Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


huurwoning zoeken Amsterdam vanuit Buitenland

<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 01 Mrt 2023 20:54

huurwoning zoeken Amsterdam vanuit Buitenland

In juni start er bij ons een nieuwe collega. Hij woont op dit moment in Noorwegen en hij is op zoek naar een woning in/rond Amsterdam. Heeft iemand van jullie wellicht tips voor bepaalde organisaties/websites?
Hij is samen met zijn partner en een hond. Dat laatste is een obstakel merkt hij zelf al.
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11397

Geregistreerd: 03 Jan 2015 11:04

Bericht 01 Mrt 2023 21:11

Re: huurwoning zoeken Amsterdam vanuit Buitenland

Een vriend van mij is op zoek naar huurders voor zijn woning in Amsterdam. Wat voor hond is het?
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 14:43

Bericht 01 Mrt 2023 22:49

Re: huurwoning zoeken Amsterdam vanuit Buitenland

Ik denk dat via via het beste werkt. Hij zou het eens kunnen proberen in de Facebookgroep 'Norsk i Amsterdam', daar zie ik wel vaker oproepjes voorbij komen en Noren onder elkaar (of is hij geen Noor?) zijn wel bereid elkaar te helpen als dat kan.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 02 Mrt 2023 10:36

Re: huurwoning zoeken Amsterdam vanuit Buitenland

Ik stuur je even een privebericht via insta Jip.

Om het makkelijk te maken is hij officieel een Deen :smile:
Maar ik zal hem zeker wijzen op jouw suggestie.

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers