Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Mei 2023 08:32

Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Hoi! Momenteel reizen we 2 maanden door Italië. Voor het laatste gedeelte willen we graag een (mid)week in Zwitserland of Zuid Duitsland zijn.
In principe wilden we naar Zwitserland rond Luzern, maar het redelijk betaalbare Landal park daar, is helaas niet beschikbaar. Achteraf balen dat we dit niet eerder geboekt hebben natuurlijk, maar we wilden flexibel zijn voor de laatste week.
Zuid Duitsland vinden we ook superleuk en dan zijn we weer iets dichterbij huis.
Heeft iemand tips voor een leuk vakantiepark of een leuke camping?
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 17 Mei 2023 10:08

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Geen idee of het op de route ligt, maar wij gaan in juli naar Landal Warsberg, en dan de camping daarvan. Kan je nu nog niet zeggen hoe het was dus, maar het ziet er leuk uit in elk geval. Wat tof dat jullie zo'n lange reis aan het maken zijn trouwens!
❤ 7 juni 2018
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Mei 2023 15:05

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Saarburg ziet er heel leuk uit. Ook een gebied waar ik graag eens heen wil! Zoeken eigenlijk meer Zuid-Duitsland maar deze onthou ik wel even. Landal zit niet in Zuid Duitsland had ik al gezien.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 17 Mei 2023 19:16

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Wij hebben recent 2 weken verbleven in Allgäu. Daar zit een park van Center Parcs. Dit is ons prima bevallen als uitgangspunt om de omgeving te verkennen. Prijstechnisch wel duurder dan Landal, maar qua faciliteiten ook compleet.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 17 Mei 2023 21:25

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Dat was een goede optie geweest! Helaas ook volgeboekt als wij willen :(.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 18 Mei 2023 07:02

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Oh, dat is balen! Heb je ook gekeken via andere kanalen dan alleen Center Parcs? Via Traveldeal kun je er bijv. ook verblijven, mogelijk zijn deze aankomsten ‘gereserveerd’ voor dergelijke partijen.
<<

waterkoker

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 374

Geregistreerd: 23 Jul 2019 11:11

Bericht 18 Mei 2023 14:33

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Een paar jaar geleden heb ik in zuid Duitsland zitten zoeken, maar nooit meer geweest door covid.
Vacansoleil heeft een aantal campings in het zwarte woud en 1 bij de Bodensee.

Wij zijn een paar jaar geleden in Seelisberg geweest, daar hadden we een appartement bij het Bellevue hotel.
En wij hebben nog een keer op camping Manor Farm gestaan bij Interlaken, daar hadden ze toen ook verhuuraccomodaties.

Hoop dat jullie nog iets kunnen vinden!
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 21 Mei 2023 14:51

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Bedankt voor het meedenken allemaal. Allgäu was later toch de goede data beschikbaar maar helaas wel te duur nu. Misschien een andere keer!
Toch change of plans, we eindigen deze 2 maanden gewoon in Italië aan het Lago Maggiore.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mei 2023 20:13

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Oh heerlijk Joey. En dan in een keer terug of toch ergens nog een nachtje overnachten?
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 21 Mei 2023 20:32

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

We moeten dan nog ruim 11 uren. In principe zouden we dan zeker overnachten. Maaar je gaat naar huis en weet nu al dat we dan totaal geen zin hebben in nog een nacht ergens... Denk dat we het uiteindelijk toch wel in 2 keer gaan rijden en dan de tweede dag nog op tijd en redelijk fit thuis komen.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mei 2023 20:39

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Oh ja dat gevoel snap ik wel. Dan wil je gewoon thuis zijn.
Wij rijden van de zomer ongeveer hetzelfde stuk vanaf Lago d'Iseo terug naar huis en twijfelen ook nog over in 1 keer of toch ergens overnachten in Duitsland. Misschien doen we het wel op de bonnefooi (maar dan in hotel en geen camping).
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 21 Mei 2023 20:45

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Wij overnachten ook in een hotel dan. We houden er eigenlijk juist van om rustig aan te rijden, chill hotel te boeken, eind van de middag aan te komen, zodat je gewoon rustig kunt eten en vroeg op bed kunt en redelijk fit blijft bij het reizen. Dus ik dénk dat we dat nu ook gewoon weer doen. Maar ja, thuis komen dan maakt het ook niet uit of het later op de avond is.
Iseo heb ik ook nog over getwijfeld! Maar daar kon ik niks naar mn zin vinden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mei 2023 20:47

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Ja dat doen we op de heenweg ook inderdaad, dan rijden we direct uit school dus dan komen we niet heel veel verder dan de Pfalz. Mocht je er nog wat aan hebben:
https://goo.gl/maps/qskVW5MqzNNR7SUq9
Met restaurant in het hotel, extra bed voor zoon, en een speeltuin aan de overkant. Waren mijn punten waardoor ik van stag ging voor dit hotel op de heenweg.
Let's discover the world together.
<<

Joey

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6187

Geregistreerd: 31 Aug 2017 14:18

Bericht 21 Mei 2023 21:00

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Oh dat klinkt perfect ja! Deze sla ik ff op voor een andere keer. Als we overnachten de terugweg is dat wel een stukje verder richting is.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43576

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 21 Mei 2023 21:02

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Goeie reis nog, geniet van de laatste dagen Italie. Heerlijk. Geen last van de overstromingen gehad dus gelukkig? Mijn man zit nu vlakbij dat gebied.
Let's discover the world together.
<<

Ysa

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1026

Geregistreerd: 08 Dec 2013 12:23

Bericht 22 Mei 2023 18:00

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Joey schreef:Bedankt voor het meedenken allemaal. Allgäu was later toch de goede data beschikbaar maar helaas wel te duur nu. Misschien een andere keer!
Toch change of plans, we eindigen deze 2 maanden gewoon in Italië aan het Lago Maggiore.


Dat klinkt ook niet verkeerd, geniet ervan samen!
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 26 Mei 2023 12:07

Re: Vakantiepark Zuid- Duitsland /Zwitserland

Mocht je toch nog voor kortere tijd iets zoeken in het zuiden van Duitsland dan zou ik rondom de Bodensee kijken voor een hotel/ appartement bv. Je hebt er ook vulkanische bergen, het is zo'n mooi gebied daar. Dagje naar Luzern vanuit daar kun je prima met de trein doen. Zwitserland is zo mooi maar erg prijzig. Zeker lekker broodjes meenemen dan haha.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers