Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Marbella of Malaga

<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 25 Jan 2023 10:42

Marbella of Malaga

Of toch nog iets anders?
Met carnaval hebben we een week vrij en wil ik graag weer naar Spanje. Voordat we onze dochter hadden, ging ik elk jaar alleen (vriend houdt erg van carnaval en ik niet). Sinds dochter er is, ben ik niet meer gegaan. Afgelopen oktober ben ik met dochter naar Malaga geweest en dat ging echt heel goed. Ze wordt nu bijna 5, dus dat reist ook een stuk makkelijker inmiddels (en het was ook zo gezellig!).

Dus ik wil weer gaan. Het is dan vanaf zaterdag 18 februari. Het idee is dat dochter en ik alvast gaan en dat vriend komt als hij 1 of 2 dagen carnaval heeft gevierd. Dus dat we van zaterdag tot en met woensdag/donderdag ofzo gaan.
Malaga beviel goed, maar het was toen ook nog bovengemiddeld warm (26 graden). Ik verwacht die temperaturen niet half februari.

Ik twijfel nu een beetje of ik weer gewoon naar Malaga zal gaan, omdat we daar de weg nu een beetje weten en dochter het zo leuk vond (maar die vermaakt zich overal wel). Maar Marbella lijkt me eigenlijk ook wel eens leuk. Daar ben ik zelf nog nooit geweest.
Ik vind zelf Valencia ook heel erg leuk, maar het voordeel van Malaga is dat het zo lekker compact is (handig met een kleuter), maar het strand van Valencia vind ik mooier (maar als het 15 graden is maakt dat ook weinig uit).

Alicante vind ik ook leuk, maar is minder zuidelijk, dus ik weet niet of dat nog veel uitmaakt qua temperatuur.

Help me met kiezen! Qua hotel zoek ik iets lekker luxe, evt met binnenzwembad en het liefst in het centrum en op loopafstand (fiets kan ook) van het strand.
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43731

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 25 Jan 2023 10:53

Re: Marbella of Malaga

Ik ben in februari een keer in Alicante/Valencia geweest en dat was inderdaad niet heel warm. Rond de 10 a 15 graden, in het huis was het koud (lag ook aan het feit dat het huis lang leeg had gestaan) en het was een hele knusse vakantie met veel om de openhaard. Heerlijk (was mn babymoon voordat O geboren werd) maar niet echt wat jij voor ogen hebt denk ik.

Ik vond zelf Marbella niet zo heel leuk, vrij protserig nouveau riche achtig a la St Tropez, Monaco etc. Malaga vond ik wel heel leuk. Maar daar ben je zelf al geweest, dus dat weet je al. Zou Sevilla of Granada niet wat zijn, nog wat zuidelijker?
Let's discover the world together.
<<

Alexis

Lady-post-a-lot

Berichten: 1302

Geregistreerd: 08 Feb 2021 15:35

Bericht 25 Jan 2023 10:58

Re: Marbella of Malaga

Dankjewel! Ik ben al vaak met carnaval geweest (meestal eind februari/begin maart) en het verschilt dan erg. Maar vaak was het wel aangenaam weer (geen strandweer, maar wel zonder-jas-weer vond ik).

Goeie, ik ga Sevilla en Granada onderzoeken! Fijnste is wel als we vanuit het vliegveld snel op de plaats van bestemming zijn.
<<

Kreeft

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4227

Geregistreerd: 04 Sep 2013 02:06

Bericht 25 Jan 2023 13:59

Re: Marbella of Malaga

Ja ik wilde ook Sevilla opperen!
<<

Klaproos

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 883

Geregistreerd: 30 Dec 2021 21:50

Bericht 25 Jan 2023 15:37

Re: Marbella of Malaga

Zowel Sevilla als Granada zijn echt zo mooi en leuk! Ik zou ook daar eens naar kijken inderdaad.

Terug naar Reizen & vakanties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers