Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Hoofdkussen

<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 06 Feb 2023 00:35

Hoofdkussen

Ik ben een zijslaper en lig ineens niet meer lekker op m'n kussen, want ik word geregeld wakker met kramp in m'n nek. Ik heb nu deze: https://www.ikea.com/nl/nl/p/rosenskarm ... -90444366/, maar ik vind het storend dat hij niet plat is en heb ook het gevoel dat hij te hoog is. Ik heb een kussen met dezelfde vorm geprobeerd, maar dat vond ik veel te slap en een ander kussen juist weer te hard. Ik zoek dus een kussen waar ik goed op kan ontspannen en dat wel stevigheid biedt, heeft iemand tips? Of ervaring met de kussens van Emma of Cloudpillo die je 30 dagen mag testen? Ik zie het niet zo zitten om allerlei kussens te blijven kopen die het steeds net niet zijn, het wordt inmiddels een aardige verzameling.
<<

Girli

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3627

Geregistreerd: 06 Sep 2013 16:20

Bericht 06 Feb 2023 08:25

Re: Hoofdkussen

Toen wij bij beter bed een bed hebben gekocht, haven ze ook advies over kussens, dus je zou daar eens kunnen informeren. Daarnaast zijn er inderdaad merken die je kunt proberen, dus dat lijkt me ook een goede optie voor je zodat je inderdaad niet kussens blijft verzamelen.

Nog een andere tip: kan het aan je matras liggen? Die is ook er belangrijk hierin.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Feb 2023 09:06

Re: Hoofdkussen

Cloudpillo hier sinds kort en ik ben fan!
Ik had ook nekklachten en sinds dat kussen niet meer.
<<

Minx

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11577

Geregistreerd: 15 Jan 2014 01:42

Bericht 06 Feb 2023 10:35

Re: Hoofdkussen

Ga testen dat is de beste tip die ik kan geven. Vriend en ik hebben in de winkel toen wij ons bed kochten zeker 10 kussens geprobeerd, om uiteindelijk via beiden verschillende wegen op hetzelfde kussen uit te komen. Daarnaast slaap ik nog steeds met een voedingskussen in bed. Ik kan echt niet zonder dat ding.
2015 💙
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 06 Feb 2023 10:52

Re: Hoofdkussen

Wij hebben sinds kort allemaal een cloudpillo hier in huis. Ik ben er heel tevreden over, ik lig heerlijk en tot nu toe geen nekklachten meer (mijn vorige kussen werd slecht en had op het laatst soms wel nekpijn in de ochtend). Ons bevalt hij goed, dus geen ervaring met terugsturen wanneer het niet mocht bevallen. Maar ik vond het wel een geruststellend idee dat dit mogelijk was, aangezien je nooit van tevoren weet hoe een kussen ligt.

Het kan trouwens wel zijn dat je er veel vulling uit moet halen als je niet te hoog wilt liggen. Ik lig graag best hoog en heb er toch nog aardig wat vulling uit moeten halen en bij mijn dochter nog meer. Het is in het begin ook even zoeken naar wat lekker ligt, ik heb er een paar keer een beetje uit gehaald. En nu lig ik al weken heerlijk. Hier dus een positieve ervaring met cloudpillo. En ik heb ze genomen nav de positieve ervaring van mijn broertje en schoonzusje, die hebben ze al langer en zijn ook heel tevreden.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 06 Feb 2023 10:54

Re: Hoofdkussen

Girli: Het matras is heel fijn, dus dat denk ik niet.
Minx: Proberen heb ik dus gedaan, maar na een paar nachten thuis is het het dan toch niet.

Fijn dat Cloudpillo bevalt, MissBitchy en Hippie. Hebben jullie die met latex of die met traagschuim? En zijn ze stevig genoeg? Mijn man heeft zo'n plofkussen dat je elke ochtend weer moet opschudden, zoiets is niks voor mij.

Die van Emma werkt met laagjes zag ik, die kun je platter of hoger maken naar wens.
<<

MissBitchy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2197

Geregistreerd: 01 Sep 2013 18:49

Bericht 06 Feb 2023 10:59

Re: Hoofdkussen

Ik heb met traagschuim, ideaal.

Ik moest er idd ook best veel handjes uithalen, ondanks dat ik juist van een dik kussen houd.
Heb ‘m nu ongeveer een maand en tot nu toe blijft ie gewoon hartstikke stevig.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25116

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 06 Feb 2023 11:19

Re: Hoofdkussen

Ik heb volgens mij model Phil van Morgana en dit kussen bevalt me uitstekend! Is voorgevormd, dus je hoeft niks op te schudden. Daar heb ik ook zo'n hekel aan. Je kunt ook nog de dikte kiezen en de stevigheid.
❤ 7 juni 2018
<<

Peinture

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1304

Geregistreerd: 09 Sep 2013 18:27

Bericht 06 Feb 2023 11:22

Re: Hoofdkussen

Mijn kussen was ook niet meer fijn, ik heb toen een cloudpillo aangeschaft en ik wou dat ik 100 jaar eerder een nieuw kussen had gekocht ;) Ik heb geen nekklachten meer, en ik heb weer fatsoenlijk diepe slaap. Ik weet niet of een ander kussen fijn is, ik heb cloudpillo geprobeerd en was tevreden dus ik heb het daarbij gehouden. Ik heb er ook een paar handjes uitgehaald. Ik heb hem nu ongeveer een jaar. Je hebt ook een koele en warme kant.
<<

Hippie

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1955

Geregistreerd: 19 Jan 2015 13:10

Bericht 06 Feb 2023 15:38

Re: Hoofdkussen

Ik heb de versie met traagschuim. Ik vind hem zeker stevig genoeg. Wel vind ik het af en toe prettig om hem even goed op te schudden zodat al die vlokken geen groot blok gaan vormen. Stevigheid verliest hij tot nu toe niet.
<<

Max

Yipyapper

Berichten: 1832

Geregistreerd: 01 Mei 2022 11:03

Bericht 06 Feb 2023 17:20

Re: Hoofdkussen

Ik heb een Silvana Support kussen.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1964

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 16 Feb 2023 14:04

Re: Hoofdkussen

Ik heb die van Matt besteld, bevalt tot nu toe goed.
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15970

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 16 Feb 2023 14:52

Re: Hoofdkussen

Naar aanleiding van een eerder topic over hoofdkussens heb ik al bijna twee jaar deze. Heel blij mee!

https://www.ikea.com/nl/nl/p/klubbsporr ... -60446098/
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

High Heels

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5683

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:27

Woonplaats: In het Brabantse land

Bericht 17 Feb 2023 20:19

Re: Hoofdkussen

Lady schreef:Naar aanleiding van een eerder topic over hoofdkussens heb ik al bijna twee jaar deze. Heel blij mee!

https://www.ikea.com/nl/nl/p/klubbsporr ... -60446098/


Ik ben er na dik 3 jaar nog steeds erg blij mee! Een vrij prijzige kussen, maar zijn geld zo ontzettend waard!
Trotse mama van;
Grote zus: 18-04-2010
&
Kleine zus: 04-07-2011

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers