Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat wil je even kwijt? #13

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 12 Mei 2023 19:06

Re: Wat wil je even kwijt? #13

ik had voor mijn buurvrouw een bescherm engeltje en gelukspoppetje gekocht. Ze is 2,5 jaar geleden haar kindje verloren. En daarna zijn aan beide kanten van haar baby's geboren. En inmiddels meerdere in de straat en achter ons. Ze vind dat heel zwaar , wat heel normaal is. En nu helemaal met moederdag extra moeilijk. Had voor haar dat gekocht en een kaartje geschreven en door de brievenbus gedaan. Ze vond het zo lief van me.
Afbeelding
<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 12 Mei 2023 19:17

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Dat is ook ontzettend lief van je!
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 12 Mei 2023 19:32

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Dat lijkt me idd heel erg zwaar. Lief dat je dat voor haar hebt gedaan.

Ik wil kwijt dat ik vandaag mijn VCA VOL heb gehaald. Een hele dag cursus met 7 bouwvakkers en allemaal erg lief voor mij haha. Enorm gelachen ook. Ik heb geen enkele voorkennis in de bouw, dus vind het van mezelf nogal dapper dat ik dit heb gedaan en heb gehaald.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 471

Geregistreerd: 28 Jun 2022 10:22

Bericht 12 Mei 2023 21:24

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Wat lief van jou Sarah!
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1677

Geregistreerd: 14 Sep 2022 20:10

Bericht 13 Mei 2023 05:22

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Gefeliciteerd Mia!
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 13 Mei 2023 07:04

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Wat ontzettend lief van je Sarah!

Mia, gefeliciteerd! Geen idee wat het precies is en wat je ermee kunt doen maar klinkt heel anders als de BD, haha!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 17:55

Bericht 13 Mei 2023 16:25

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Lady, VCA VOL geldt over het algemeen voor leidinggevenden in de bouwwereld. Iedereen die in de bouw werkt, met (gevaarlijke) stoffen enof (gevaarlijk) apparatuur werkt, dient een VCA te hebben. Leidinggevenden, uitvoerders VCA VOL.

En wat ik er precies mee kan? Mensen op de bouw vertellen hoe ze het volgens voorschriften moeten doen. Er is alleen helemaal niemand die zich daaraan houdt. Op de bouw dan tenminste. Neem asn dat mensen die werken met gevaarlijke stoffen of apparatuur zich wel 10 keer bedenken voor ze tegen de regels van VCA ingaan. Het is niet voor niets een opleiding natuurlijk. Maar verder kan ik er nog niet zoveel mee. Heb het alleen mijn man beloofd om het te halen. En mss kom ik tot hele nieuwe inzichten op werkgebied. 😉
<<

Burn

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9453

Geregistreerd: 19 Jul 2014 16:27

Bericht 14 Mei 2023 10:46

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Ik wil iedereen voor wie het vandaag een lastige dag is om welke reden dan ook, een hele dikke knuffel geven!
❤️
08♡02♡2018
07♡04♡2020
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1677

Geregistreerd: 14 Sep 2022 20:10

Bericht 14 Mei 2023 12:44

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Daar sluit ik mij bij aan burn ❤️
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 14 Mei 2023 13:25

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Mooi Burn sluit me er bij aan. Ik heb op mijn sociale media ook een stukje gezet. Zelf keek ik op moederdag nooit op social media veels te confronterend. Ik zet nu ook geen knutsels van zoon er op.

Moederdag. Ik weet als geen ander hoe zwaar deze dag is. Jaren hoopte ik op een wonder. En nu mag ik al voor de 3e keer echt moederdag vieren.

Maar ik denk ook aan alle anderen

Een dikke knuffel voor:
- Alle mama's 💕
- Alle mama's die het moeder zijn soms zwaar vinden😘
- Voor alle mama's die een kindje verloren zijn.❤️
- Voor alle dames die nu zo graag moederdag gevierd hadden, maar waar het zwanger worden/blijven (vooralsnog) niet lukt.❤️
- Voor alle dames die hun eigen moeder verloren zijn en nu zo missen.❤️
- Voor iedereen die vandaag om welke reden dan ook een knuffel kan gebruiken.❤️
- Voor een mama met een sterrenkindje ✨️
Afbeelding
<<

Huppekee

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1423

Geregistreerd: 01 Sep 2013 14:26

Bericht 14 Mei 2023 18:15

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Ik loop al de hele dag aan een vriendin te denken. Het is haar eerste moederdag, maar kindje wordt binnenkort in het AMC gezien ivm een mogelijke metabole ziekte.

Wordt sowieso een spannende tijd.. Vraag me überhaupt ernstig af hoe groot de kans nu nog is dat er toch iets anders uit gaan komen.
Steun Loua's strijd voor tijd en liefde ❤️
https://www.gofundme.com/f/louas-strijd ... -en-liefde

Ik loop voor Loua en stichting metakids.
https://supporta.cc/p9je/36wzho
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 17 Mei 2023 13:06

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Jemig ik schrok me net kapot. Stopt ineens een politie auto voor m'n huis komen 2 agenten richting mijn huis. Ik dacht echt er is iets met mijn man gebeurt. Maar Gelukkig kwamen ze alleen wat vragen over overlast van een hond. Maar jeetje ik tril nog
Afbeelding
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 17:09

Bericht 18 Mei 2023 14:01

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Deze voormiddag (was zo rond 9.30) kom ik op de wekelijkse markt iemand tegen Die mij blijkbaar kende. Die zei dat ik altijd zo’n kleurige kleding draag, zij vond dat het wel goed bij mij paste. Toen vroeg ze wat ik onder het jasje aanhad, of dat een T-shirt of een kleedje was. Ik zei dat in de winkel waar ik deze gekocht had, dat daar op het prijsetiket big T-shirt of minijurk stond. Tja de ene keer zeg ik dat het een xl T-shirt is, de andere keer zeg ik dat het een jurkje is. Zij zei dat ze me een paar weken geleden eens gezien had in de naburige gemeente, en dat ik een heel tof jurkje aanhad. Ze vroeg waar ik dat gekocht had. Toen ik zei dat ik dat zelf gemaakt had zei zij dat het me goed stond, maar ik draaide een straatje in waar zij met de auto niet in mocht (dat straatje is daar veel te smal voor, vandaar)
Zij zei ook dat ik best eens met de modeontwerper Walter…eens contact zou moeten opnemen. Die zou volgens haar wel interesse hebben in mijn ideeën en ontwerpen. Tja, misschien doe ik dat later wel eens, wie weet?
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11831

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 19 Mei 2023 14:50

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Ik snap dat je daar van schrikt Sarah, zeker omdat ze met twee komen.

Ik zit de hele dag thuis en kan gewoon niet naar de wc haha. Mijn vriend had niet door dat ik vandaag vrij zou zijn en heeft bedacht dat de bouwvakkers vandaag de WC gaan vervangen. Zodat ze volgende week gelijk mee de vloer kunnen leggen in de wc als ze gaan beginnen met tegelen. Zo totaal niet handig, maar goed ik overleef het wel haha.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1045

Geregistreerd: 30 Apr 2022 06:39

Bericht 25 Mei 2023 15:11

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Ik ben vandaag met m'n moeder en zoon een pak voor het gala van zoon gaan shoppen. Hij zag er echt super knap uit 🥰
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 25 Mei 2023 16:36

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Ah wat leuk en bijzonder Kira! Zo groot!
Let's discover the world together.
<<

Spencer

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11135

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Bericht 26 Mei 2023 20:48

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Mijn jongste was zichzelf aan het filmen terwijl hij make up opdeed. Ik keek het filmpje terug en zag dat hij zijn broer riep om wat te laten zien en de oudste geeft hem spontaan een kus. Echt zo ontzettend schattig en lief en zooo leuk dat het op film staat 💕💕

Hij staat in m'n stories voor de geïnteresseerden 😆
R. 2013
D. 2016
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5672

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 27 Mei 2023 04:57

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Ik zag hem.
Heel mooi filmpje!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 27 Mei 2023 08:43

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Wat een mooi filmpje. Het is echt zo’n knap kind! :love:
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9734

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 27 Mei 2023 09:59

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Ik heb je insta helaas niet, maar klinkt echt heel lief!
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1811

Geregistreerd: 01 Mei 2022 10:03

Bericht 27 Mei 2023 10:03

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Ah wat lief spencer!

Ik wil even kwijt dat ik weer een nieuwe opdracht heb. De familie van m’n vriend komt morgen aan, dus heb nog een paar weekjes vrij onderhandeld voor de gezelligheid. Echt weer zin om te gaan werken!
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 27 Mei 2023 11:16

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Ik wil kwijt dat eind vorige maand mijn directe collega onverwacht is overleden en dat ik haar zo mis. Het is gewoon nog steeds niet te bevatten. Rouwen lukt ook niet echt want alles gaat natuurlijk gewoon door en het is ook gewoon druk omdat ik er nu opeens alleen voor sta. 😓
<<

Chava

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3589

Geregistreerd: 23 Jun 2016 20:23

Bericht 27 Mei 2023 17:04

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Wat klinkt dat lief, Spencer.

Max, fijn dat je weer een nieuwe opdracht hebt. Geniet van de tijd met je schoonfamilie!

Vreselijk, Elisabeth ☹️
Was ze nog jong en werkten jullie al lang samen? Biedt je werkgever wel enige ondersteuning? Ik snap dat het werk door moet gaan, maar ik hoop echt dat je jezelf goed in de gaten houdt.

Heel veel sterkte.

Vandaag ben ik met mijn nichtje naar de film geweest. Fijn om weer even één op één met haar te zijn. Is sinds het overlijden van mijn vader niet meer voorgekomen.
To travel is to live
Mijn instagram
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 916

Geregistreerd: 10 Jan 2019 16:59

Bericht 27 Mei 2023 19:46

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Dank voor je reactie Chava! Wat fijn dat je even met je nichtje bent weggeweest. Gaat het allemaal weer een beetje? Kan me voorstellen dat er na het overlijden veel geregeld nog moest worden.

Mijn werkgever is gelukkig erg begripvol, maar op de een of andere manier wil ik mezelf ook niet laten kennen ofzo. Mijn collega was nog erg jong. We werkte "pas" een jaar samen, maar onze klik was zo ontzettend goed op werk en privé vlak zeg maar. We hadden het een week voor haar overlijden nog over ,grappend dat we de komende 10 jaar nergens meer heen zouden gaan en lekker samen op het secretariaat zouden blijven en dan ineens is dat klaar. Stom
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 987

Geregistreerd: 22 Okt 2021 17:55

Bericht 27 Mei 2023 20:03

Re: Wat wil je even kwijt? #13

Elisabeth, wat verdrietig voor je. Heel veel sterkte! Ik hoop toch dat je er goed over kunt praten met mensen of andere collega’s om je heen. Zoiets heeft gewoon veel impact en jouw gevoel mag er ook echt zijn.
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers