Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #5

<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 662

Geregistreerd: 11 Okt 2022 20:24

Bericht 20 Mrt 2023 22:47

Re: Datetopic #5

Ha! Ik zocht net speeddaten op en kom tot pijnlijke inzicht dat ik tot de leeftijdscategorie 40-55 jaar behoor.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 21 Mrt 2023 09:45

Re: Datetopic #5

Lady schreef:Ik vind het leuk dat je zo actief bent en hoop dat je gauw beloond wordt daarvoor!


Dat hoop ik ook!
Ik vind daten heel leuk maar al die zinloze gesprekken tussendoor zijn zó vermoeiend :palm: Want waar ik gisteren nog 3 leuke gesprekken had is er daar nog maar eentje van over, waar ik ook niet heel warm van wordt eerlijk gezegd.. veel gesprekken zijn even heel leuk maar bloeden al snel dood. Maar goed we blijven positief haha! En mocht ik dit weekend geen date hebben dan is dat ook helemaal goed :D Weet je wat ik trouwens ook heel gek vind? Op zondag en maandag komt er weinig leuks voorbij op Tinder, ook veel Duitsers/Engelsen terwijl op dinsdag t/m vrijdag weer hele andere mannen voorbij komen. Zou er een bepaald algoritme inzitten?

@ GodSaveTheQueen: Haha valt best mee toch! Je bent zo oud zoals je je voelt ;)
Zegt diegene die zichzelf met 35 al oud vind
Wat als het lukt
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15901

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 21 Mrt 2023 10:43

Re: Datetopic #5

Waarschijnlijk met het weekend voor de deur de gedachte dat dit toch veel leuker zou zijn met een leuke relatie.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Mrt 2023 10:57

Re: Datetopic #5

Op Tinder kom ik regelmatig dezelfde dames tegen ook al heb ik ze afgewezen qua swipen. Erg raar.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Mrt 2023 11:20

Re: Datetopic #5

Volgens mij is dat omdat ze dan jou bij het swipen hebben 'goedgekeurd'. Het algoritme wil natuurlijk graag een match.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Mrt 2023 11:34

Re: Datetopic #5

Dat geloof ik echt niet Tabbie. Het zijn namelijk dames die ik lang in het verleden wel horen goedgekeurd. Nu komen ze steeds terug en ik keur ze bewust nu af omdat ze denk ik kicken op aandacht. Toch maar weer Lexa of zo proberen...
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 21 Mrt 2023 11:42

Re: Datetopic #5

Denk je dat ze het algoritme zover hebben dat ze vaker voorbij komen omdat ze kicken op aandacht???

Blijkbaar kunnen ze dan goed coderen en hebben ze het tinder algoritme veranderd...

Ik denk dat ik gelijk heb hierin.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 21 Mrt 2023 11:56

Re: Datetopic #5

Fred schreef:Dat geloof ik echt niet Tabbie. Het zijn namelijk dames die ik lang in het verleden wel horen goedgekeurd. Nu komen ze steeds terug en ik keur ze bewust nu af omdat ze denk ik kicken op aandacht. Toch maar weer Lexa of zo proberen...


Kicken op aandacht? Heeft dat niet te maken met dat ze dan een ‘boost’ kopen en daardoor vaker voorbij komen? Ik kom ook elke dag wel 4-5x dezelfde jongen tegen en die gaat ook steeds naar links haha
Wat als het lukt
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 07:54

Bericht 21 Mrt 2023 12:51

Re: Datetopic #5

Goh Fred...als ik jou zo lees steeds,denk ik dat je best veel negativiteit uitstraalt.
Ik begrijp dat t je niet meezit op date-gebied,maar mensen voelen dat.
Ik hoop echt dat je iemand tegenkomt waar t voor beiden fijn gaat.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 21 Mrt 2023 13:10

Re: Datetopic #5

Online kunnen ze dat niet voelen.

Qua tekst etc heb ik echt wel een leuk profiel vind ik zelf. Vaak origineler dan andere mannen, maar het is en blijft een vleeskeuring online merk ik. Ik geef ook toe dat ik getinte/donkere dames gelijk naar links swipe omdat ik daar qua uiterlijk niet op val. Echter het merendeel swipe ik naar rechts dan is het toch merkwaardig dat er vrijwel nooit een match is.
Op een datingsite is het wat serieuzer wellicht en mogelijk wordt daar wat minder naar het uiterlijk gekeken.
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 21 Mrt 2023 13:15

Re: Datetopic #5

Ik kwam ook steeds een oude vriend van me tegen op Tinder en zei ook steeds "nee" maar omdat hij terug bleef komen vroeg ik me dus af of hij wel "ja" had gezegd en zei ik na de zoveelste keer uit nieuwsgierigheid dus ook een keer "ja". Ik viel van mijn stoel van het lachen, wat een idioot. Om vervolgens mij uit te gaan zitten waarom ik "ja" had gezegd. Ik legde uit dat ik dat deed omdat hij maar terug bleef komen maar dat was volgens hem niet zo :12:. Ja hij wilde natuurlijk maar 1 ding. Gelukkig kon ik nu gewoon kruisje doen :ja:. En nu na jaren komt ie nog steeds af en toe voorbij. Ik ben niet nieuwsgierig meer :thumbup:. Mee hee, Fred, lekker negatief blijven hoor :popcorn:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1811

Geregistreerd: 01 Mei 2022 10:03

Bericht 21 Mrt 2023 14:16

Re: Datetopic #5

Godsavethequeen schreef:Ha! Ik zocht net speeddaten op en kom tot pijnlijke inzicht dat ik tot de leeftijdscategorie 40-55 jaar behoor.

Oef ik vind boven de 50 gelijk wel weer heel oud (klinken). Ik voel me dan ook een stuk jonger dan dat ik ben. Ik zou eerder met iemand van eind 20/begin 30 daten dan met een 50-er.
Vervelende leeftijdscategorie, je zou dan liever 30-50 hebben ofzo haha.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 23 Mrt 2023 18:19

Re: Datetopic #5

Pff even klagen hoor! Wat is dat toch met al die mannen die zo inhoudsloos zijn? Mannen die met moeite 3 woorden kunnen zeggen, of mannen die na 5 zinnen al hinten naar s**s, mannen die zeggen dat ze een relatie willen maar zelf 0 moeite doen om een gesprek te voeren en ga zo maar door.. Zo verschrikkelijk irritant! Ik wil gewoon een hele leuke kerel ontmoeten en verliefd worden en alles wat daarbij hoort…🙈
Wat als het lukt
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 23 Mrt 2023 19:05

Re: Datetopic #5

Andersom zal dat trouwens ook wel zijn (op dat s..s zoeken na wellicht). Inhousloze vrouwen of vrouwen die geen moeite doen of juist als een prinsesje willen worden behandeld zijn er immers ook.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1045

Geregistreerd: 30 Apr 2022 06:39

Bericht 24 Mrt 2023 06:42

Re: Datetopic #5

Ik denk dat dat twee kanten opgaat hoor ook het hinten naar seks, er zijn ook vrouwen die vooral daar op uit zijn.

Ik vind het knap dat je zoveel date en echt op zoek bent naar die ene. Het zou voor mij echt de hel zijn zoveel te daten en af te spreken met iemand die je nog niet kent.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Mrt 2023 07:12

Re: Datetopic #5

Seks mag je gerust uitschrijven hoor, is geen vies woord ofzo. 😉
❤ 7 juni 2018
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2076

Geregistreerd: 08 Nov 2018 15:38

Bericht 24 Mrt 2023 10:36

Re: Datetopic #5

Pannetoet schreef:Pff even klagen hoor! Wat is dat toch met al die mannen die zo inhoudsloos zijn? Mannen die met moeite 3 woorden kunnen zeggen, of mannen die na 5 zinnen al hinten naar s**s, mannen die zeggen dat ze een relatie willen maar zelf 0 moeite doen om een gesprek te voeren en ga zo maar door.. Zo verschrikkelijk irritant! Ik wil gewoon een hele leuke kerel ontmoeten en verliefd worden en alles wat daarbij hoort…🙈


Ik zou blij zijn dat ze zich zo snel van deze kant laten zien. Blokkeren en verder. Als iemand trouwens expliciet goor gaat zitten doen over seks kun je hem ook rapporteren.

En ja Fred, er zullen vast ook vrouwen zijn die dit doen maar als vrouw zijnde krijg je hier nu eenmaal veel meer mee te maken in je leven als man en volgens mij is dit forum meer gericht op vrouwen dus wat is precies je punt?
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Godsavethequeen

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 662

Geregistreerd: 11 Okt 2022 20:24

Bericht 24 Mrt 2023 10:50

Re: Datetopic #5

Er zullen altijd rotte appels tussen zitten en omdat jouw kwantiteit (hoeveelheid appcontacten en dates) vrij hoog ligt, ga je die rotte appels ook vaak tegenkomen. Hoop dat je daar een modus in vindt, zodat het daten leuk blijft. Ik hoop vooral dat je snel een fantastische liefde vindt.
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 24 Mrt 2023 13:24

Re: Datetopic #5

Bliss schreef:Seks mag je gerust uitschrijven hoor, is geen vies woord ofzo. 😉


Hahah nee weet ik maar ik wist niet of je het voluit mocht schrijven :)

@ Fred: Dat geloof ik ook meteen! Er zitten sowieso veel mannen én vrouwen die vooral uit verveling op Tinder zitten denk ik..

@ Kyra: Toen ik nog in een relatie zat leek daten mij ook echt afschuwelijk! Maar als je in deze tijd en op mijn leeftijd (ik ben 35) graag weer een relatie zou willen dan heb je weinig keus. Ik ga niet echt uit meer en als ik ga dan heb ik oog voor mijn vriendinnen en ben ik niet meer op ‘jacht’ zoals 15 jaar geleden. Dus in het ‘wild’ kom je niet iemand tegen, die kans is echt nihil. Maar als je een leuke klik online hebt vind ik het heel leuk om met diegene af te spreken! Hopelijk nu nog een keer met succes haha maar dat komt vast wel :)

@ DronkenTaart: Ja, daar heb je absoluut een punt! Ik heb afgelopen week ook iemand gerapporteerd hoor.. ik ben vrij klein en de man begon meteen over standjes en dat je mij dan makkelijk door de kamer kan smijten…🤔 Ga weg!

@ GodSaveTheQueen: Ja, dat is ook waar! Maar ik zit nu 4 weken op Tinder en de eerste 3 weken had ik eigenlijk nergens last van. Ik merk echt dat dit van de laatste week is.

Ik heb tot nu toe een date-vrij weekend haha! En ik vind het echt helemaal prima :D Even geen (gezonde) spanning en zenuwen, geen gesprekken voeren met iemand die je niet kent en geen onzekerheid achteraf.. ook wel even fijn! Ik heb a.s. woensdag de speeddate avond dus dit weekend niets is echt even lekker haha! Wel weer een paar gesprekjes lopen maar ik ga niet meer als een bezetene een gesprek op gang proberen te houden. Als een man echt wil, dan moeten ze ook maar interesse in mij gaan tonen haha. Dus ook even een andere instelling, wellicht helpt dat ook :)
Wat als het lukt
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1045

Geregistreerd: 30 Apr 2022 06:39

Bericht 24 Mrt 2023 22:09

Re: Datetopic #5

Ik ben single en 38 en ik hoop toch iemand in het wild tegen te komen. En zo niet, dan niet. Maar ik sta er ook gewoon anders ik dan jij. Ik vind het prima om alleen te blijven
Ik hoop dat je snel een leuke klik hebt en een super leuke date!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 15:08

Bericht 24 Mrt 2023 23:21

Re: Datetopic #5

Volgens mij heeft Pannetoet nog een kinderwens dacht ik. Gezien ze 35 is snap ik haar haast om geschikte kerel te vinden voor een relatie en dus wellicht meer werk.
Kira, jij hebt al een kind en wil er geen meer dus is totaal niet te vergelijken met haar situatie.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25048

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 24 Mrt 2023 23:33

Re: Datetopic #5

Pannetoet gaf volgens mij juist aan geen sterke kinderwens te hebben, maar gewoon graag een leuke relatie te willen.
❤ 7 juni 2018
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 25 Mrt 2023 10:48

Re: Datetopic #5

Bliss schreef:Pannetoet gaf volgens mij juist aan geen sterke kinderwens te hebben, maar gewoon graag een leuke relatie te willen.


Dit dus haha!
Wat als het lukt
<<

Pannetoet

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1551

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:10

Bericht 29 Mrt 2023 16:16

Re: Datetopic #5

Oh mijn god mensen.. ik heb om 20u die speeddate avond! Ik ben niet zenuwachtig, maar vind het ergens wel spannend omdat ik gewoon totaal niet weet wat ik kan verwachten haha. Verder is het wat Tinder betreft vrij rustig..
Wat als het lukt
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2363

Geregistreerd: 04 Sep 2013 20:13

Bericht 29 Mrt 2023 16:21

Re: Datetopic #5

Veel plezier vanavond Pannetoet!
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers