Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

<<

pareesa

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 14 Feb 2023 16:50

Bericht 14 Feb 2023 16:55

Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Kan je een relatie krijgen? Kan je trouwen? Of wil niemand je als je zoiets hebt?

Afbeelding
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 14 Feb 2023 17:39

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Is dit een serieuze vraag?
december 2016
juli 2019
<<

pareesa

Noob

Berichten: 3

Geregistreerd: 14 Feb 2023 16:50

Bericht 14 Feb 2023 17:52

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Niekske schreef:Is dit een serieuze vraag?


Ja, ik heb exact dat. Ik draag nooit topjes of mouwloze jurken. Heb het sinds mijn 14de, ik vraag me af of er ooit iemand gaat zijn die mij mooi vindt met dat.
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17384

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:24

Bericht 14 Feb 2023 18:18

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Och wat een verdrietige vraag eigenlijk. Maar, natuurlijk kan dat! Ik denk dat stiekem de meeste mensen wel iets hebben waar ze niet tevreden over zijn, het ene misschien iets meer prominent aanwezig dan het ander. Je stelt de vraag denk ik omdat je jezelf er erg bewust van bent en je het erg vervelend vindt maar het mooie van dit soort eigenschappen is meestal dat het vooral jezelf opvalt. Mij zou dit in ieder geval zeker niet meteen opvallen en als het me al opvalt, zou het me al helemaal niet storen hoor :)

Of iemand je mooi vindt hangt gelukkig van zoveel meer af dan een huidflapje hier of daar!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 14 Feb 2023 19:12

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Ik denk dat je zoiets zelf vaak erger vindt dan je omgeving. Ik moest twee keer naar de foto kijken om te zien wat je bedoelde, het zou mij dus niet eens opvallen als ik het zou zien bij iemand en als iemand om die reden geen relatie met je zou willen, is dat duidelijk niet je mister of miss right en zou ik dat ook erg oppervlakkig vinden van diegene. Er zijn zo veel dingen belangrijker in een relatie dan een fysieke imperfectie, dus laat je er niet te onzeker door maken.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 14 Feb 2023 19:37

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Natuurlijk kun je hiermee verliefd worden/houden van en trouwen met.
Om eerlijk te zijn zag en zie ik t probleem niet.
Echt..uiterlijk is niet t belangrijkst.
<<

Patsy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1689

Geregistreerd: 01 Jan 2019 11:13

Bericht 14 Feb 2023 19:37

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Ik moest een paar keer kijken wat je bedoelde. Natuurlijk kun je trouwen of überhaupt een relatie krijgen hier mee!

Het is een enorm cliché, maar als iemand je leuk vindt om wie je bent valt zoiets niet op. Echt!
💙 25 februari 2014
💙 5 juni 2015
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 14 Feb 2023 19:38

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

pareesa schreef:
Niekske schreef:Is dit een serieuze vraag?


Ja, ik heb exact dat. Ik draag nooit topjes of mouwloze jurken. Heb het sinds mijn 14de, ik vraag me af of er ooit iemand gaat zijn die mij mooi vindt met dat.


Dat geeft al iets meer achtergrond. Mijn eerste ingeving was ook: natuurlijk kun je trouwen en een relatie krijgen en natuurlijk zal er iemand zijn die je mooi zal vinden. Liefde zit em echt niet in iets kleins afwijkends aan je lichaam. Wat zora ook al zegt, iedereen heeft wel iets aan zijn/haar lichaam dat ze zouden willen veranderen.
december 2016
juli 2019
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2095

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 14 Feb 2023 21:53

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Als eerste, dit is gelijk een prachtig iets om het kaft van het koren te scheiden. Als iemand je hierom niet zou willen is dat wel heel oppervlakkig.

Maarvwat rot dat je er zo onzeker over bent. Weet je wat het precies is? Volgens mij heb ik dit eens voorbij zien komen bij Dr Pimple Popper en werd het daar verwijderd.
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5496

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:34

Bericht 14 Feb 2023 22:54

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Tuurlijk! Ik moest ook een paar keer kijken voordat ik snapte wat je bedoelde. Ik zag vooral de grote boezem :-).
<<

Siesa

Yipyapper

Berichten: 1756

Geregistreerd: 14 Sep 2022 21:10

Bericht 15 Feb 2023 07:29

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Ik heb dat ook en ik ben getrouwd met een lieve man en 2 kinderen. En ik draag ook nooit topless omdat anders mijn borsten op mijn knieën hangen voor mijn gevoel.
Ik heb 1x een vriend gehad, die mij te zwaar vond. Die was snel weg. Daarna nog een hele lieve vriend gehad en daarna mijn man leren kennen. Dus als een man jou niet accepteert om wie je bent, er zijn betere!
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 15 Feb 2023 09:48

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Vergeet daarnaast niet dat mannen ook onzeker kunnen zijn over hun uiterlijk. Bijvoorbeeld omdat ze kalend zijn, bed prestaties (grote penis) en buikje etc...
Stel al die mannen zijn zo onzeker dat ze geen vrouw kunnen krijgen.
Overigens is het nog altijd moeilijker voor een man in een vriendin te krijgen dan andersom volgens mij. Veel Nederlandse meiden zijn zoveel eisend tegenwoordig waaraan een baan moet voldoen (mooi uiterlijk, goed inkomen, fijn kunnen praten etc...). Check First Date en Lang leven de liefde. Meestal wel de dame niet verder.
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1111

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 15 Feb 2023 11:18

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Nou Fed, dan noem je me toch ook wat op. Vind die tv programma's niet echt een graadmeter.

Ik zag in eerste instantie geen afwijking. Iedereen heeft toch gewoon een andere lichaamsbouw, andere oksels. Sommigen hebben een andere navel. Probeer niet zo onzeker te zijn, vaak is dat meer een afknapper dan iets in het uiterlijk. (ook voor vrouwen bij mannen).
<<

DronkenTaart

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2095

Geregistreerd: 08 Nov 2018 16:38

Bericht 15 Feb 2023 17:41

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Heb je Fred weer met zn eigen frustraties :palm:
Niets is dwazer dan wijs te zijn op het verkeerde moment.
<<

Danny

Kletskop

Berichten: 634

Geregistreerd: 07 Mei 2021 08:54

Bericht 16 Feb 2023 09:52

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Fred..die programma's zijn het echte leven niet...die worden gemaakt met kijkcijfers in gedachten.
<<

Fred

Major Yipyapper

Berichten: 5138

Geregistreerd: 11 Sep 2013 16:08

Bericht 16 Feb 2023 10:33

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Danny schreef:Fred..die programma's zijn het echte leven niet...die worden gemaakt met kijkcijfers in gedachten.


I know, maar waarom zie je daarin dan bij dat 75% van dames de man afwijst en andersom het een stuk minder is.
Denk jij dat in het echt 75% van de mannen juist de dames afwijst? Ik denk van niet.
<<

Niekske

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4414

Geregistreerd: 01 Sep 2013 10:16

Bericht 16 Feb 2023 10:43

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Nou dan doe jij het toch goed Fred, je wijst je vriendin niet af, maar je ben eigenlijk wel op zoek naar 'iets beters'. Laten we verder ontopic blijven.
december 2016
juli 2019
<<

Phileine1244

Kletskop

Berichten: 696

Geregistreerd: 01 Nov 2021 07:47

Bericht 19 Feb 2023 20:47

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Kan je gewoon weg laten halen hoor als het je zo stoort.

Ik heb het ook (wel minder dan op de foto) en ben gewoon getrouwd en heb een kind hoor;)
<<

Mia

Kletskop

Berichten: 640

Geregistreerd: 29 Jun 2021 18:55

Bericht 20 Feb 2023 22:00

Re: Kan je trouwen met deze oksel afwijking?

Ik ben scheef. Mijn ene tiet hangt meer dan de andere. Het vet op de ene kant is dikker/meer dan aan de andere kant. Ik heb echt geen mooi lichaam. Maar zelfs ik ben getrouwd. Dus ja, ook met dat wat jij ziet, zegt niet dat het zo is, kun je trouwen. Vooral wel leuke shirtjes dragen, ook zonder mouw, tanktop, want ervaring leert dat jij het zo ziet als op de foto.

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers