Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!
Salade met veldsla, spinazie, spelt, kiemgroenten, bimi en kip en een Green goddess dressing en nog een handje ingrediënten dat ik in alle haast vergeten was.
Kwamen jullie hier vroeger ook Marin? Leuuuk! Er Wel gemak ook hoor haha we fietsen er altijd langs als ik ze ophaal en vriend is bijna 2 wk weg dus ik vond het wel ff goed 🙃
14 mei 2015 ♥ T- kleine held 13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
Ja als kind heel veel (of nou ja in m'n herinnering) met partijtjes en bijv na het zwemdiploma. Jeetje twee weken weg! Dat vind ik zelfs wel lang klinken!
Wat leuk dat jij daar als kind ook kwam SophieZMY!
Vanavond maak ik een chili sin carne (nou ja met vega gehakt) en daar bovenop een laag cornbread en dan dat in de oven bakken. Dus eigenlijk een chili cornbread casserole, zo werd het genoemd in het recept.
Je hebt daar speciaal maismeel (cornmeal) voor nodig, ik haal dat uit Amerika/bestel het bij een Amerikaanse winkel. Ik geloof dat semolina er ook wel op lijkt (hetzelfde is?!). En dan met gewone bloem mengen, boter, ei, karnemelk. Dit is in elk geval het recept voor vanavond: https://sallysbakingaddiction.com/cornb ... casserole/
En ik gebruik al 20 jaar het liefst deze mix, ook voor corn muffins en ander cornbread (al heb ik nu toevallig een andere die op moet). Dit neem ik altijd mee in m'n koffer vanuit Amerika haha. https://www.kellys-expat-shopping.nl/nl ... -240g.html
Gisteren had ik lasagne gemaakt. Vanaf eten we (tot verdriet van de kinderen 😂) witlof met kaas uit se oven en daarbij gebakken minikrieltjes en vega 'kip'nuggets.
Was zeker lekker maar duurde wel echt langer om te bakken. Zo lang dat de kinderen een boterham hebben gegeten en vast naar bed hebben gebracht. Maar genoeg over voor morgen.
Ah thanks Morrisey, dacht dat dat wat grover gemalen was, net zoals de semolina, wat griesmeel is weet ik hoor maar dat hebben we ook nog liggen en dacht dat maïsmeel wat we wel eens grhad hebben van Pan als ik't zo Google ook wat grover was. Zal eens kijken of er verschillende te vinden zijn.