Welkom op Zeg maar Yes!

Waar het Yesforum stopte gaan wij door. Meld je nu ook aan en klets mee! Om deel te nemen aan een discussie op het forum moet je jezelf registreren. Hier kun je kletsen over alles wat je bezig houdt. Je kunt een discussie starten of reageren op andere topics. Wanneer je een nieuw topic opent, zorg er dan voor dat je dit in de juiste pijler doet, anders heb je kans dat deze door een van de burgemeesters wordt verplaatst. Zorg er ook voor dat je je aan de regels houdt. Deze kun je teruglezen in de Moderatortopics. Vragen of klachten over een topic? Stel of meld deze dan in het moderatortopic van de desbetreffende pijler of via de button met het uitroepteken in het topic zelf. Daarnaast kun je de burgemeesters ook een PM of een mail sturen naar het mailadres: zegmaaryes@gmail.com. Veel forumplezier!  


Welke raambekleding?

<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 20 Nov 2022 21:35

Welke raambekleding?

Wij zijn op zoek naar (over)gordijnen voor in de woonkeuken. Deels voor privacy, maar ook als isolatie. Liefst willen we overgordijnen, zodat we geen last hebben van de kou van de ramen. Wat ik voor de schuifpui wil weet ik waarschijnlijk al wel, maar we hebben ook nog twee smalle ramen waar ik iets voor wil, maar het moet wel bij elkaar passen. Ik twijfel dus nog wel wat we kunnen doen en welke kleur er het beste past. Iemand die met me mee wil denken?

Het gaat om deze ramen:

Afbeelding

Dus links de schuifpui en aan de rechterkant de smalle ramen (die komen ook tot de grond).
<<

Jente

Kletskop

Berichten: 984

Geregistreerd: 02 Mei 2014 13:43

Bericht 20 Nov 2022 22:12

Re: Welke raambekleding?

Ik zou voor gordijnen gaan voor alle ramen. Bedenk dat als je gevoerde gordijnen neemt (die isoleren het beste), die best veel ruimte innemen. Als je die dus helemaal links hangt, dan hangen ze best ver voor je raam. Ik zou de gordijnen dus op dat stukje tussenmuur hangen en dan een rails met een hoek zodat je ook die andere 2 ramen met hetzelfde gordijn kunt doen.
<<

Tabbie

Gebruikers-avatar

Orakel

Berichten: 9737

Geregistreerd: 04 Sep 2013 11:33

Bericht 20 Nov 2022 22:36

Re: Welke raambekleding?

Hier zit ik met dezelfde vraag eigenlijk. Zelf vind ik duorolgordijnen erg mooi. Maar ik zoek vooral iets voor privacy, maar dat nog wel veel licht doorlaat. Plisse werd mij aangeraden, maar ik ben nog niet overtuigd.
<<

Giselle

Gebruikers-avatar

Yipyapper

Berichten: 2335

Geregistreerd: 16 Apr 2021 13:46

Bericht 24 Nov 2022 11:24

Re: Welke raambekleding?

We hebben inmiddels overgordijnen besteld! Wel 3 delen, want ik wil helemaal links van de schuifpui een deel, en bij de smalle ramen ook aparte delen. Zal inderdaad vast wel ruimte innemen, maar dat vind ik niet erg want het zijn redelijk loze ruimtes. Wordt vast mooi! :love:

Terug naar Huisje, boompje, beestje

Wie is er online?

Gebruikers in dit forum: Geen geregistreerde gebruikers