echt jarenlang vaak gedroomd al was het meer een nachtmerrie. Ik ben nog steeds benieuwd wat dat betekende.



https://dromen.site/vos/

Maar over achtervolgen staat er niet echt bij.
.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 12 Mei 2023 15:43

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

Ik heb ook van die rare dromen, die wel eens terugkomen. Daar ik vroeger al geleerd heb om mijn dromen te sturen, en ik een drom heb die ik al eens eerder gedroomd heb, en als ik dan op een bepaald moment aan een splitsing kom, dan weet ik dat ik de vorige keer daar bv links afsloeg, dan draai ik deze keer naar rechts. Of als ik iets deed waar ik van wakker werd, dan doe ik dat dus niet, en blijf dan verder dromen.
Ook heb ik van die dromen die na enige tijd 'uitkomen'.
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Mei 2023 21:51

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

GSTQ, wat een mooie droom en nog mooier dat je er echt uitgerust door wakker werd. Dat gun ik je. Ik gun je ook dat de droom uitkomt, zij het waarschijnlijk met een andere man. Iemand door voor jou zorgt en met wie jij je zorgen kan delen.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 705

Geregistreerd: 11 Okt 2022 21:24

Bericht 12 Mei 2023 22:11

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

Lady schreef:GSTQ, wat een mooie droom en nog mooier dat je er echt uitgerust door wakker werd. Dat gun ik je. Ik gun je ook dat de droom uitkomt, zij het waarschijnlijk met een andere man. Iemand door voor jou zorgt en met wie jij je zorgen kan delen.


Lief! Wie weet. Mijn onderbewuste heeft het nodig 🙂
<<

Tess_droom

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 01 Mei 2023 16:07

Bericht 13 Mei 2023 20:18

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

weer weg..
Laatst gewijzigd door Tess_droom op 26 Mei 2023 10:31, in totaal 1 keer gewijzigd.
.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 13 Mei 2023 21:30

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

Best wel een enge droom Tess_droom. Ik heb ooit ook zo'n wederkerende droom gehad, zij het dat het geen haaien zijn, maar één enkele grizzlybeer van zo'n 4 meter hoogte. elke keer dat ik in die bepaalde dreef kwam (in mijn droom) kwam die beer grommend op mij af. Ik kon elke keer 'ontsnappen' want als ik die dreef verliet, dan was die beer ook weg.
Op een gegeven moment dan ben ik op een site gekomen waar iemand zat die dromen uitlegde. Die vroeg me of ik soms met iets uit mijn verleden zat waar ik nog steeds mee worstelde. Hij zei dat ik gewoon moest zeggen tegen die beer wat ik hem misdaan had.
Welnu, ik heb dat toen gedaan toen ik die droom nog eens had, en wonderwel stopte die beer, draaide zich om en...liep met een rotvaart van mij weg, terug naar waar hij van kwam. Nu in al deze dromen stond er op het einde van die dreef een hoge muur. Die beer liep zo hard tegen die muur dat die muur gesloopt werd, de stenen die verdwenen spoorloos en.... BELANGRIJK die droom heb ik de laatste 20 jaar nooitmeer gehad.
Pittig detail, die dreef waar ik over droomde, alsook die straat waar die dreef op uitkomt, die bestaat in het echt ook, namelijk in mijn geboortestad.
Nu jou droom, ik denk dat (baserend op mijn droomervaring) dat jij schrik hebt van iets, en dat je de boel eigenlijk erger inschat dan dat het in werkelijkheid is; dus... GA in die droom dan maar gerust binnen en overwin jou angsten je zal zien dat het veel minder erg is dan dat je denkt, HOPELIJK droom je die droom nietmeer.
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

Tess_droom

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 01 Mei 2023 16:07

Bericht 14 Mei 2023 19:20

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

Mannejurk bedankt voor je uitgebreide reactie!

Jouw droom klinkt ook erg eng zeg jeetje..
Ik durf dat helemaal niet de grot in gaan.

Hoe komt het dat jij de moed had om dit te doen? of wat je niet meer zo mega bang?
.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 14 Mei 2023 21:58

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

Tess_droom schreef: Mannejurk bedankt voor je uitgebreide reactie!
dankuwel
Tess_droom schreef:Jouw droom klinkt ook erg eng zeg jeetje..
Was die zeker wel
Tess_droom schreef:Ik durf dat helemaal niet de grot in gaan.
Je hoeft helemaal geen schrik te hebben, het enige wat jou kan overkomen is….juist, wakker worden.
Tess_droom schreef:Hoe komt het dat jij de moed had om dit te doen? of wat je niet meer zo mega bang?
Gewoon, op een gegeven moment dan heb ik de raad van die persoon die dromen uitlegde gevolgd. Ik heb zogezegd de moed in mijn handen genomen en me omgedraaid en gevraagd wat die nu eigenlijk van mij wilde.
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

Tess_droom

Noob

Berichten: 140

Geregistreerd: 01 Mei 2023 16:07

Bericht 26 Mei 2023 10:30

Re: Is er interesse om te kletsen over dromen ?

Iemand hier nog mooie, enge of rare dromen gehad??

Ik ben benieuwd :angel:
.
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers