Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Tattoo vriendin

<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 06 Dec 2013 21:07

Tattoo vriendin

(Ik weet niet of de burgemeesters 'm liever ergens anders hebben, maar dat zie ik dan vanzelf wel)

Voor een nieuwe tattoo ben ik op zoek naar inspiratie. Ik ben heel slecht in kiezen/knopen doorhakken und so weiter, dus ik dacht misschien kan ik hier eerst ideeën opdoen voor ik daadwerkelijk naar de tattooshop ga. Tot nu toe heb ik al verschillende dingen in m'n hoofd gehad:Chinese teken voor vriendschap, stukje tekst en weet ik het wat. Maar ik ben dus op zoek naar meer ideeën en ook de plaats waar 'm te zetten. Anyone?
<<

Anoniem187

Bericht 06 Dec 2013 21:13

Re: Tattoo vriendin

Zoek eens op pinterest en op google maar dan op jouw zoektermen in het engels.
Daarbij blijf ik erbij, een tattoo moet je tegenaan lopen en meteen weten DAT is hem! Niet in een tattooshop een plaatje uitzoeken. Inspiratie opdoen in de tattooshop kan natuurlijk geen kwaad, maar ga er niet heen om hét plaatje te vinden.
<<

Anoniem187

Bericht 06 Dec 2013 21:14

Re: Tattoo vriendin

Het gaat om een tattoo over vriendschap als ik het goed begrijp?

http://www.pinterest.com/search/pins/?q ... friendship
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 06 Dec 2013 21:15

Re: Tattoo vriendin

OK dit klinkt vast heel dom want iedereen heeft het erover, maar is pinterest een app? En idd..daar Het 'plaatje' zoeken werkt niet nee.
<<

Anoniem187

Bericht 06 Dec 2013 21:19

Re: Tattoo vriendin

Pinterest kan als app, maar het is gewoon een website. Je kunt hier een account aanmaken en zelf prikborden maken. Een prikbord tattoo's bijvoorbeeld of iets met eten, vakanties whatever. Bovenin kun je zoektermen invoeren.. Wanneer je plaatjes leuk vind en deze wilt bewaren, ga je op het plaatje staan dan komt er in het rood 'pin it' te staan. Hier klik je op en selecteer je het prikbord waar ie op moet komen. Zo kun je je eigen online prikborden maken. Dus zo kun je alles wat je leuk vindt bewaren.
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 06 Dec 2013 21:21

Re: Tattoo vriendin

Inderdaad, dat is het idee erachter. Twijfel ook nog uit bijvoorbeeld een stukje tekst van een liedje, maar het moet ook geen hele lap tekst worden. Dank voor je uitleg :-)
<<

PlugInBaby

Kwebbel

Berichten: 348

Geregistreerd: 04 Sep 2013 19:25

Bericht 09 Dec 2013 17:13

Re: Tattoo vriendin

Ik denk dat ik toch voor een Chinees teken ga..nu alleen de plaats nog, vind ik ook altij erg lastig om te kiezen. Zal even proberen om een plaatje te plakken, en tips voor de plaats zijn welkom.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers