Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Kerstbedankje fysio

<<

Whatever

Major Yipyapper

Berichten: 5458

Geregistreerd: 22 Feb 2016 12:09

Bericht 07 Dec 2022 22:07

Kerstbedankje fysio

Haihai, zoals jullie wellicht wel weten heb ik al 2 jaar long covid en ik loop ook nog steeds bij de fysio. Zij hebben mij vanaf dag 1 echt supergoed geholpen en vooral de fysio van de laatste 1-1.5 jaar heeft met zoveel interesse en extra moeite samen met mij de gezondheidspuzzel beetje voor beetje willen ontrafelen en dat is echt heel waardevol. Onbetaalbaar. Want daardoor ben ik volgens mij een van de weinigen die zo ziek geweest is en toch zo goed stappen herstel blijft maken. Plus dat het gewoon een superleuke meid is en je toch ook een beetje een band opbouwt als je elkaar zo lang wekelijks ziet.

Anyway, lang verhaal kort. Ik zou jaar heel graag iets kleins geven als bedankje als ik haar eind december zie. Maar wat? De standaard doos merci dekt de lading niet echt voor me. Hebben jullie nog leuke ideeën? Of heeft Jip misschien nog een geniale suggestie?
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 07 Dec 2022 22:41

Re: Kerstbedankje fysio

https://www.etsy.com/nl/listing/1047698 ... gKS5fD_BwE

Deze? Ik wil zo’n soort geven aan m’n personal trainer.
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Zora

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 17342

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:24

Bericht 08 Dec 2022 08:19

Re: Kerstbedankje fysio

Ik heb vorige week een secretaresse die heel veel voor me doet een kadotasje gegeven met daarin een mooie mok en een chocoladebom van de Hema. (Die doe je in de mok voor chocolademelk). Zag er heel feestelijk uit!
14 mei 2015 ♥ T- kleine held
13 februari 2018 ♥ M - klein feestje
<<

Lady

Gebruikers-avatar

Forumfossiel

Berichten: 15894

Geregistreerd: 31 Aug 2013 21:23

Bericht 08 Dec 2022 09:07

Re: Kerstbedankje fysio

Zora schreef:Ik heb vorige week een secretaresse die heel veel voor me doet een kadotasje gegeven met daarin een mooie mok en een chocoladebom van de Hema. (Die doe je in de mok voor chocolademelk). Zag er heel feestelijk uit!

Oh ja dat is ook leuk!
28 april 2015 - Lieve D, your first breath took ours away..

12 mei 2018 - Lieve J, little hero!
<<

Jip

Gebruikers-avatar

Stamgast

Berichten: 11345

Geregistreerd: 03 Jan 2015 10:04

Bericht 08 Dec 2022 09:56

Re: Kerstbedankje fysio

Oh jeetje, ik hoef eigenlijk nooit iets te krijgen. Het is tenslotte mijn werk. En als iemand dan toch met iets komt, dan vind ik alles leuk en lief. Van merci, tot zelfgebakken koekjes, een fles wijn, een plantje of een kaart.

Een plant voor op mijn bureau zou ik wel heel leuk vinden trouwens. Is ook iets blijvends.

Zo'n poster als Lady laat zien, heel leuk, geen idee waar ik dat zou moeten hangen in mn kamer.
Their smile makes me smileJanuari 2017 ♡ April 2019

https://www.instagram.com/stofspinsels/
<<

Lot

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 5453

Geregistreerd: 02 Sep 2013 09:34

Bericht 08 Dec 2022 11:38

Re: Kerstbedankje fysio

Ik vind zelf een kaartje met mooie woorden altijd het meest waardevol om te krijgen. Laatst kregen we Sinterklaas chocolaatjes erbij, ook leuk! Ik ga nu zelf kerstchocolaatjes met een kaartje aan het kdv geven.

Terug naar Algemeen

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers