Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Wat zijn jouw eigenaardigheden?

<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7297

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:04

Bericht 28 Okt 2022 15:43

Re: Wat zijn jouw eigenaardigheden?

Ik moest hier even een nachtje over slapen hoor. Volgens mij heb ik er best veel maar ik kan er zo een twee drie niet allemaal op komen. Maar wat ik wel weet:

- Ik eet het liefst van een blauw bord.
- Ik eet vaak jarenlang hetzelfde als ontbijt, zonder variaties het liefst en dan van de ene op de andere dag hoef ik het niet meer.
- Ik wil mijn sokkenbolletjes altijd netjes en plat, dus eigenlijk juist niet in een bolletje. Maar aangezien ik zelden zelf degene ben die ze bij elkaar doet erger ik me dus regelmatig groen en geel.
- Voor het slapen gaan knuffel ik graag nog even met mijn man maar als ik wil slapen moet hij naar zijn eigen helft en oh wee als er een voet of een knie over de middellijn komt.
<<

Charles

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 620

Geregistreerd: 17 Okt 2016 11:32

Bericht 31 Okt 2022 18:57

Re: Wat zijn jouw eigenaardigheden?

Goed topic.

Als ik mijn imac start klinkt er zo’n bepaald muziekje. Ik vind dat excact klinken als de begintoon van ‘nothing compares’ van Sinead o Conor. Dat zet ik dan ook elke keer in op het juiste moment. Mijn man doet het inmiddels ook 😂.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 31 Okt 2022 22:42

Re: Wat zijn jouw eigenaardigheden?

Ik ben een beelddenker en mijn moeder ook. We hadden het er een tijdje terug over hoe een week en een jaar eruitzag in ons hoofd en waar dan de maanden en seizoenen zitten en nog een paar van dat soort dingen die we in plaatjes zien. Dat was bij ons allemaal precies hetzelfde, zo maf.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 30 Jan 2023 01:02

Re: Wat zijn jouw eigenaardigheden?

ik heb voor mezelf reeds redelijk wat kleding zelf gemaakt, te weten, jassen hemdem, pull-overs, zels een paar jurkjes en een rok. die jurkjes en die rok die draag ik enkel onder een jas als ik ga winkelen. als ik naar mijn broer rijd, dan doe ik die jurkjes of rok uit. hij hoeft het niet te weten dat ik af en toe meisjeskleding draag.
aan een broek maken heb ik me nog nooit gewaagd.
ook heb ik van die langere t-shirts die jaren geleden bij wibra verkocht werden, in tweevoud gekocht.
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

mannejurk

Noob

Berichten: 76

Geregistreerd: 23 Apr 2022 18:09

Bericht 14 Mei 2023 22:13

Re: Wat zijn jouw eigenaardigheden?

Zaterdag 13 mei heb ik drie knielange T-shirts gekocht:
https://www.google.be/url?sa=i&url=http ... B0AAAAAEBM
zulke en ook andersom, ik bedoel wit is zwart en zwart is wit. enkele jaren geleden had ik er zo al eens een paar gekocht en broer zei dat hij vond dat het kleedjes (in nederland jurken) waren. Ik zei hem dat ik dat eigenlijk als een extra lang T-shirt beschouw. hij vond het dan goed maar heeft er nadien nooit iets nog van gezegd
Spreek altijd de waarheid, dan hoef je geen energie te steken in: wat heb ik wanneer tegen wie gelogen. Die energie kun je dan in je uiterlijk steken.
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 15 Mei 2023 16:18

Re: Wat zijn jouw eigenaardigheden?

Knap dat je dat zelf maakt! En als jij graag jurken en rokken draagt, good for you.
<<

Elisabeth

Kletskop

Berichten: 920

Geregistreerd: 10 Jan 2019 17:59

Bericht 29 Mei 2023 07:09

Re: Wat zijn jouw eigenaardigheden?

Als ik snachts wakker word dan moet ik altijd kijken hoe laat het is. Soms wordt ik wel 5x wakker en elke keer kijk ik weer. Ik probeer het af te leren, maar slapen lukt dan niet.
<<

Lejow

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 13492

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:55

Bericht 03 Jun 2023 15:33

Re: Wat zijn jouw eigenaardigheden?

Niekske schreef:Leuk topic! Ik dacht eigenlijk 'heb je even?' maar ik moet er toch over nadenken.

Als je mijn leerlingen vraagt, komen ze er vast mee dat het (op zijn zachtst gezegd) eigenaardig is dat ik w.is.kun.de leuk vind 😁

En sommige dingen moeten wel echt op een bepaalde manier gebeuren. De vaatwasser moet op een bepaalde manier ingeruimd worden, het dekbed moet altijd exact tot bovenaan de hoes zitten. Als die wat verschuift en bovenaan alleen stof van de hoes zit, word ik gek 😅

Ik ga nog even verder denken!



Ohh.. dat dekbed..
Mijn man moet er altijd om lachen, maar echt hoor ERROR!!

Het onderlaken moet ook altijd goed strak liggen, als er een ribbeltje of vouw in zit vind ik dat heel vervelend (maar dit komt ook omdat het bij mij pijn gaat doen aan mijn huid ivm het Ehlers Danlos Syndroom, wat ik heb).
<<

Hugo

Kletskop

Berichten: 899

Geregistreerd: 22 Apr 2021 18:38

Bericht 03 Jun 2023 17:36

Re: Wat zijn jouw eigenaardigheden?

Ik wilde typen “heb je even?”. Maar bij nader inzien kan ik maar 1 ding bedenken.

In mijn koelkast heeft alles een vaste plek en alle producten moeten met het etiket naar voren staan.
• @alsik30bengaiknaardespermabank •
Vorige

Terug naar Persoonlijk

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers