Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Spoedvraag vegan taart

<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Apr 2023 15:46

Spoedvraag vegan taart

Mijn man is maandag jarig we vieren het de 30 in 1x maar nu komen schoonouders maandag en nu wil z'n broer en schoonzus ook komen. Ze zijn allemaal vegan. Nu ben ik net al snel naar de hema geweest maar was op en ook bij de supermarkt niks geen vegan taart.

Wat voor taart is vegan wat ik voor maandag nog ergen kan halen. Of eventueel een alternatief voor gebak
Afbeelding
<<

Lexi

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1688

Geregistreerd: 13 Jul 2015 08:12

Bericht 08 Apr 2023 15:53

Re: Spoedvraag vegan taart

Bij de jumbo hebben ze vegan kersen kruimel en bij de ah vegan appelslofjes of iets dergelijks. Anders is het misschien nog een optie om de vegan kwarktaart van dr Oetker te maken? Dat zijn kant en klare pakken, staat precies op wat je verder nodig hebt. Van Koopmans is er ook nog een vegan cake.

Wat ook kan is Jos poell suikerschelpen met Alpro vanille vla en dan verse aardbeitjes o.i.d. en eventueel wat slagroom (bv vegan topping van ah).
2010 2012
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 08 Apr 2023 15:59

Re: Spoedvraag vegan taart

Hier bij de jumbo hebben ze die niet meer helaas uit het assortiment. Zal die schelpen eens opzoeken
Afbeelding
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2509

Geregistreerd: 04 Okt 2017 08:46

Bericht 08 Apr 2023 17:30

Re: Spoedvraag vegan taart

https://wateetjedanwel.nl/vegan-lekkers ... p-een-rij/

In dit artikel kun je veel opties vinden, Sarah.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 08 Apr 2023 18:12

Re: Spoedvraag vegan taart

Wat je ook doet: niet die vegan kwarktaart van Dr Oetker maken. Wat een vieze taart is dat, bah. Dan vind ik de tip van Lexi over de schelpen veel beter! Lijkt me erg lekker.
<<

Uffe

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9406

Geregistreerd: 25 Nov 2015 15:30

Bericht 08 Apr 2023 22:56

Re: Spoedvraag vegan taart

Nee die vegan van dr. Oetker is echt niet lekker! De brownie vond ik nog gaan. Paaszoenen van Buys zijn ook vegan en ziet er feestelijk uit!

Bedankt voor die site June! Dochter met kma is je dankbaar haha!
⁠♡♡♡
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4358

Geregistreerd: 22 Feb 2015 14:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 09 Apr 2023 06:54

Re: Spoedvraag vegan taart

Paaszoenen zijn niet vegan, er zit ei in!

Waarom vraag je niet even die mensen zelf om een tip? Ze snappen heus wel dat het lastig is. Misschien zeggen ze wel "joh doe geen moeite".
Maar anders: appel-kaneel slofjes van AH. Als je het vraagt kunnen ze het vast bestellen en apart houden voor je.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 09 Apr 2023 08:42

Re: Spoedvraag vegan taart

Laat ze zelf maar hun eigen taart meenemen en dat jij bijv deze dan dmv een tikkie betaald of zo...
Ik zou echt niet met deze wensen rekening houden. Alleen als ze eventueel een allergie voor gluten of melk zou ik rekening mee houden.
Vegan is een eigen keuze van hen, daar zou ik als ik een verjaardag viert echt geen rekening mee houden.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43575

Geregistreerd: 16 Nov 2015 14:09

Bericht 09 Apr 2023 09:04

Re: Spoedvraag vegan taart

Altijd een feestje bij Fred.

Die vegan brownies zou ik doen en dan beetje leuk versieren met iets wat mag. Ik zou het niet te ingewikkeld maken met allemaal lastige crumble korsten maar wel dat het er leuk uit zien. Zijn er vegan paaseitjes? Dan kan je van die toefjes vegan slagroom op de brownies spuiten en daar wat paaseitjes op. Zoiets zou ik doen.
Let's discover the world together.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4395

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:16

Bericht 09 Apr 2023 11:48

Re: Spoedvraag vegan taart

Mijn zusje kan niet tegen lactose, dus ik haal voor haar ook altijd vegan gebak. Laatst waren de gebakjes die ik besteld had niet geleverd bij de jumbo en moest ik ook last minute iets verzinnen. In de vriezer bij de jumbo hadden ze kleine ijsgebakjes, bolletjes met mango sorbetijs erin. Waren ook erg lekker!

Fred gaat wat kort door de bocht, maar ik denk dat je best aan je gasten kan vragen wat je voor hen in huis kan halen. Ze melden nu wel erg laat dat ze langs willen komen, dus dan is het voor jou haast onmogelijk om iets te bestellen. Maar ze zullen zelf vast ervaring hebben met gebak achtige dingen uit de supermarkt.
december 2016
juli 2019
<<

Lonely Goatherd

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2886

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:44

Bericht 09 Apr 2023 12:12

Re: Spoedvraag vegan taart

De kleine appelkruimeltaart van Hema is vegan en de twee punten appeltaart in een doosje bij de AH ook.
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Apr 2023 13:43

Re: Spoedvraag vegan taart

Lonely Goatherd schreef:De kleine appelkruimeltaart van Hema is vegan en de twee punten appeltaart in een doosje bij de AH ook.



Ja die wou ik gister ook halen maar was op. Een ah hebben we hier niet helaas.

We kunnen niks vinden hier in de supermarkt of het is op. Dus maken we nu maar en borrelplank. We hebben wel gebak moeten ze maar zien of ze het willen.
Als we daar komen hebben ze ook niks voor ons altijd iets met appel en daar ben ik allergisch voor
Afbeelding
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1951

Geregistreerd: 01 Sep 2013 08:58

Bericht 10 Apr 2023 13:22

Re: Spoedvraag vegan taart

Dan zou ik ook niet te veel moeite doen, als zij dat andersom ook niet doen. Je zou ook nog een pak koekjes kunnen halen. Oreo's zijn bijvoorbeeld vegan. Die bladerdeegschelpen ga ik onthouden, lekker makkelijk en er kan allerlei vulling in!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12105

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 10 Apr 2023 18:04

Re: Spoedvraag vegan taart

we hadden een borrelplank. Heb geen klagen gehoord
Afbeelding

Terug naar Eten & drinken

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers