Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Ervaringen daith piercing & migraine?

<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 12 Jun 2022 13:29

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Balen Ginny dat je geen effect merkt. Bij mij gaf ze aan dat het wel even kan duren en dat de klachten op een gegeven moment weer terug kunnen komen. Ze gaf ook aan als ik over een paar maanden een terugval zou hebben ik contact op kon nemen voor een afspraak en dan stimuleren ze het punt opnieuw (geen nieuwe piercing)

Ja Carra dat placebo effect heb ik ook in mijn achterhoofd. Qua ‘gewone’ hoofdpijn kan ik me daar nog enigszins een voorstelling van maken. Maar bij migraine totaal niet.

Ik zie het wel. Mocht het niet werken dan heb ik er een mooie piercing bij.
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 13 Okt 2022 11:12

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Hier nog even een update piercing zit er nu sinds juni in en heb sindsdien 4 beginnende aanvallen gehad die ik met een triptaan snel kon aanpakken. In alle 4 de gevallen bleef het ook bij die ene dag terwijl ik normaliter meestal 2 dagen achter elkaar triptanen moest slikken. Het gekke is ik blijf sceptisch en denk steeds het kan eigenlijk niet werken ook al is dat wel het geval. Dus ipv 6-12 triptanen maandelijks heb ik er nu in de afgelopen maanden 4 in totaal geslikt. Dus voorlopig lijkt het toch te werken 😊
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 13 Okt 2022 13:52

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Wat fijn zeg!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 17 Okt 2022 14:53

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Ja zeker ik hoop vooral dat het zo blijft! Ook al snap ik nog steeds niet dat het kan 😅
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Dec 2022 13:57

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Teun, Ginny en Siem, ik ben wel benieuwd hoe het nu gaat?
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Ginny

Gebruikers-avatar

Lady-post-a-lot

Berichten: 1034

Geregistreerd: 22 Okt 2021 18:55

Bericht 06 Dec 2022 14:24

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Bij mij heeft het helaas niets geholpen. Eigenlijk direct al niet.
Heb naast de hoofdpijnen en migraines, maanden last gehad van de piercing qua genezing, ontsteking en pijn. Op het moment dat ik ‘m eruit wilde halen, ging het ineens beter. Ik heb zure oordruppels gebruikt (voor honden, is zonder recept en werkt top, hah). En nu is -ie netjes geheeld 😉 Ben er wel blij mee qua piercing zelf, maar het werkt helaas niet voor mij.
<<

Teun

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 8486

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:59

Bericht 06 Dec 2022 15:21

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Nope, hier ook niet. Ik heb er inmiddels zelfs twee omdat ik bij de eerste direct zulk goed resultaat had dat 1,5e maand aanhield. Ik voelde me zoveel beter! Helderder, energieker, veel minder gevoelig voor prikkels en vooral bijna geen migraine meer. Na een terugval in juli en aug heb ik eind augustus de tweede laten zetten. Die dag had ik ook erge migraine, die meteen wegtrok met testen/zetten. Maar dat was het enige resultaat, daarna kwam de migraine gewoon weer terug op het chronische niveau.

Ondanks dat ik geen blijvend resultaat heb, heb ik wel gevoeld wat het kan doen. Dus voor wie dit leest en twijfelt: als je de piercing mooi vindt/geen bezwaar vindt zou ik het best aanraden.
♥ feb 2016
♥ ♥ juli 2018
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 06 Dec 2022 17:47

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Wat ontzettend teleurstellend voor jullie zeg! Het leek aanvankelijk zo goed te werken, heel jammer.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Siem

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2321

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:25

Bericht 11 Dec 2022 14:15

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Bij mij werkt het voorlopig nog wel. Sinds mijn laatste post heb ik 1 zware aanval gehad maar die heb ik grotendeels kunnen ondervangen met de sumatriptan.

Hoor en lees dat het bij veel mensen ook effect heeft op long covid dat is bij mij helaas niet het geval.

Qua genezing is het bij mij ook wel wat gedoe geweest maar inderdaad de druppels voor de hond waren hier ook de uitkomst haha
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 11 Dec 2022 20:04

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Wat jammer dat het bij jullie niet (meer) werkt, Ginny en Teun.

Siem, bij jou dus wel positief effect, fijn zeg! Ik heb vorige maand een daith piercing laten zetten en ook hier dus positief resultaat. Ik heb geen hoofdpijn meer gehad sindsdien, en ik had altijd erge spierspanning in mijn nek en schouders en dat is ook echt een stuk minder geworden. Daarnaast vind ik de piercing ook echt heel mooi, dus win-win.

Afbeelding
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 11 Dec 2022 20:48

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Heel mooi inderdaad en wat fijn dat jullie er wel baat bij hebben Alex en Siem.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2354

Geregistreerd: 16 Apr 2021 14:46

Bericht 12 Dec 2022 20:20

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Lady schreef:Heel mooi inderdaad en wat fijn dat jullie er wel baat bij hebben Alex en Siem.


:love:
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15977

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:23

Bericht 12 Dec 2022 22:10

Re: Ervaringen daith piercing & migraine?

Giselle schreef:
Lady schreef:Heel mooi inderdaad en wat fijn dat jullie er wel baat bij hebben Alex en Siem.


:love:

Oeps, haha!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
Vorige

Terug naar Beauty & mode

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers