Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Boer zoekt vrouw

<<

Anoniem 49

Bericht 08 Dec 2013 21:19

Re: Boer zoekt vrouw

Sjonge! Jos helemaal niet gezien! :nopompom:

Waarom had Alette maar 8 mannen?
<<

Anoniem7

Bericht 08 Dec 2013 21:20

Re: Boer zoekt vrouw

Zucht... Jan... Canada...
<<

Anoniem7

Bericht 08 Dec 2013 21:22

Re: Boer zoekt vrouw

D'n Ibbel schreef:
Bliss schreef:Pff wie zet er nou meteen "ik hou van jou" op zo'n kaart?!




Dat vroeg ik mij ook af haha. Maar ze kwam wel op de goede stapel met der brief...dus t helpt wel ;)

Ik denk omdat hij bij het voorstellen, die aflevering, aangaf dat hij zich moeilijk kon voorstellen dat een vrouw dat ooit tegen hem zou zeggen?
<<

Dropveter

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 1919

Geregistreerd: 01 Sep 2013 06:44

Bericht 08 Dec 2013 21:28

Re: Boer zoekt vrouw

Maple schreef:
D'n Ibbel schreef:
Bliss schreef:Pff wie zet er nou meteen "ik hou van jou" op zo'n kaart?!




Dat vroeg ik mij ook af haha. Maar ze kwam wel op de goede stapel met der brief...dus t helpt wel ;)

Ik denk omdat hij bij het voorstellen, die aflevering, aangaf dat hij zich moeilijk kon voorstellen dat een vrouw dat ooit tegen hem zou zeggen?


Oow dat heb ik gemist, of niet meer onthouden...maar dan nog is het wel een beetje gek om het zo op te schrijven nu al ;)
<<

Angela

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 556

Geregistreerd: 02 Sep 2013 10:26

Bericht 08 Dec 2013 21:30

Re: Boer zoekt vrouw

Wat een heerlijk programma :heart:

Ik vraag me ook af waarom Aletta maar 8 mannen had. Maar toen die man met die blauwe jas (waar ik al van had verwacht dat die geen klik zouden hebben, hij is veel te "gelikt" in vergelijking met haar) terug kwam en zei dat hij geen aantrekkingskracht voelde zeiden ze dat het natuurlijk verloop wel erg aanwezig was. Misschien dat er al twee weg waren gegaan? Maar dat lijkt me ook wel sterk... Ze had wel genoeg brieven dus dat kan het ook niet zijn.
Ik vraag me af of zij iemand gaat vinden, ze lijkt er niet helemaal open voor te staan.

En die Johan... vond het wel aandoenlijk! Ben héél benieuwd naar hoe zijn speeddates gaan verlopen!

Ik had niet verwacht dat er nog zoveel mensen zouden schrijven. Het is toch een hele stap, als het wat wordt tenminste. Maar wellicht zegt dat meer over mijn eigen avontuurlijke kant :wink:
Those we loved don't go away, they still walk beside us, every day. Unseen, unheard, but always there. Still loved, still missed, still very dear!
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 08 Dec 2013 21:36

Re: Boer zoekt vrouw

Heerlijk dat het er weer is! Vroeg me ook af waarom zij maar 8 mannen had.

Ik ben trouwens heel benieuwd op welke locatie zij hebben gefilmd. Iemand die het toevallig heeft herkend?
<<

Fayebella

Gebruikers-avatar

Kletskop

Berichten: 774

Geregistreerd: 01 Sep 2013 16:57

Bericht 08 Dec 2013 23:10

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vond het ook jammer dat we ze niet allemaal gezien hebben. Ik ben erg benieuwd naar Johan en zijn vrouwen. Ik vond het jammer dat er weinig van Jan uitgezonden werd.
<<

Anoniem12

Bericht 08 Dec 2013 23:27

Re: Boer zoekt vrouw

CCC schreef:Heerlijk dat het er weer is! Vroeg me ook af waarom zij maar 8 mannen had.

Ik ben trouwens heel benieuwd op welke locatie zij hebben gefilmd. Iemand die het toevallig heeft herkend?

Alleta? Dat was in Kraggenburg.
<<

CCC

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 2715

Geregistreerd: 31 Aug 2013 17:58

Bericht 08 Dec 2013 23:59

Re: Boer zoekt vrouw

Thnx Rush! Ik dacht het al, is dat toevallig Netl?
<<

Anoniem17

Bericht 09 Dec 2013 10:17

Re: Boer zoekt vrouw

Oh nee ik ben het vergeten te kijken! Uitzending gemist vanavond!
<<

Anoniem309

Bericht 09 Dec 2013 10:27

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vond het bij alletta wel erg stroef gaan en afstandelijk overkomen allemaal. Ik vraag me af of ze er wel echt klaar voor is.
<<

Anoniem12

Bericht 09 Dec 2013 10:29

Re: Boer zoekt vrouw

CCC schreef:Thnx Rush! Ik dacht het al, is dat toevallig Netl?

De wattes?

Geen idee. Ik kwam iets tegen op Facebook dat Kraggenburg bedankt werd ofzoiets. :yes:
<<

Anoniem193

Bericht 09 Dec 2013 10:33

Re: Boer zoekt vrouw

CCC schreef:Thnx Rush! Ik dacht het al, is dat toevallig Netl?


Ja dat klopt.
Erg mooie plek. Je kunt en mag daar van alles doen.
Speurtochten organiseren, trouwen, op het strand liggen, picknicken, pitch & putt doen, wandelen echt van alles.
<<

Dennenappel

Gebruikers-avatar

Kwebbel

Berichten: 376

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:42

Bericht 09 Dec 2013 11:18

Re: Boer zoekt vrouw

CCC schreef:Heerlijk dat het er weer is! Vroeg me ook af waarom zij maar 8 mannen had.

Ik ben trouwens heel benieuwd op welke locatie zij hebben gefilmd. Iemand die het toevallig heeft herkend?


Jaa Netl (voorheen Brennels, ze maakten kleding van brandnetels) in Kraggenburg. Super leuke plek! Aangelegde duinen, strand, zwemwater, (gratis), terras, bandjes die optreden, restaurant, trouwlocatie, pitch & putch, beach volleyball, groot levend schaakbord iets, vergaderen in een helikopter (die staat daar gewoon), een Yurt (mongoolse tent), etc.
Het is van de voormalige eigenaar van Marktplaats! Hij vindt de prijzen in de horeca belachelijk dus daar betaal je voor fris nog maar 1,50 per glas :). Verder erg leuk gedaan en een heerlijke plek om even wat te drinken en rond te lopen.

Als het goed is was de andere locatie in Dronten bij de Rede.

Ik moet verder nog de aflevering bekijken ;)

[edit] ik zie dat Alibi het ook al heeft gezegd [/edit]
<<

GeKKiE

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 4984

Geregistreerd: 01 Sep 2013 07:30

Bericht 09 Dec 2013 12:26

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vond Jan uit Canada deze keer wel een beetje tegen vallen.
Een beetje sloom en suf... Misschien een jetlag?
<<

Anoniem12

Bericht 09 Dec 2013 12:30

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vond Jan leuk, hij heeft humor!

Bij die boer van Afrika, ben even de naam kwijt, had ik niet gedacht dat hij die hoogblonde huppel zou kiezen.
<<

Anoniem321

Bericht 09 Dec 2013 13:23

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind die boer uit Afrika geen leuke man.. Hij heeft iets over zich waar ik de kriebels van krijg.
Ik vind Johan uit Denemarken wel heel aandoenlijk.. Hoop voor hem dat dit programma hem een leuke vrouw oplevert.
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 09 Dec 2013 13:41

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vind dat die boer uit Afrika praat alsof hij een mond met tanden op zijn gezicht geplakt heeft...Ik kan mijn ogen er maar niet vanaf houden, zo irritant!

Oh en dat meisje uit Canada die voor die Canadese boer kwam, ai, pijnlijk gesprek! Maar ik ben ergens 'blij' dat ze er uit ligt want ik kon mijn ogen niet van haar neus afhouden! Wel sneu dat ze daar dan voor uit Canada was gekomen!

Ok tot zo ver mijn bijdrage :laughcry:.

Ik was een beetje van de leg omdat het niet helemaal hetzelfde gaat als de 'normale' afleveringen... :nerd:
<<

Anoniem12

Bericht 09 Dec 2013 13:50

Re: Boer zoekt vrouw

Pompoen schreef:Oh en dat meisje uit Canada die voor die Canadese boer kwam, ai, pijnlijk gesprek! Maar ik ben ergens 'blij' dat ze er uit ligt want ik kon mijn ogen niet van haar neus afhouden! Wel sneu dat ze daar dan voor uit Canada was gekomen!

M`n vriend begon ook direct over haar neus haha. Volgens mij was ze echt extreeeeeeeem zenuwachtig!
<<

Pompoen

Gebruikers-avatar

Major Yipyapper

Berichten: 7281

Geregistreerd: 31 Aug 2013 22:04

Bericht 09 Dec 2013 13:54

Re: Boer zoekt vrouw

Rush schreef:
Pompoen schreef:Oh en dat meisje uit Canada die voor die Canadese boer kwam, ai, pijnlijk gesprek! Maar ik ben ergens 'blij' dat ze er uit ligt want ik kon mijn ogen niet van haar neus afhouden! Wel sneu dat ze daar dan voor uit Canada was gekomen!

M`n vriend begon ook direct over haar neus haha. Volgens mij was ze echt extreeeeeeeem zenuwachtig!


Ik vond het net pinokio :laughcry: .
<<

Anoniem173

Bericht 09 Dec 2013 14:27

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vond het leuk, alleen denk ik dat het voor Aletta echt nog wel lastig gaat worden een man te vinden als ze zo'n enorme muur om zich heen heeft.
<<

Lune

Kwebbel

Berichten: 457

Geregistreerd: 10 Sep 2013 12:04

Bericht 09 Dec 2013 15:13

Re: Boer zoekt vrouw

Pompoen schreef:
Rush schreef:
Pompoen schreef:Oh en dat meisje uit Canada die voor die Canadese boer kwam, ai, pijnlijk gesprek! Maar ik ben ergens 'blij' dat ze er uit ligt want ik kon mijn ogen niet van haar neus afhouden! Wel sneu dat ze daar dan voor uit Canada was gekomen!

M`n vriend begon ook direct over haar neus haha. Volgens mij was ze echt extreeeeeeeem zenuwachtig!


Ik vond het net pinokio :laughcry: .


Mijn zwager begon er ook gelijk over en zei "zo, zij komt ook eens een gokje wagen." :laughcry:
<<

Anoniem199

Bericht 09 Dec 2013 15:59

Re: Boer zoekt vrouw

Ik vroeg me ook al af waarom Aletta maar met 8 mannen een speeddate had. Denk dat het bij haar niet gaat lukken om een man te vinden. Ze staat er toch niet helemaal voor open.

Jan heeft wel leuke vrouwen gekozen. Vond die met het roze jasje aan een leuke meid. Die met die krullen en groene (?) make-up vond ik een beetje raar. Haha ja dat meisje uit Canada, heel goed gesprek ;) En tja, die neus viel mij ook gelijk op. Kan ook niet anders volgens mij.

En bij Wim zijn het ook leuke vrouwen volgens mij. Hij is wel echt lang trouwens, of de vrouwen echt klein. Vind hem ook niet zo heel leuk, maar hij heeft wel een mooie boerderij haha. ;)
<<

Anoniem309

Bericht 09 Dec 2013 16:24

Re: Boer zoekt vrouw

Pompoen schreef:
Rush schreef:
Pompoen schreef:Oh en dat meisje uit Canada die voor die Canadese boer kwam, ai, pijnlijk gesprek! Maar ik ben ergens 'blij' dat ze er uit ligt want ik kon mijn ogen niet van haar neus afhouden! Wel sneu dat ze daar dan voor uit Canada was gekomen!

M`n vriend begon ook direct over haar neus haha. Volgens mij was ze echt extreeeeeeeem zenuwachtig!


Ik vond het net pinokio :laughcry: .


Dat zei ik ook al gisteren tegen mn vriend :laughcry:
<<

Bliss

Gebruikers-avatar

First Lady

Berichten: 25045

Geregistreerd: 31 Aug 2013 18:02

Bericht 09 Dec 2013 18:27

Re: Boer zoekt vrouw

http://giel.vara.nl/rubrieken/bzv-in-60-sec/

BZV in één minuut :thumbup: (let vooral op het stukje over de gok)
❤ 7 juni 2018
VorigeVolgende

Terug naar Hobby's, uitgaan & vrije tijd

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers