Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Efteling met carnaval

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 17 Feb 2023 13:03

Efteling met carnaval

Wij gaan maandag tot en met woensdag. Zou het erg druk zijn? Ik heb 2 nachten geboekt, omdat ik verwacht dat het erg druk is (want carnaval en vakantie), dus hebben we wat extra tijd om toch wat attracties te doen. Voor beide avonden heb ik gereserveerd bij het restaurant van bosrijk. Is dat een beetje oké? En hoe is het zwembad daar? Dat vindt onze dochter helemaal geweldig, dus kunnen we ook nog even in duiken.
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3199

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 17 Feb 2023 14:24

Re: Efteling met carnaval

Of het echt druk ik, weet ik niet.
Maar niet alle regio’s hebben vakantie, dat scheelt. En maandag tot en met woensdag zijn nog wel echte carnavalsdagen.
Ik denk dus vooral dat je mensen treft die of vakantie hebben en/of de gekte van carnaval willen ontvluchten (maar of de Efteling dan de beste plek is?)
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Raven

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2503

Geregistreerd: 01 Sep 2013 13:39

Bericht 17 Feb 2023 14:58

Re: Efteling met carnaval

Geen idee of het daar dan druk is. Het restraurant van Bosrijk is wel goed. De laatste keer dat wij daar waren vonden we het erg gezellig en lekker.
Als het goed is kun je daar ook naar het verhaal van Klaas vaak luisteren voor het slapen gaan. Dat was 4 jaar geleden iig zo.

Wij gaat dit jaar vanaf 2 maart tm de 4e. Want dan valt onze vakantie. Deze keer gaan we naar het loonsche zand .

Veel plezier!
Ons engeltje *26-11-2012 - 04-12-2012*

Onze grote vent 22-08-2016

Onze kleine meid 27-02-2018
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 17 Feb 2023 16:32

Re: Efteling met carnaval

Hier kun je zien hoeveel drukte ze verwachten:
https://www.efteling.com/nl/park/openingstijden

Aanstaande maandag tot en met woensdag verwachten ze dat het rustig is.
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 17 Feb 2023 16:40

Re: Efteling met carnaval

Dat had ik gezien inderdaad, maar ik denk dat het gebaseerd is op andere jaren die data, kan me bijna niet voorstellen dat het rustig is als er zoveel mensen carnaval willen ontvluchten en vakantie hebben.
<<

June

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2527

Geregistreerd: 04 Okt 2017 09:46

Bericht 17 Feb 2023 16:48

Re: Efteling met carnaval

Efteling lijkt me niet dom. Ik neem aan dat ze het baseren op hoe druk het andere jaren met carnaval is. Waarom denk je dat het dit jaar met carnaval drukker zou zijn dan andere jaren?
Elliot schreef:Hulde June, ik kan me heel goed vinden in jouw reactie!
<<

Neno

Kletskop

Berichten: 503

Geregistreerd: 09 Feb 2020 09:45

Bericht 17 Feb 2023 17:52

Re: Efteling met carnaval

Als wij naar de efteling gaan is het altijd in de voorjaarsvakantie,lekker rustig. Vaak kan je in een attractie blijven zitten of er is een korte rij. Wij gaan dit jaar naar het Hotel. Bosrijk ook geweest en is erg leuk, wel een stukje lopen naar het park voor kleine kinderen maar vaak rijd er ook wel een pendeltreintje. het zwembad is er klein met wat speeldingen en een kleine stroomversnelling, maar wel leuk en prima. Veel plezier iig!
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 17 Feb 2023 17:53

Re: Efteling met carnaval

Nee ik dacht meer dat ze het baseren op die data van voorgaande jaren. En carnaval valt niet altijd op dezelfde datum. Maar ze zullen het idd wel weten, ik kan het me zo moeilijk voorstellen. Ik hoor toch wel veel mensen die ook niks met carnaval hebben. Maar er zullen ook wel veel mensen op wintersport zijn.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 17 Feb 2023 17:54

Re: Efteling met carnaval

Neno schreef:Als wij naar de efteling gaan is het altijd in de voorjaarsvakantie,lekker rustig. Vaak kan je in een attractie blijven zitten of er is een korte rij. Wij gaan dit jaar naar het Hotel. Bosrijk ook geweest en is erg leuk, wel een stukje lopen naar het park voor kleine kinderen maar vaak rijd er ook wel een pendeltreintje. het zwembad is er klein met wat speeldingen en een kleine stroomversnelling, maar wel leuk en prima. Veel plezier iig!


Leuk! Dankjewel!
Wij hebben al ooit in het hotel geslapen (inderdaad heerlijk dichtbij) en een keer in Loonsche Land (geen succes toen, omdat er een gordijn was in plaats van een deur en onze dochter toen de hele nacht niet heeft geslapen, omdat ze ons hoorde). En een keer in bosrijk. Dat doen we nu dus weer.
<<

Pippa

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3499

Geregistreerd: 11 Apr 2017 11:46

Bericht 17 Feb 2023 18:17

Re: Efteling met carnaval

Alexis schreef:Nee ik dacht meer dat ze het baseren op die data van voorgaande jaren. En carnaval valt niet altijd op dezelfde datum. Maar ze zullen het idd wel weten, ik kan het me zo moeilijk voorstellen. Ik hoor toch wel veel mensen die ook niks met carnaval hebben. Maar er zullen ook wel veel mensen op wintersport zijn.


En niet iedereen heeft ook vakantie, wij hebben pas de week erop vrij ook.
11-2017 ♥
12-2021 ♥
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3199

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 17 Feb 2023 19:48

Re: Efteling met carnaval

Alexis schreef:Nee ik dacht meer dat ze het baseren op die data van voorgaande jaren. En carnaval valt niet altijd op dezelfde datum. Maar ze zullen het idd wel weten, ik kan het me zo moeilijk voorstellen. Ik hoor toch wel veel mensen die ook niks met carnaval hebben. Maar er zullen ook wel veel mensen op wintersport zijn.


Maar vakanties vallen ook niet ieder jaar hetzelfde. Ik ga er dus vanuit dat de Efteling dit goed bekijkt
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Loïs

Kletskop

Berichten: 723

Geregistreerd: 14 Aug 2019 21:51

Bericht 17 Feb 2023 19:55

Re: Efteling met carnaval

Ze willen eigenlijk ook dat je je bezoek reserveert (daggasten) dus ze kunnen ook wel een redelijke inschatting maken van de daadwerkelijke bezetting.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 507

Geregistreerd: 28 Jun 2022 11:22

Bericht 18 Feb 2023 11:43

Re: Efteling met carnaval

Gaan ook veel mensen met wintersport deze vakantie. Mijn ervaring is dat het niet heel druk in de carnavalsvakantie. Wij hebben abonnement en deze vakantie gaan wij altijd graag juist om die reden.

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers