Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

<<

Lenthe

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1277

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:10

Bericht 06 Sep 2013 22:40

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ik vind een licht Rotterdams accent wel sexy. Niet té, want dat klinkt meteen weer zo ordinair.
Ilse de Lange vind ik echt vreselijk praten. Volgens mij doet ze het er ook om, want je kunt zo'n accent echt wel afleren! Het hoort nu bij haar image.
Sowieso knap ik behoorlijk af op accenten... Ik vind een Fries accent lelijk en ook Limburgs vind ik verschrikkelijk klinken en Oosters ook. Dan moet ik me altijd inhouden om niet iemand te gaan imiteren (Aangezien ik ook in die regio woon, is mijn Achterhoek-/Twente-accent/dialect-imitatie uitstekend ;))

Verder vind ik zo'n hangende mond ook heel erg lelijk.
Als iemand een slecht gebit heeft, ga ik daar steeds naar kijken en ben ik helemaal afgeleid. Ik word dan geobserdeerd door die vieze tanden (brr)
Stoerdoenerij/Agressiviteit vind ik ook echt afstotelijk. Van die jongens die echt niks voorstellen en dan iets te breed gaan lopen en iets te hard schreeuwen hoe geweldig ze wel niet zijn en dat je echt geen problemen met ze moet krijgen
<<

Susan

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13549

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:29

Bericht 06 Sep 2013 22:44

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ik vind het vervelend als mensen zo chagrijnig en verveeld praten. Mijn vader luistert altijd Radio 1 en daar zit zo'n presentatrice met zo'n heel chagrijnige stem. Ik word acuut ook chagrijnig als ik haar hoor praten, vreselijk.
Remember: in the end, nobody wins unless everybody wins (Bruce Springsteen)
<<

Anoniem301

Bericht 06 Sep 2013 23:02

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ik vind het accent van Ilse juist luuk!
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 06 Sep 2013 23:03

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Carrie schreef:Ik vind het accent van Ilse juist luuk!

+1
Afbeelding

Afbeelding
<<

snoezel

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1129

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:18

Bericht 06 Sep 2013 23:05

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Waar ik echt op afknap zijn overdreven onnodig handtastelijke mensen. BLIJF VAN ME AF!!! :no:
Ik kan daar zo niet tegen, mensen die je arm of knie vastpakken tijdens het praten, je aanstoten tijdens een verhaal.. Nee hoor, brrr......
Afbeelding

Afbeelding
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25047

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 06 Sep 2013 23:47

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ik knap ook af op een Limburgs accent, vind dat zo a-sexy en verwijfd klinken! Een lichte Amsterdamse tongval vind ik dan weer wél sexy.
Verder: een arrogant of chagrijnig hoofd, slechte schoenen en mensen die geen zelfspot hebben.
❤ 7 juni 2018
<<

Stitch

Gebruikers-avatar

Noob

Berichten: 221

Geregistreerd: 01 Sep 2013 11:24

Woonplaats: Zuid-Holland

Bericht 07 Sep 2013 04:08

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Lady starstruck schreef:Ik vind mensen die het constant beter weten, constant mooier hebben of vinden dan andere echt bloed irritant. Ik heb zo'n jongen in mijn Facebook staan. Hij heeft alles ook gezien en meegemaakt maar dan wel tien keer mooier. En ik vind accenten erg mooi. Behalve twee accenten uit bepaalde delen van het land. Daar krijg ik echt kromme tenen van.


+1, maar dan met mensen die vinden dat ze altijd zieliger zijn dan iemand anders. Nooit je verhaal kunnen doen, want zij hebben het altijd ook gehad, maar dan 10 keer zo erg :thumbdown:
Sowieso vind ik mensen die altijd alleen maar klagen bloedirritant!
If overthinking situations burned calories, I'd be dead.
<<

Slakje

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2867

Geregistreerd: 01 Sep 2013 17:38

Bericht 07 Sep 2013 06:45

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Lady starstruck schreef:Ik vind mensen die het constant beter weten, constant mooier hebben of vinden dan andere echt bloed irritant. Ik heb zo'n jongen in mijn Facebook staan. Hij heeft alles ook gezien en meegemaakt maar dan wel tien keer mooier. En ik vind accenten erg mooi. Behalve twee accenten uit bepaalde delen van het land. Daar krijg ik echt kromme tenen van.

Mijn schoonpapa :laughcry: Nee, daar heb ik ook een hekel aan. En eigenwijze mensen: "Ik ga wel met mijn zoontje van bijna 6 maanden fietsen op een fietsstoeltje, want dat is een keiduur fietsstoeltje en niet zo'n goedkoop ding. Hij kan net zitten, hoor!" Ja, mens...

En op fb heb ik ooit een discussie gehad met een jongen die boos was dat hij niet betaald werd voor zijn opleiding. Hij is werkloos en mocht via de VDAB een (gratis) opleiding volgen. Jeetje, daar werd ik toen écht zo boos van. Zulke mensen vind ik ook echt niet leuk.

En verkopers/verkoopsters die al kijken van: "Dat kan jij niet betalen, hoor, dus ik schenk ook geen aandacht aan jou." (Al heb ik zelf ook al wel zo gedacht, maar dan behandelde in hen wel net zoals iedere andere klant)

Verder nog automobilisten die nog even op hun gaspedaal trappen ookal ben/ga ik (aan het) oversteken. Zo lelijk ben ik nu toch nog niet dat ze me van de baan af willen maaien :confused: En volgens mij is het best moeilijk om menselijke resten van een auto af te krijgen, dat maakt vlekken.

En de, hoe zeggen ze dat, Swags? Of zoiets? Zo dat soort zonnebankbruine jongens met gel in hun haar en zo een V of W met hun vingers maken, hun armen stoer over elkaar hebben gekruist, met Louis Vuittonopschriften op hun shirt, lippen zachtjes getuit, al roepend: "Swag" of "Westside" Nee bedankt...
AfbeeldingAfbeelding
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 07 Sep 2013 08:55

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

- Nederlandse jongeren die zichzelf een buitenlands accent aanmeten.
- Ik heb dat op school heel erg bij 1 meisjes. Zij geeft vaak antwoord op vragen maar als 't goed is, gaat ze heel erg rond kijken of anderen wel zien hoe goed zij is. Irritant!
- Als iemand drugs of drank nodig heeft omdat het anders niet gezellig is.
- Mensen die mij schaapachtig aankijken omdat ik nooit drink en nooit uitga. Ik begrijp toch ook dat jij dat wél leuk vindt om uit te gaan? Waar zijn zij dan zo kortzichtig om niet te begrijpen dat er ook mensen bestaan die andere voorkeuren hebben?
- Mensen die vies eten. Saus om de mond, smakken, boeren. Iew.
- Dommige/slome uitstraling. Scherp je op of zo.
- Fries accent.
- Zeurende mensen, die hun zin afmaken met zo'n mineur geluid. Snap je wat ik bedoel? Dat een vraag direct al klinkt als iemand die zeikt.
- Slappe hand geven als iemand zich voorstelt.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 07 Sep 2013 09:00

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Bazinga schreef:Oh 'niet kloppende gezichten', vind ik ook vréselijk. Zoals Trijntje. Scheel en grote neus en meh. Weet niet. Dexter vind ik ook iets raars hebben in z'n gezicht!


Hahaha, dan vind je Tyler Posey vast een onwijze afknapper.
<<

Anoniem29

Bericht 07 Sep 2013 09:31

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ik vond vroeger en Vlaamse tongval echt vreselijk maar nu vind ik het zo romantisch. Als de man in kwestie dan nog een knappe man is, met bruine mooie losse krullen en een tikkeltje alternatief dan kun je mij opvegen haha. Dan mag hij in het Vlaams een serenade voor mij zingen :D
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:55

Bericht 07 Sep 2013 09:40

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Joan schreef:- Mensen die mij schaapachtig aankijken omdat ik nooit drink en nooit uitga. Ik begrijp toch ook dat jij dat wél leuk vindt om uit te gaan? Waar zijn zij dan zo kortzichtig om niet te begrijpen dat er ook mensen bestaan die andere voorkeuren hebben?


Zo herkenbaar! Wat je zegt over dat drinken en drugs omdat het anders niet gezellig is ook trouwens...
<<

Sugarfall

Kletskop

Berichten: 836

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:04

Bericht 07 Sep 2013 09:44

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Als mensen geen aandacht aan zichzelf besteden, dus met vet haar naar buiten gaan bijvoorbeeld. Of allemaal vuil onder de nagels, dat vind ik echt een afknapper.

En van die mensen die meteen heel vriendschappelijk en handtastelijk met je omgaan nadat je ze net een keer of twee ontmoet hebt. Vooral als ze je gaan knuffelen, ook echt een afknapper.
<<

Milady

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3109

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:10

Bericht 07 Sep 2013 09:56

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

- Slechte hygiëne.
- Lusteloosheid/luiheid.
- Hele erge rommelkonten.
- Altijd maar klagen en zeuren.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 07 Sep 2013 10:35

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Lejow schreef:
Joan schreef:- Mensen die mij schaapachtig aankijken omdat ik nooit drink en nooit uitga. Ik begrijp toch ook dat jij dat wél leuk vindt om uit te gaan? Waar zijn zij dan zo kortzichtig om niet te begrijpen dat er ook mensen bestaan die andere voorkeuren hebben?


Zo herkenbaar! Wat je zegt over dat drinken en drugs omdat het anders niet gezellig is ook trouwens...

Oo dat vind ik zo stom. Ik ga dan wel uit en ik drink ook wel, maar ik vind mijn vrienden die dat niet (altijd) doen net zo leuk hoor! En ook wat betreft mezelf, ik hoef niet altijd te drinken als ik uitga, dat is niet goed voor mijn bankrekening en mijn lever, ik heb daar gewoon niet altijd behoefte aan en dan doe ik het ook niet. Maar dan word ik ook veroordeeld: doe niet zo flauw, wat ben jij saai, staat ze hoor met haar Spa blauw :thumbdown:
<<

Anoniem 63

Bericht 07 Sep 2013 10:39

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ohja, ik knap ook af op alle dialecten en accenten met een zachte g.
<<

Koko

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3069

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:23

Bericht 07 Sep 2013 10:41

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Kenya schreef:Ohja, ik knap ook af op alle dialecten en accenten met een zachte g.

Guilty!
<<

Bisq

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2260

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:39

Bericht 07 Sep 2013 10:44

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Mensen die denken alles maar te kunnen en mogen zeggen omdat het hun mening is. En dan vooral zonder dat iemand er ooit om gevraagd heeft.
Mensen die totaal tactloos zijn en dingen zeggen die anderen erg kwetsen en het dan zelf niet door hebben of niet de ballen hebben om 'sorry, dat was niet zo handig van me' te zeggen.
Insta: je_ei_kwijt
<<

Anoniem273

Bericht 07 Sep 2013 11:45

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Van die mensen die als een kip zonder kop praten en geen adempauze nemen. Ik heb een moeder op school die echt non-stop praat elke ochtend. Als ik haar zie aankomen probeer ik altijd heel druk bezig te zijn of loop ik alvast een beetje weg ;)
<<

Esperanza

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 476

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:42

Bericht 07 Sep 2013 12:33

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ik knap af op mensen die ongemakkelijk dichtbij me komen staan als ik met ze praat. Helemaal als ik een stapje naar achter doe om wat afstand te creëren en zij dan alsnog weer een stapje dichterbij komen.

Verder knap ik af op mensen die in het openbaar in hun oren peuteren.
<<

Rouxxxe

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 649

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:06

Bericht 07 Sep 2013 13:13

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Mensen die altijd maar klagen en klagen en totaal niet in staat zijn tot zelfreflectie.
Hele zware dialecten.
Mensen die alles heeeel traag doen of praten, daar wordt ik heel ongeduldig van haha.
En mensen die ergens heel erg omheen kletsen en maar niet to the point komen.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 07 Sep 2013 14:04

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Rouxxxe schreef:Mensen die altijd maar klagen en klagen en totaal niet in staat zijn tot zelfreflectie.
Hele zware dialecten.


Oeh ja! Inderdaad.
<<

Joan

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1330

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:24

Bericht 07 Sep 2013 14:08

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Joan schreef:
Rouxxxe schreef:Mensen die altijd maar klagen en klagen en totaal niet in staat zijn tot zelfreflectie.



Oeh ja! Inderdaad.
<<

Anoniem17

Bericht 07 Sep 2013 14:35

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Joan schreef:- Fries accent.


Lieverd, ik wil je niet uit je droom helpen, maar je hoort bij jou toch ook wel een beetje dat je uit Friesland komt ;) Maar ik vind het wel schattig klinken bij je! :heart:
<<

Anoniem 52

Bericht 07 Sep 2013 14:41

Re: Afknappers? (niet alleen op amoureus gebied)

Ghehehe sakjes en taachtig :D Als Joanie dat zegt, moet ik altijd glimlachen! Haha zelfs als ik eraan denk, merk ik nu!
VorigeVolgende

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers