Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  

Datetopic #5

<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Bericht 09 Mei 2023 15:06

Re: Datetopic #5

🤣🤣🤣🤣
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 09 Mei 2023 18:47

Fred schreef:
Pannetoet schreef:Je blijft mij verbazen met je uitspraken Fred :palm:

Verbaast het je dat ik niet benieuwd ben naar jou?

Het maakt mij eerlijk gezegd niet zoveel uit. Maar alles wat je hier zegt… het is zowel lachwekkend als ernstig.

Anyway even on-topic: Het is bij mij mega rustig op Tinder en vind het eigenlijk wel even lekker:) Moet ook zeggen dat ik er momenteel weinig moeite voor doe haha
Wat als het lukt
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 09 Mei 2023 20:37

Ik vind het vooral creepy. Maar idd ontopic, als je ff geen zin hebt dan moet dat ook gewoon kunnen natuurlijk. Je hebt het ook wel heel druk gehad haha (niks mis mee).
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 12 Mei 2023 11:51

Haha ja, misschien wel té druk.. ik weet het eigenlijk wel zeker :palm:
Het valt mij ook op dat veel mannen héél snel willen afspreken, dat wou ik eerder ook hoor maar daar ben ik vanaf gestapt. Ik wil eerst een weekje leuk en gezellig kletsen én dan pas spreek ik af.

Ik had gisteren een match en die begon na een paar zinnen al of we zaterdag konden afspreken. Ik gaf aan dat ik eerst gezellig wil kletsen om te zien of we voldoende overeenkomsten hebben, elkaar een beetje leren kennen etc..
Zegt hij 'Jow, ik ga niet een maand chatten dus graag of niet. Zeg het maar'
:omg:
Ik zei 'Oké dan niet, doei' hahaha

Ik ga het ook even anders aanpakken haha! -> De man gaat ook maar moeite doen om een gesprek leuk te houden: Ik heb veel te vaak dat ik moeite doe om een gesprek lopend te houden terwijl de man in kwestie alleen maar korte, nietszeggende antwoorden geeft. Tijdverspilling dus doei. Ook alle kerels die maar één ding willen, ga niet eens meer wat zeggen maar hup weg ermee.

Moet ook wel lachen om mijzelf want toen ik begin maart begon met daten dacht ik echt zo een relatie te hebben, lekker naïef was ik haha
Wat als het lukt
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 12 Mei 2023 17:09

Haha ik denk dat je de juiste instelling te pakken hebt hoor. Als ze bij voorbaat al geen moeite voor je willen doen dan willen ze of maar 1 ding of is dit wat je dus gaat krijgen. Ik snap ook heus wel dat je niet 3 maanden met iemand wilt gaan chatten maar in 3 dagen afspreken vind ik ook wel een ander uiterste.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 25 Mei 2023 09:36

Even een update :)

Er valt eigenlijk weinig te updaten :laughcry: want ik heb al ruim een maand geen date meer gehad! Voelt wel even lekker maar ik ben sinds deze week weer actief aan het Tinderen maar het is weinig soeps moet ik zeggen. Ik verdenk Tinder ervan dat er óf een hoop nepprofielen zijn óf er is iets anders aan de hand want ik heb wel matches maar letterlijk niemand zegt iets terug, hoe dan?!

Iemand anders nog aan het daten of dates gehad?
Ik heb even positieve verhalen nodig haha!
Wat als het lukt
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 25 Mei 2023 19:56

Ik opende dit topic in de hoop op een update 🤪

Jammer dat Tinder niet veel soeps is, Pannetoet.

Heb verder weinig zinvols bij te dragen, want ik heb al in geen jaren meer gedate en zie dat op korte termijn ook niet gebeuren.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 26 Mei 2023 11:27

Ik zou denk ik ook doodnerveus worden om op date te gaan. Sowieso zal ik dat niet meer via een dating app doen. Mss als ik iemand al ken of in het wild ontmoet heb, dat ik het dan wel nog durf.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Mei 2023 11:44

Chava schreef:Ik opende dit topic in de hoop op een update 🤪

Jammer dat Tinder niet veel soeps is, Pannetoet.

Heb verder weinig zinvols bij te dragen, want ik heb al in geen jaren meer gedate en zie dat op korte termijn ook niet gebeuren.

Haha ik wou ook dat het anders was en dat ik kon zeggen: ''Jongens! Ik ben verliefd en het is wederzijds :heart: ''
Maar helaas niet.. Ik zou wel graag weer een relatie willen maar dat kun je niet afdwingen haha.

@ Dronkentaart: Daten is niet zo eng als het lijkt, tenminste ik vind van niet :) Het is gewoon kennismaken met iemand en that's it. Daten is wél vermoeiend, slopend en het maakt je soms onzeker.. En wat het ook stom maakt is dat je eerste 30 stomme mannen langs moet voordat je een leuk iemand treft die wél gespreksstof heeft.
Wat als het lukt
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 26 Mei 2023 11:49

Oh ik vind het ook niet perse eng ofzo. Ik heb gewoon geen zin meer in mensen die ik niet op een natuurlijke manier leer kennen haha.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 26 Mei 2023 11:56

Je bedoelt dan het hele gebeuren om het daten heen? Dat snap ik ergens wel! Daten is eigenlijk ook stom :palm:
Wat als het lukt
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Mei 2023 11:57

DronkenTaart schreef:Ik zou denk ik ook doodnerveus worden om op date te gaan. Sowieso zal ik dat niet meer via een dating app doen. Mss als ik iemand al ken of in het wild ontmoet heb, dat ik het dan wel nog durf.

Ik heb precies hetzelfde.
Kom alleen weinig mannen in het wild tegen 🙈
En de mannen die ik ken, zijn allemaal al gesetteld.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 26 Mei 2023 12:53

Chava schreef:
DronkenTaart schreef:Ik zou denk ik ook doodnerveus worden om op date te gaan. Sowieso zal ik dat niet meer via een dating app doen. Mss als ik iemand al ken of in het wild ontmoet heb, dat ik het dan wel nog durf.

Ik heb precies hetzelfde.
Kom alleen weinig mannen in het wild tegen 🙈
En de mannen die ik ken, zijn allemaal al gesetteld.

Gelukkig maar :haha:.

Pannetoet; ik laat me niet zo snel gek maken eerlijk gezegd. Het is meer dat ik dan mijn tijd zou moeten vrijmaken, oppas zou moeten regelen etc om iemand te meeten die ik nog niet ken en in 90% van de gevallen tegenvalt. Met een beetje "geluk" hou je er een idioot of een stalker aan over. Ik vond het daten met onbekenden van datingsites best leuk, vroeger. Toen had ik alle tijd, geen verplichtingen en geen grote verantwoordelijkheden. Het idee dat ik een foute gast in huis zou kunne halen waar mijn dochter dan in aanraking mee komt vind ik ook echt vreselijk. Het zou dus iemand moeten zijn die ik al ken en vertrouw (en ja, ik weet dat die ook fout kunnen zijn maar ik acht die kans wel kleiner als ik iemand al langer ken). Een vent die ik in het wild tegen kom heeft dus ook nog wel het nodige te overwinnen wil ik die toelaten ;). Ik vind het geen probleem te wachten tot mijn dochter ouder is. Sinds ik haar heb, vliegt de tijd en ik ben nu ook gewoon gelukkig dus heb daar niet perse een man voor nodig in mijn leven.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 26 Mei 2023 12:54

Maar mocht ik een date hebben, ooit, dan kom ik het hier natuurlijk gelijk melden :P.
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 26 Mei 2023 13:23

Ik uiteraard ook.

In datetopic #95 ofzo.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Bericht 26 Mei 2023 13:57

:haha: :haha: :haha:
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 28 Mei 2023 20:10

Nou, tot ziens in datetopic #95 dan!
Maar ehh… in dit tempo stel ik dan wel voor om van 5 naar 15 naar 25 te gaan met stappen van 10 anders ben ik denk ik te bejaard of dood om het nog mee te mogen maken :wink: . En ik gun het jullie wel.
Blog: http://nog1ding.nl over liefde, luierwasjes, duurzaamheid en nog veel meer!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Mei 2023 16:45

Haha, Pompoen.
Datetopic #1 is van bijna 10 jaar geleden.
Nummer 95 verwacht ik dus ergens in 2203.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Bericht 29 Mei 2023 17:43

Chava schreef:Haha, Pompoen.

Precies! Dat bedoel ik :laughcry: .
Blog: http://nog1ding.nl over liefde, luierwasjes, duurzaamheid en nog veel meer!

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Bericht 30 Mei 2023 09:50

@ Dronkentaart: Ja, maar dat snap ik heel goed! Je hebt niet alleen jezelf om rekening mee te houden maar ook je dochter.

Chava schreef:Ik uiteraard ook.

In datetopic #95 ofzo.

:haha:

Chava schreef:Haha, Pompoen.

Als we nou eens allemaal heel veel gaan daten dan gaat het sneller :P
Ik hoop stiekem wel in dit topic een positieve update te kunnen doen maar wanneer nog geen idee :palm:
Wat als het lukt
<<

Fred

Major Yipyapper

Bericht 30 Mei 2023 10:36

Hier geen updates. Met Pinksteren heb ik niet veel gedaan.
Vorige

Terug naar Liefde, seks & relaties