Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Legoland Billund

<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 04 Mrt 2023 15:37

Legoland Billund

In april gaan we op vakantie naar Denemarken. Ik zou het leuk vinden om Legoland Billund te bezoeken. Nu las ik in een blog over Denemarken dat er regelmatig acties zijn om de toegangskaarten voor Legoland goedkoper te krijgen (bv kinderkaart gratis bij betalende volwassene). Ik kan zelf nergens iets dergelijks vinden.

Weten jullie hoe/ wat/ waar?
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 04 Mrt 2023 21:47

Re: Legoland Billund

Oeh dat weet ik ook niet! Via de ANWB was dat voorheen volgens mij nog weleens zo maar of dat nog steeds zo is… misschien bij de Deense vvv?
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 05 Mrt 2023 00:22

Re: Legoland Billund

Dankjewel Zora. Ga ik daar eens kijken!
<<

Stippel

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 12 Jun 2022 18:46

Bericht 05 Mrt 2023 10:20

Re: Legoland Billund

Zo leuk, Legoland, grote fan hier! Vorige jaren zat er een kortingsbon in de lego catalogus waarmee er één kind gratis naar binnen kon. Als je dan met twee volwassenen en twee kinderen was en iedere volwassenen via een andere kassa naar binnen ging, scheelde dat best veel! Die catalogus kon je ook bij Nederlandse speelgoedwinkels krijgen of bij een Lego winkel. Het enige nadeel is dat je dus niet van tevoren boekt, en ze zeggen dat er een daglimiet is qua bezoekers. Vorig jaar was er ook een actie bij de Deense Lidl die wij gebruikt hebben (2e persoon gratis), maar ik weet niet of dat dit jaar ook zo is. Anders kun je ook kijken bij Dansk.nl of Groupon voor aanbiedingen. Alvast veel plezier!
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 05 Mrt 2023 12:08

Re: Legoland Billund

Wow Stippel wat leuk zo enthousiast. Ik krijg er spontaan nog meer zin in.
Ik ga binnenkort eens even langs bij de Legowinkel en op Groupon.
Die Deense Lidl bezocht je toen je daar was neem ik aan?
<<

Char

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2089

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:04

Bericht 05 Mrt 2023 12:56

Re: Legoland Billund

Wij hadden afgelopen jaar vanuit Nederland al ergens een actiecode gevonden, maar ik weet helaas niet meer waar. Die code hadden we (gelukkig) nog niet omgezet naar tickets, want we wilden van het weer af laten hangen welke dag we gingen. Toen kochten we ter plekke bij de Lidl een doos eieren en daar zat een bon voor 1+1 gratis op. Super veel geluk mee gehad dus, want dat scheelde echt veel geld (terwijl de eieren zelf maar een paar euro kostten).
<<

Stippel

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 12 Jun 2022 18:46

Bericht 05 Mrt 2023 16:31

Re: Legoland Billund

Anansi schreef:Wow Stippel wat leuk zo enthousiast. Ik krijg er spontaan nog meer zin in.
Ik ga binnenkort eens even langs bij de Legowinkel en op Groupon.
Die Deense Lidl bezocht je toen je daar was neem ik aan?


Ik heb de (ingescande) coupon van de Lidl via een Deense kennis gekregen, maar ik denk dat het dezelfde is als Char bedoelt. Wij hebben de coupon twee keer uitgeprint en bij Legoland bij de kassa ingewisseld.

Nog een tip als je daar toch bent: Legohouse in Billund. Helaas zelf nog niet geweest, maar ik hoor hier heel enthousiaste verhalen over.
<<

Ooh La La!

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 6722

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:34

Bericht 05 Mrt 2023 20:08

Re: Legoland Billund

Ik wilde ook het Lego House tippen. Afgelopen zomer zowel daar als in Legoland geweest, maar wij vonden alle 4 het Lego house vele malen leuker!

Naast dat het gebouw ansich heel tof is (boven op elk dak is een speeltoestel of schommel), kun je er echt de hele dag zelf met Lego spelen. Elk deel heeft z’n eigen thema, van City tot onderwaterwereld. Zo kun je er oa je eigen stopmotion filmpje maken of met een robot een race doen.

Wij waren er die dag direct bij opening en gingen een half uur voor sluiting met tegenzin weer weg 😅
21.02.2014
20.06.2016

Volg me op Instagram: huisjeopdehei
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 29 Apr 2023 13:56

Re: Legoland Billund

Wij zijn op de terugweg van Denemarken en hebben een heerlijke week gehad.
We hebben gekozen voor een dag Legoland, als we nog eens gaan pakken we Legohouse.
In de folder van de Deense Lidl zat een kortingsactie voor 1+1 gratis.

Zal zo kijken of ik de link naar de website en kortingscode hier kan delen.
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 29 Apr 2023 13:59

Re: Legoland Billund

https://www.legoland.dk/billetter-saeso ... 163eed831f


Kortingscode is 110318

Ik krijg de foto van de folder niet geplakt, dus hopelijk werkt het met de bovenstaande link.
Actie is geldig tot 31-12-2023
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 02 Mei 2023 08:01

Re: Legoland Billund

Lief dat je het deelt Anansi, fijn dat je een goeie week hebt gehad!! Ik zag de aanbieding idd ook, echt een goeie zeg! Wij zijn nu in DK maar slaan Legoland even over. Volgend jaar misschien!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Anansi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 353

Geregistreerd: 02 Okt 2016 15:34

Bericht 03 Mei 2023 07:24

Re: Legoland Billund

Fijne vakantie Zora! Waar in Denemarken zitten jullie?

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers