Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Puistjes bij dochter 8 jaar

<<

Sublimo

Yipyapper

Berichten: 1611

Geregistreerd: 20 Jul 2015 12:32

Bericht 15 Feb 2023 08:58

Puistjes bij dochter 8 jaar

Mijn dochter van 8 begint al jeugdpuistjes te krijgen (ze is ook erg groot voor haar leeftijd en begint al borsten te krijgen, dus ze is overal erg vroeg mee). Nu gebruik ik zelf acnecrème van Biodermal voor de puistjes op mijn kin. Zou ik haar dat ook kunnen laten gebruiken of is dat niet geschikt voor een kinderhuid? Ik kan er op internet niet echt iets over vinden.
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 15 Feb 2023 15:30

Re: Puistjes bij dochter 8 jaar

Bestel African black soap bij natural heroes. Dat is echt een hele goede zeep. Mijn kids gebruiken het 2x per week en willen niet meer zonder.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.
<<

Olivia

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3850

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:20

Bericht 15 Feb 2023 20:52

Re: Puistjes bij dochter 8 jaar

Mijn dochter heeft ook al veel puistjes. Wij hebben wel een gezichtsreiniger met een fijne scrub, maar verder gebruikt ze niets. Het lijkt allemaal nog wat heftig op haar huid. Het gezicht wassen met een ouderwets blok zeep lijkt tot nu toe prima.
<<

Viva

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2514

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:42

Bericht 16 Feb 2023 15:27

Re: Puistjes bij dochter 8 jaar

Mamsie schreef:Bestel African black soap bij natural heroes. Dat is echt een hele goede zeep. Mijn kids gebruiken het 2x per week en willen niet meer zonder.

Oh goede tip, dat ga ik eens uitproberen voor onze puber dochter. Heb je specifiek deze site ook waarbij je het altijd besteld? Ik zie namelijk ook een andere site waar het ruim de helft goedkoper is
https://www.myhairshop.nl/secret-d-afrique-african-black-soap-150g.html?gclid=Cj0KCQiAxbefBhDfARIsAL4XLRqIIEQO6zHG78ticalxQp-f7WWETR7fRIybqetuBTb1wMhiYfXeUxwaAplLEALw_wcB

En gebruiken ze er nog wat achteraan? Ik lees online dat de huid daarna wel heel droog kan zijn?
<<

Mamsie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2184

Geregistreerd: 01 Sep 2013 22:58

Bericht 19 Feb 2023 15:21

Re: Puistjes bij dochter 8 jaar

Viva, ik denk dat als de ingrediënten hetzelfde zijn dat het wel goed zal zijn. Mijn jongens hebben niet echt last van het droge gevoel erna, alleen eventjes na het afspoelen en daarna niet meer. Maar ze moeten het niet te vaak gebruiken. Mijn oudste deed bijv vaak alleen z’n vette T zone met deze zeep.

Maar er kan natuurlijk altijd daarna iets extra’s gebruikt worden om droogte te voorkomen (al is dat meestal niet nodig met die vette puberhuid).

Olivia, scrub zou ik echt mee oppassen. Dat is vaak meer schadelijk dan goed voor de gezichtshuid. Dan zou een exfoliant beter zijn.
GVS Let me love you a little more before youre not little anymore.

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers