18 Mrt 2023 18:49 door Pannetoet
Jongens ik moet jullie echt even bijpraten. Ik had vanmiddag een lunchdate en het was over het algemeen best gezellig ware het niet dat hij over sommige dingen een bijzondere mening had. Zo vertelde hij dat hij het heel raar vind dat mensen op ‘zoek’ zijn naar een relatie want in zijn ogen kun je niet na 1 date al weten of je met diegene oud word. Zoiets moet groeien en uiteindelijk rol je samen in een relatie. Daarnaast vertelde hij dat zijn ex ‘maar’ 3 dagen werkte en daardoor genoeg tijd om bijv boodschappen te doen🤣 Maar overall was het wel gezellig, hebben we na de lunch nog even gewandeld en met een knuffel afscheid genomen. Thuis was ik wel benieuwd of hij een tweede date zou willen, zelf had ik mijn twijfels maar was wel benieuwd naar zijn visie. Toen appte hij dat hij mij een hele leuke spontane meid vond maar hij dacht niet dat ik relatie materiaal zou zijn.. HAHAHA! Goed dat kan natuurlijk maar een paar uur daarvoor verkondig je dat je niet op zoek bent én dat je niet na 1 date al kan zeggen of iemand iets is ja of nee maar ook dat het moet ‘groeien’… Dan spreek je jezelf toch ontzettend tegen?! Maar hij wou wel graag vrienden blijven want hij vond mij een leuke meid… Haha hou op met mij😂 Bijzonder dit. Maar ik heb wel een lekkere gratis lunch gehad🤫
Wat als het lukt