Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Datetopic #1

<<

Anoniem285

Bericht 08 Dec 2013 15:22

Re: Datetopic

Chocoholic, welkom in het date topic, let the fun begin... :)

Wat een raar verhaal van die kerel zeg, beetje achterlijk ook, wat is het punt van 'daten' als je uiteindelijk toch nooit af kunt spreken omdat je gelogen hebt over hoe je eruit ziet? Snap ik niks van, vind het ook een naaistreek. Goed dat je het door hebt gegeven, maar daar zal verder niet zoveel mee gebeuren.
Het enige advies dat ik heb is 'als het te goed lijkt om waar te zijn, dan is het dat meestal ook'. Een vriendin had ook een keer contact met iemand en ze stuurde me toen een foto van hem, en ik heb toen, heel grof, gezegd: 'Als hij werkelijk is wie hij zegt dat hij is vreet ik mijn schoen'.
Die foto was gewoon net iets TE leuk, TE knap, TE afgewerkt.... Ik weet het niet. Misschien heb ik ook gewoon een radar ontwikkeld.
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 09 Dec 2013 02:23, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 08 Dec 2013 15:50

Re: Datetopic

Jeetje. Net nadat ik mijn vorige reactie hier had gepost appte hij alweer. Wat wil hij nou? Ik ben niet gegaan.
<<

Anoniem4

Bericht 08 Dec 2013 15:52

Re: Datetopic

Wat goed van je!
Anders app je 'm: Wat wil je? Ik raak in de war van je berichtjes.
<<

Anoniem285

Bericht 08 Dec 2013 15:58

Re: Datetopic

Rogue schreef:Wat goed van je!
Anders app je 'm: Wat wil je? Ik raak in de war van je berichtjes.


!
<<

nijntje4

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 837

Geregistreerd: 01 Sep 2013 21:18

Bericht 08 Dec 2013 18:12

Re: Datetopic

Gisteren was mijn date weer bij mij. Gezellige dag gehad, al breng ik hem wel de halve dag in de war denk ik, door mijn gemixte signalen :). Gelukkig kunnen we er goed over praten. Sinds vanmiddag heb ik voor het eerst het gevoel dat ik hem snel weer wil zien, soort van kriebels denk ik. Ik vind het eng, maar ik ben allang blij dat ik iets voel ipv mijn warhoofd :).
<<

Anoniem58

Bericht 08 Dec 2013 19:25

Re: Datetopic

Jaa toet! Ik zou ook gewoon vragen wat hij nu precies van je wil!
Polly dot, ik speel trompet en hij trombone!
Het is echt super leuk het enige minpuntje is dat het net uit is met z'n vriendin, hij heeft het uitgemaakt maar heeft er wel veel verdriet van. Hij appte dat hij het jammer vind dat we elkaar niet in andere omstandigheden hebben ontmoet, en ik heb aangegeven dat ik niet meer voor het halve werk ga. Was een lang gesprek maar dit was een beetje de strekking. Het is dus voor ons allebei verwarrend momenteel. Hebben het wel over afspreken gehad, maar nog geen concrete plannen :)
<<

Anoniem285

Bericht 08 Dec 2013 22:19

Re: Datetopic

Nijntje, fijn dat je kriebels hebt! En hij is dus ook heel geduldig, dat vind ik ook een pluspunt. Nou, snel weer afspreken dan!

Bolletje, jammer dat je elkaar dan net op zo'n moment treft inderdaad, dat zul je altijd zien. Timing is everything... Geef het de tijd, jullie zijn ook eigenlijk pas net begonnen met praten. Hopelijk kunnen jullie binnenkort een keer afspreken, het is toch niet leuk als hij de hele tijd nog met zijn ex in zijn hoofd zit. En dat hij er niet meteen zomaar overheen stapt vind ik juist een goed teken.

Nou, hier weer vanalles gaande.
***
Laatst gewijzigd door Anoniem285 op 12 Dec 2013 00:25, in totaal 1 keer gewijzigd.
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25121

Geregistreerd: 31 Aug 2013 19:02

Bericht 08 Dec 2013 22:30

Re: Datetopic

Ahh wat jammer, Polly! Hopelijk is er toch nog een andere mogelijkheid!

Ik krijg net een bericht van mn date van gisteren, hoe mn dag was en dat hij lekker heeft uitgewaaid op het strand. Ik stuur nog wel ff iets terug, maar zeg er meteen bij dat ik het hierbij wil laten.
❤ 7 juni 2018
<<

Anoniem 53

Bericht 08 Dec 2013 23:01

Re: Datetopic

Aah Polly wat zuur! :( Hopelijk gaat het toch nog lukken om hem binnenkort te zien.

Toet, goed dat je niet gegaan bent. En die appjes, ik snap hem niet hoor. Hij zou afstand van je nemen toch (of heb ik dat verkeerd begrepen?), maar blijft je wel appen en signalen afgeven. Ik zou inderdaad doen wat Rogue zegt, vragen wat hij nou precies wil.
<<

Anoniem285

Bericht 08 Dec 2013 23:30

Re: Datetopic

Er wordt druk heen en weer gemaild op zoek naar een oplossing... Ik vind het wel sneu, het maakt zijn leven een stuk gecompliceerder! Het moet ook vandaag geregeld worden, want anders is het te laat. Nou ja, op zo'n moment weet je tenminste ook of je gevoelens hebt voor de ander of niet (ja dus, ik wel in ieder geval).

Bliss, leuke nieuwe profielfoto :-) Netjes dat je gewoon meteen eerlijk bent, beter dan de Tinderman destijds!!

Auxo, bedankt voor het meeleven :-)
<<

anoniem213

Bericht 08 Dec 2013 23:44

Re: Datetopic

Wat praten jullie veel. Zelfs de Blissgroupies zullen het er moeilijk mee hebben!

Toet: Ik zou inderdaad ook doen wat Rogue zei (ik zeg dit nogmaals, omdat de meeste stemmen gelden).

Polly Dot: Het klinkt zoals het tussen jullie gaat allemaal heel leuk. Enerzijds is je baan natuurlijk handig om op veel plekken te komen, maar soms kan dat dan ook tegenvallen. Hopelijk weten jullie nog iets leuks te regelen.

Bliss: Goed dat je zo duidelijk bent meteen en tof dat je nog iets terugstuurt, in plaats van niets meer van je te laten horen!

Bolletje: Succes met de vorderingen!

Nijntje: Klinkt allemaal leuk hoor. Fijn!
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 09 Dec 2013 00:18

Re: Datetopic

Ik kan dat wel doen maar ik weet toch al wat z'n antwoord daarop gaat zijn. Ik denk dat ik beter gewoon het contact kan verbreken, hoe kut ik dat ook vind.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 09 Dec 2013 00:38

Re: Datetopic

Oh Polly ik hoop echt dat je hem snel kan zien!

Toet: heb je nog iets teruggestuurd? Edit: ik zie het al. Ik was aan het typen toen jij je reactie plaatste.

Chocoholic: hoi! Wat een raar verhaal zeg. Je bent in ieder geval een goede detective ;-)


Nou... Mijn (ex)date is vanavond langs geweest om zijn shirt op te halen en het was echt heel vreemd en emotioneel en totaal niet wat ik had verwacht en ik ben echt een beetje in de war. Eidt: ik zie net pas wat een enorme lap tekst ik heb getypt. Oeps.

Toen hij binnen kwam was het al wel een beetje raar. Het is de laatste keer dat je elkaar ziet en ik was toch nog wel behoorlijk geïrriteerd. We gingen even zitten om te praten en hij zei dat hij het allemaal heel moeilijk vond zo want hij vindt me toch wel heel erg leuk en voelt zich fijn bij mij en vond het ook nu weer prettig om in mijn huis bij mij te zijn en hij zei dat ik zo lief was en dat hij het fijn vond dat ik niet hysterisch had gereageerd maar gewoon rustig bleef etc. etc. en dat het niet tussen ons kan werken omdat hij het zo druk heeft met van alles en omdat hij nu al vaak mensen moet teleurstellen (omdat hij onverwachts niet kan afspreken enz.) en dat hij dat bij mij niet wil doen want hij wilde me niet kwetsen. Ik vroeg aan hem waarom hij nu ineens zei dat hij me zo leuk/lief vond terwijl hij eerder aangaf dat hij niet de juiste gevoelens had. Hij wist daar niet echt een antwoord op maar zei dat het echt zo is dat hij me leuk vindt en het fijn vindt om bij me te zijn maar dat het moeilijk is. Lieve woorden natuurlijk maar ook een beetje raar. Want als je iemand echt leuk vindt doe je toch je best om bij diegene te zijn?

Hij vroeg toen hoe het verder met me ging. Ik heb komende week allemaal afspraken waar ik tegenop zie en er dat zat me een beetje hoog dus toen ik het daarover had schoten de tranen in mijn ogen. Ik voelde me zo stom. Maar hij reageerde lief.
Toen was het even stil en zei ik dat het allemaal wel vreemd voelde. Hier zitten met iemand die aangeeft me leuk/lief te vinden en graag bij me is maar dat hij vervolgens wel weggaat en ik 'm nooit meer zou zien. En hoe graag ik het ook niet wilde, ik moest ineens een beetje huilen. Zo triest. Ik had het gevoel er gewoon klaar mee te zijn, maar ik vond het ineens toch moeilijker dan ik had gedacht. En toen moest hij ook ineens een beetje huilen. Rode ogen, tranen en alles. Zo raar. En tóch ging hij weg.
Ik vroeg hem om nog even te blijven, maar hij wilde ineens weg. En hier schaam ik me echt voor, maar ik heb hem nog aan zijn mouw getrokken en gevraagd om nog heel even te blijven (ik wilde gewoon uitstellen dat hij wegging, maar ja, dat maakt het natuurlijk alleen maar moeilijker). Maar hij ging echt weg. Knuffelde me nog en ging toen weg. En toen heb ik in mijn frustratie naar hem geroepen dat hij een klootzak is en daar heb ik nu heel erg veel spijt van maar ik mag hem niet appen van mezelf. Het liefste stuur ik nu: "Sorry. Je bent geen klootzak." Maar ja dat haalt toch niks uit. Als hij niks terugstuurt voel ik me namelijk alleen maar ellendiger en als hij wel wat terugstuurt zal het niet meer zijn dan: "Maakt niet uit. Ik begrijp het." Dus ik heb er niks aan om dat te doen.

Nadat hij weg was, was ik zo in de war dat ik een vriendin heb gebeld en zij zei: "Ah joh, misschien appt hij jou van de week nog wel." Maar ik denk eigenlijk dat hij dat niet gaat doen en misschien is dat maar beter ook. Als er nu al zoveel drama is, dan kan dat niet veel goeds voorspellen.

Bovendien blijf ik zijn verhaal wat vreemd vinden. Maar ik vond het toch ook weer opvallend dat hij ook een beetje moest huilen. Nou ja, om het maar af te ronden, dit enorme verhaal: ik ben eigenlijk niet veel wijzer geworden. Alleen maar veel verwarder.

Ik hoop dat dit verhaal te volgen is, misschien is er wel geen touw aan vast te knopen.

Niet quoten trouwens. Wil dit later weghalen.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 09 Dec 2013 01:18

Re: Datetopic

Ah Sushi ik snap dat je hierdoor in de war bent! Van de ene kant heel lief dat hij dat allemaal tegen je zegt (en het ook lijkt te menen, gezien hij moet huilen) maar ook heel verwarrend. Vervelend dat je er zo heftig op reageerde maar daar kun je niets aan doen, zulke dingen gebeuren. Lastig zeg! :hug:

Ik vind het zo knap dat je hem nog niet hebt geappt/gaat appen, en dat geldt eigenlijk voor wel meer verhalen in dit topic, sommige van jullie kunnen daar zo goed en gedisciplineerd mee omgaan. Ik had hem in jouw situatie al lang wat gestuurd.
<<

Anoniem285

Bericht 09 Dec 2013 01:30

Re: Datetopic

Sushi, wat een verhaal, ben het helemaal met Toet eens! Logisch dat je hierdoor in de war bent, en heel verwarrend inderdaad. Je reactie vind ik ook niet gek hoor, soms hoort een beetje drama er gewoon bij in het leven :) En ik vind het ook heel knap dat je niet gaat appen, je hebt helemaal gelijk, je hebt er namelijk niets aan.
Maar Toet, jij bent zelf toch ook zo goed en gedisciplineerd daarmee?
Sush, wat ik er verder nog over kwijt wil is dat ik dit: "Als er nu al zoveel drama is, dan kan dat niet veel goeds voorspellen." heel treffend vind. Mijn ex, de ex waarmee ik een toekomst zag en waarvan ik zeker wist dat hij ook van mij hield, kon hier ook wat van. Nog steeds. Het heeft een tijd geduurd voordat ik inzag dat het niet uitmaakt hoeveel tranen hij heeft, hoe 'moeilijk' hij het ermee heeft, en hoezeer hij jou 'het beste' gunt. Feit blijft dat hij niet bij je is, en dat hij geen moeite doet om bij je te zijn. En daar komt het uiteindelijk allemaal op neer.
Hoop dat je je snel beter voelt, en voel je niet rot om hoe jullie afscheid genomen hebben alsjeblieft! Je hoort vanzelf wel van hem, en anders weet je ook genoeg.

Toet, bij jouw verhaal denk ik precies hetzelfde, en ik vind het knap dat je dat zelf ook zo ziet!

June, precies! Het is in ieder geval nooit saai, ondertussen ben ik alweer de voordelen aan het bedenken van hoe mijn schema er nu uit gaat zien. Ach, ik sta er gewoon positief in, en dan zie ik het vanzelf wel!
We hebben na veel berichten heen en weer besloten om een nieuw verzoek voor zijn bezoek in te dienen, hij kan op dit moment nog niet 100% bevestigen of het gaat lukken, maar het ziet weer een beetje hoopvoller uit. Op een gegeven moment zei hij dat hij de prijs ging uitzoeken, dus toen schreef ik terug dat als het opeens heel duur werd dat we dan de kosten moeten delen. Hij zei toen dat hij me dat echt niet ging vertellen, alsof ik dacht dat ik mee mocht betalen? Dus dan moet ik hem maar in de watten leggen als hij er eenmaal is :) Afwachten dus maar...
<<

Anoniem285

Bericht 09 Dec 2013 01:31

Re: Datetopic

Ik heb trouwens morgen afgesproken met een ex date, gewoon gezellig wat eten en naar de kroeg of zo, ik ben toevallig in zijn stad. Fijn dat dat ook gewoon kan, nog vrienden zijn nadat blijkt dat het niets gaat worden.
<<

Toet

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2622

Geregistreerd: 03 Sep 2013 12:00

Bericht 09 Dec 2013 01:34

Re: Datetopic

Nou nee ik ben daar juist helemaal niet gedisciplineerd mee. ''ik denk dat ik het contact ga verbreken'' heb ik al 100 keer geroepen maar het lukt me steeds maar niet om dat echt te doen.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 09 Dec 2013 01:47

Re: Datetopic

Polly en Toet: ik vind jullie reacties heel lief. Doet me goed!

Ik vind het verschrikkelijk moeilijk om hem niet te appen. Maar ik mag het gewoon echt niet doen van mezelf. Ik vind het zo shit, maar ik moet maar gewoon even afleiding zoeken de komende dagen en dan komt het vast wel weer goed.
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 09 Dec 2013 01:52

Re: Datetopic

Lieve meiden,
Ik lees hier vaak mee en wil alleen zeggen:jullie verdienen allemaal een lieve man en die zullen jullie ook krijgen.Het is tegenwoordig lastig om een man te vinden die geen bindingangst heeft /niet weet wat hij wil/het gaat te snel bladbla.Ik wens jullie alle goeds in 2014!
<<

Churrito

Kwebbel

Berichten: 319

Geregistreerd: 02 Sep 2013 11:48

Bericht 09 Dec 2013 01:56

Re: Datetopic

Ok het staat er raar maar ik bedoel het goed.
<<

Anoniem285

Bericht 09 Dec 2013 02:21

Re: Datetopic

Ja maar Toet, hoe moeilijk is dat ook???? De intentie is er, dat is al heel wat :)

Sushi, hou vol! Uiteindelijk zul je je beter voelen als je nu volhoudt en niet appt. Als je het uiteindelijk toch doet en je krijgt niet de reactie waar je op hoopt (en die krijg je niet), dan voel je je nog rotter. Moeilijk!!!

Churrito, wat lief van je! :)
<<

Anoniem58

Bericht 09 Dec 2013 08:14

Re: Datetopic

Sushi, wat een verhaal zeg! Lijkt mij heel verwarrend en ik vind dat je je niet hoeft te schamen! Knap inderdaad dat je niks gestuurd hebt, misschien heb je dat nu wel inmiddels gedaan, ik denk dat ik het niet zou kunnen laten.
Polly dot, leuk! En is het nog gelukt af te spreken met je date? Of heb ik er overheen gelezen?

We hebben gisteren een date afgesproken voor vandaag.. Ik heb 4 uur vrij vanmiddag en ik studeer in de stad waar hij woont dus we zouden voor een koffie gaan. Allebei hartstikke blij en verheugden ons. Maar nu appt hij dat hij doodziek is, hij was al ziek, en dat hij thuis blijft om uit te zieken... Ik heb de halve nacht niet geslapen van de adrenaline en zit dus echt wel te balen. Een vriendin van me woont in de flat waar hij ook woont dus daar ga ik maar naartoe, misschien veranderd ie van gedachten, en zo niet heb ik die uurtjes toch overbrugd.
<<

Sushi

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 449

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:15

Bericht 09 Dec 2013 08:58

Re: Datetopic

Ik heb gelukkig nog niet geappt. Vind het heel moeilijk maar ik mag het niet van mezelf.
<<

Carra

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 3088

Geregistreerd: 01 Sep 2013 09:50

Bericht 09 Dec 2013 10:55

Re: Datetopic

Goed zo Sushi. Hoe rot ook, hij wil niet en dat heb je maar te accepteren. Vind het gesprek wel een beetje vaag, en helemaal dat hij ook een beetje moest huilen. Misschien vond hij het moeilijk om jou zo te zien. En hij zal absoluut wel om je geven, het is alleen niet genoeg om tijd voor vrij te maken.

Heel goed dat je niet hebt geappt. Dat helpt je inderdaad niet verder.

En Toet, van jou vind ik het heel goed dat je niet bent gegaan.

Allebei verstandig! :)

Nijn, goede ontwikkeling!

Polly, zo jammer dat nu het hele schema omgegooid moet worden. Maar hopelijk gaat het toch lukken. Ontzettend leuk!

En jammer Bolletje. Maar jullie spreken vast snel een andere keer af. Volgens mij komt dat wel goed met jullie! :-)
<<

Rose.

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2364

Geregistreerd: 04 Sep 2013 21:13

Bericht 09 Dec 2013 11:06

Re: Datetopic

Sushi, wat een naar verhaal. Snap dat je in de war bent, maar vind het heel goed van je dat je hem niet appt :) Kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is.

Gister had ik me voorgenomen de hele dag mijn date niet te appen, we hebben dagelijks contact, maar vond het daardoor juist moeilijk. Uiteindelijk appte hij mijn om 23:15 om te vragen hoe mijn weekend was.. :) Ben ik eigenlijk wel blij mee, komt het dus niet alleen vanuit mij. Weet niet wanneer ik hem nog zie, maar hoop nog volgend (dus niet komend) weekend :)
Mijn blog: http://www.enjoycelife.nl

Want de allermooiste bloemen, groeien vlak langs het ravijn
En om die te kunnen plukken moet je durven bang te zijn ♥
VorigeVolgende

Terug naar Liefde, seks & relaties

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers