Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Action topic

<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 09 Dec 2013 20:35

Re: Action topic

De Action waar ik vandaag heen was, had geen waszakjes (voor in de machine), fotolijst van 20x15cm en geen rubberen gootsteenmat. Booooo!!
L2014 & H2017
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2013 21:06

Re: Action topic

Waszakjes zijn ook te koop bij Zeeman en bij Hunkemöller zijn ze niet eens zo duur en je kan ze ophangen wat ik handig vind.
<<

caribbeanlover

Bericht 09 Dec 2013 21:09

Re: Action topic

Smeagol schreef:Ik zag laatst, volgens mij stond dat in de winterfolder, een elektrische deken voor 10 euro.
En de ledwaxinelichten (leuk scrabel woord) oplader hebben ze daar idd ook volgens mij. Haha lekker duidelijk,
maar ik meende ze van de week daar te hebben gezien.


Lexwaxinelichtenoplader (nog een langer woord als het al bestaat dan he) heb ik ergens gezien, maar wist niet waar. Dank je voor de opheldering.
Kunnen daar alleen speciale ledwaxinelichten in of ook anderen? Zitten ze erbij?

Electrische deken ga ik ook even naar kijken daar..............dank je.

Winterfolder? Kan je die ook op de site bekijken?

Vind het erg vreemd, want elke week wordt er een vestiging geopend en nog steeds zijn er geen papieren folder..............heel vreemd!
<<

sarah1985

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 12149

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:34

Woonplaats: Friesland

Bericht 09 Dec 2013 21:15

Re: Action topic

wij hebben ook een elektrische deken van action erg lekker
Afbeelding
<<

Linnie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1945

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:52

Woonplaats: Goeree Overflakkee

Bericht 09 Dec 2013 21:15

Re: Action topic

mzcharlotte schreef:De Action waar ik vandaag heen was, had geen waszakjes (voor in de machine), fotolijst van 20x15cm en geen rubberen gootsteenmat. Booooo!!


Die waszakjes bij de action zijn geen aanrader. Ik had ze ook, maar kwam erachter toen mijn wasmachine klaar was dat alle bh's eruit waren terwijl ik het zakje goed dicht geritst had...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
<<

expressob

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2005

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:44

Bericht 09 Dec 2013 21:45

Re: Action topic

heb nooit problemen met die waszakjes
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 09 Dec 2013 22:18

Re: Action topic

Heel soms heb ik dat ook met de waszakjes, dat ze (half) open gaan in de machine.

Weet iemand of ze deur-/kastknopjes bij de Action hebben? Ik dacht dat ik ze laatst heb gezien maar weet het niet meer zeker. Anders moet ik naar de Xenos en die zit weer niet bij de Action in de buurt...
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 09 Dec 2013 22:58

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:
Smeagol schreef:Ik zag laatst, volgens mij stond dat in de winterfolder, een elektrische deken voor 10 euro.
En de ledwaxinelichten (leuk scrabel woord) oplader hebben ze daar idd ook volgens mij. Haha lekker duidelijk,
maar ik meende ze van de week daar te hebben gezien.


Lexwaxinelichtenoplader (nog een langer woord als het al bestaat dan he) heb ik ergens gezien, maar wist niet waar. Dank je voor de opheldering.
Kunnen daar alleen speciale ledwaxinelichten in of ook anderen? Zitten ze erbij?

Electrische deken ga ik ook even naar kijken daar..............dank je.

Winterfolder? Kan je die ook op de site bekijken?

Vind het erg vreemd, want elke week wordt er een vestiging geopend en nog steeds zijn er geen papieren folder..............heel vreemd!


Volgens mij zaten er wel van die dingen bij in ja, maar hoe en wat weet ik verder ook niet moet ik eerlijk bekennen. Ik heb ze zien liggen, maar verder niet in de handen gehad.
Ik had al even bij hun op de site gekeken naar die folder, maar hij staat er niet meer op.

Op zich wel logisch dat ze niet aan folder bezorging doen, het kost wel allemaal geld natuurlijk. Daarom zijn ze ook goedkoop :P

Ik weet niet of je een android telefoon hebt, maar daar kun je in de play store van google een app dowmloaden daar komen de folders van de action ook op. Plus iedere week de week aanbiedingen.
<<

Roodtomaatje

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 30

Geregistreerd: 02 Sep 2013 00:03

Bericht 10 Dec 2013 00:06

Re: Action topic

Bij ons staat de "folder" met weekacties van de action altijd in het regionale krantje dat we ontvangen.
<<

Smeagol

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 159

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:20

Woonplaats: Waterpoort stad

Bericht 10 Dec 2013 00:19

Re: Action topic

Klopt bij ons ook, maar de "seizoens" folders staat bij mij ook altijd op de reclame app.
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 10:58

Re: Action topic

Roodtomaatje schreef:Bij ons staat de "folder" met weekacties van de action altijd in het regionale krantje dat we ontvangen.



Bij ons ook herinner ik me nu, maar ik kijk daar amper in aangezien het me niet boeit die krant.

Smeagol, Ik heb een hele simpele mobiel. Ik kan er mee bellen en smsen en dat vind ik wel oke. Al die extra's hoef ik niet. Hier hebben we een Big Bazar, ook voordelig en die hebben wel folders dus het is niet onlogisch ofzo ;).
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 14:09

Re: Action topic

Angela schreef:Heel soms heb ik dat ook met de waszakjes, dat ze (half) open gaan in de machine.

Weet iemand of ze deur-/kastknopjes bij de Action hebben? Ik dacht dat ik ze laatst heb gezien maar weet het niet meer zeker. Anders moet ik naar de Xenos en die zit weer niet bij de Action in de buurt...


De waszakjes van Hunkemuller gaan bij mij nooit open/halfopen.
<<

Amandine

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4569

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:35

Bericht 10 Dec 2013 17:05

Re: Action topic

Angela schreef:Heel soms heb ik dat ook met de waszakjes, dat ze (half) open gaan in de machine.

Weet iemand of ze deur-/kastknopjes bij de Action hebben? Ik dacht dat ik ze laatst heb gezien maar weet het niet meer zeker. Anders moet ik naar de Xenos en die zit weer niet bij de Action in de buurt...


Volgens mij heb ik er laatst gezien, maar dan wel met letters erop.
A 06-11-2017
M 23-03-2020
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:26

Bericht 10 Dec 2013 20:11

Re: Action topic

KOL schreef:
Angela schreef:Heel soms heb ik dat ook met de waszakjes, dat ze (half) open gaan in de machine.

Weet iemand of ze deur-/kastknopjes bij de Action hebben? Ik dacht dat ik ze laatst heb gezien maar weet het niet meer zeker. Anders moet ik naar de Xenos en die zit weer niet bij de Action in de buurt...


Volgens mij heb ik er laatst gezien, maar dan wel met letters erop.


Dat is misschien ook wel leuk! Ik ga binnenkort eens kijken. Hopelijk ligt er dan nog wat en anders wordt het de Xenos :wink:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

caribbeanlover

Bericht 10 Dec 2013 21:10

Re: Action topic

Verkopen ze er vacuumzakken?
<<

Anoniem30

Bericht 10 Dec 2013 21:12

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Verkopen ze er vacuumzakken?


Ja!
<<

Anoniem187

Bericht 10 Dec 2013 21:20

Re: Action topic

Bij ons verkopen ze die wel ja CBL!
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 11 Dec 2013 08:46

Re: Action topic

Is er iemand die voor mij kan kijken of ze nog borduurpakketjes hebben? Ik vind die met de uiltjes zo leuk maar deze hadden ze hier niet meer. Er zijn 3 verschillende:

Afbeelding

En het zijn deze setjes:

Afbeelding
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2013 10:42

Re: Action topic

Ga vandaag er WEER heen haha. Wil wel kijken, maar snap niet wat je daar aan hebt als jij ergens anders woont
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2013 10:44

Re: Action topic

Serendipity schreef:Bij ons verkopen ze die wel ja CBL!



Dank je, ook jij Pippa. Zag ze in de Blokkerfolder staan, 2 voor 3,99 vind dat nog best duur voor plastic.
Weten jullie hoe duur en per hoeveel ze zijn bij de Action?

Zijn die dingen trouwens herbruiken? Zou wel makkelijk zijn dat als je ze open maakt, je ze weer kan vacumeren.
<<

Prosecco

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2144

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:55

Bericht 11 Dec 2013 10:45

Re: Action topic

caribbeanlover schreef:Ga vandaag er WEER heen haha. Wil wel kijken, maar snap niet wat je daar aan hebt als jij ergens anders woont


Het kan opgestuurd worden, ik betaal natuurlijk de verzendkosten.
<<

Fiederilsje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6516

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:44

Bericht 11 Dec 2013 10:48

Re: Action topic

Anders wil ik ook binnenkort wel even kijken Prosecco. Ik weet alleen niet wanneer ik precies ga.
L2014 & H2017
<<

Anoniem12

Bericht 11 Dec 2013 10:51

Re: Action topic

Ik onthou het ook wel even Prosecco. Ik ga vrijdagavond.
<<

caribbeanlover

Bericht 11 Dec 2013 11:04

Re: Action topic

Prosecco schreef:
caribbeanlover schreef:Ga vandaag er WEER heen haha. Wil wel kijken, maar snap niet wat je daar aan hebt als jij ergens anders woont


Het kan opgestuurd worden, ik betaal natuurlijk de verzendkosten.


Er kan toch niet online of telefonisch besteld worden dacht ik? Hoe ga je dat doen dan? Je kan niet het filiaal zelf bellen zoals bij Blokker bijv.

Als ze er zijn bij die van mij, dan heb je de kans dat ze ook zo weer weg zijn.
<<

Anoniem17

Bericht 11 Dec 2013 11:24

Re: Action topic

CBL, procecco bedoelt denk ik dat jij het voor haar meeneemt en vervolgens naar haar opstuurt, en dat zij dan het geld naar jou overmaakt :)
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers