Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Sneeuw

<<

Kris

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 768

Geregistreerd: 26 Aug 2015 15:19

Bericht 20 Jan 2023 11:07

Re: Sneeuw

Hier lag gisterenochtend ook best wel wat sneeuw. In de middag waren de wegen weer allemaal schoon.
Inmiddels sneeuwt het hier alweer de hele ochtend.
Maart 2014
Februari 2018
<<

Agnes

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1640

Geregistreerd: 11 Jul 2018 18:09

Bericht 20 Jan 2023 11:13

Re: Sneeuw

Hier ligt vandaag wel een aardig laagje. Het sneeuwt ook behoorlijk door nog steeds. Hoop toch wel dat de wegen een beetje begaanbaar zijn want moet/wil nog weg vandaag.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 507

Geregistreerd: 28 Jun 2022 11:22

Bericht 20 Jan 2023 11:14

Re: Sneeuw

Vanochtend niks, uurtje geleden begonnen met sneeuwen en ligt inmiddels een mooie laag. Vanmiddag dochter halen met de slee 🥰
<<

Scandic

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4383

Geregistreerd: 22 Feb 2015 15:56

Woonplaats: Noord-Holland

Bericht 20 Jan 2023 13:28

Re: Sneeuw

Hier ligt een heel klein beetje sneeuw. Ik had altijd een hekel aan sneeuw, want ik vind het verschrikkelijk qua woon-werkverkeer. Maar sinds ik thuis kan werken vind ik het wel leuk, maar 1x per jaar is voor mij genoeg.
<<

Auxo

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 507

Geregistreerd: 28 Jun 2022 11:22

Bericht 20 Jan 2023 14:09

Re: Sneeuw

Flip schreef:Vanochtend niks, uurtje geleden begonnen met sneeuwen en ligt inmiddels een mooie laag. Vanmiddag dochter halen met de slee 🥰


Toch niet denk ik. Regen inmiddels dus het wordt al drab. Helaas. Kan de slee weer de schuur in.
<<

MrsMath

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2657

Geregistreerd: 02 Sep 2013 14:28

Bericht 20 Jan 2023 14:15

Re: Sneeuw

Hier is een flink pak gevallen vanmorgen. Ik durf niet naar buiten omdat ik bang ben om te vallen..
L 7-10-2011
N 23-5-2013
<<

Tove_

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 393

Geregistreerd: 26 Apr 2017 18:57

Bericht 20 Jan 2023 15:16

Re: Sneeuw

Tove_ schreef:Hier nog steeds niks (Overijssel). Boe, ik beloof mijn oudste zoon al sinds december sneeuw (toen was het ook een keer wit maar niet bij ons). Kom maar, sneeuw!!


Nog steeeeeeds niks :face:
<<

Kira

Lady-post-a-lot

Berichten: 1111

Geregistreerd: 30 Apr 2022 07:39

Bericht 20 Jan 2023 15:24

Re: Sneeuw

Nou Zuid-Limburg is helemaal wit hoor. Net vandaag heb ik geen auto, rijden geen bussen en moet ik naar een intake gesprek voor zoon z'n opleiding. Dus ik ben 3 km met de fiets half gefietst/gelopen naar het station en zit nu in de trein. Die rijdt gelukkig wel.
Maar op de wegen is het heel slecht, auto's rijden super langzaam, reed er 1 voorbij met de fiets terwijl ik al heel langzaam ging. En glibberen 1 voor 1 van de weg.. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat dat in Nederland elke keer zo is. Er wordt gewaarschuwd code Oranje en niet de weg op te gaan als het niet hoeft, maar kan er niet beter geanticipeerd worden door Rijkswaterstaat etc?

M'n hond vind het geweldig, die loopt naar de vlokjes te happen, huppelt door de sneeuw en heeft de tijd van z'n leven ❤️
<<

Silly-One

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11843

Geregistreerd: 31 Aug 2013 23:18

Woonplaats: B.rabant

Bericht 20 Jan 2023 15:41

Re: Sneeuw

Hier ligt veel, maar het is al weer drap aan het worden.
Ik word alleen gek van de ongeleide projectielen die onze school heeft. Echt. Sneeuwballen gooien is prima, maar ze gooien op alles en iedereen die voorbij komt lopen. Ze maken er ijsballen van. Fietsen die voorbij komen, lopen de school binnen om de klagen. Docenten die proberen het in bedwang te houden worden ook bekogeld. Het is één grote chaos. Er wordt vanaf hogerhand alleen weinig aan gedaan omdat we met tekort aan mensen zijn om alles goed te kunnen observeren en de juiste leerlingen bij de kladde te kunnen pakken.
____________________
Verbouwingsinsta @bduintje_klus
<<

Derpy

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1965

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:58

Bericht 20 Jan 2023 15:49

Re: Sneeuw

Kira schreef:Nou Zuid-Limburg is helemaal wit hoor. Net vandaag heb ik geen auto, rijden geen bussen en moet ik naar een intake gesprek voor zoon z'n opleiding. Dus ik ben 3 km met de fiets half gefietst/gelopen naar het station en zit nu in de trein. Die rijdt gelukkig wel.
Maar op de wegen is het heel slecht, auto's rijden super langzaam, reed er 1 voorbij met de fiets terwijl ik al heel langzaam ging. En glibberen 1 voor 1 van de weg.. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat dat in Nederland elke keer zo is. Er wordt gewaarschuwd code Oranje en niet de weg op te gaan als het niet hoeft, maar kan er niet beter geanticipeerd worden door Rijkswaterstaat etc?


Nou, goed wit hier inderdaad. M'n man is net de deur uit met de auto, die maakt zich er niet zo druk om. :palm:
<<

Bloom

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3201

Geregistreerd: 31 Aug 2013 20:00

Bericht 20 Jan 2023 15:54

Re: Sneeuw

Hier in Gelderland (Arnhem) niks!
https://www.vinted.nl/member/51937209-nmeeuw

26-05-2021 💙 | 26-04-2023 💙
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 21 Jan 2023 09:13

Re: Sneeuw

Hier ligt nu een heel dun laagje. Te weinig voor sneeuwpret maar genoeg voor ellende zeg maar.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Marin

Gebruikers-avatar

President

Berichten: 43732

Geregistreerd: 16 Nov 2015 15:09

Bericht 21 Jan 2023 11:06

Re: Sneeuw

Haha dat is zo vervelend Lady.

Hier helemaal niks behalve idiote bedragen aan verwarmingskosten omdat het huis zo koud is met dit weer. Ook dikke pret dus.
Let's discover the world together.
Vorige

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers